Tänä iltana lento Thaimaaseen - kannattaako perua?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Peru. Kaikille, jotka eivät edes tiedä kyseisen valtion nimeä (Thaimaa=Thaimaahan), olen suositellut, ettei ikinä mene kyseiseen maahan porsastelemaan ja suomalaisten mainetta lokaamaan. Paikallisia, ja heidän vuosituhantista, muita kunnioittavaa, hienoa kulttuuria arvostava turisti ottaa selvää kohdemaasta ja sen tavoista, ennen kuin lentolippua ostaa.
Maine on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen? Sanotko myös Keminmaaseen?
Ja astronutit aikanaan lähtivät raketilla kuuseen
Joka kuuseen kurkottaa, se maaseen kapsahtaa.
Joo , älä peru kannattaa ehdottomasti lähteä, älä sit ihmettele jos kiitorata on halki tai hotelli sortunut. Nauti tyhmä gaijin lomastasi.
Näitä vastauksia kun lukee, niin ei voi kuin ihmetellä, että voivatko suomalaiset näin huonosti. Onneksi sentään muutama asiallinenkin vastaus joukossa.
Onko aloittajalla matkavakuutus? Tosin sekään ei välttämättä korvaa, jos peruutus ei tule virallista kautta. p.s. olisi kiva kuulla jälkikäteen miten tässä kävi, pääsittekö reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peru. Kaikille, jotka eivät edes tiedä kyseisen valtion nimeä (Thaimaa=Thaimaahan), olen suositellut, ettei ikinä mene kyseiseen maahan porsastelemaan ja suomalaisten mainetta lokaamaan. Paikallisia, ja heidän vuosituhantista, muita kunnioittavaa, hienoa kulttuuria arvostava turisti ottaa selvää kohdemaasta ja sen tavoista, ennen kuin lentolippua ostaa.
Ai ? No mun parisuhdetta ei kunnioittanut paikallinen, jolle sanoin, että olen kihloissa puolisoni kanssa.
Pakottaminen jatkui, eli seuranpito puolisolleni.
Mieti ennemmin, miksi juuri kyseisenkaltaiselle kujalle olette ekynseet. Ette kai Hampurissakaan suuntaisi Reperbahnille tai Amsterdamissa Punalyhtyjen kadulle?
Miksi peruisit ja menettäisit kaiken? Paikan päällä löytyy aina majapaikka turisteille vaikka oma hotelli olisi maan tasalla. Thaimaalaiset ovat tottuneet maanjäristyksiin joten heillä on hymy herkässä huonoinakin hetkinä.
Thaivaaseen kannattaa aina matkustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ? No mun parisuhdetta ei kunnioittanut paikallinen, jolle sanoin, että olen kihloissa puolisoni kanssa.
Pakottaminen jatkui, eli seuranpito puolisolleni.
Mieti ennemmin, miksi juuri kyseisenkaltaiselle kujalle olette ekynseet. Ette kai Hampurissakaan suuntaisi Reperbahnille tai Amsterdamissa Punalyhtyjen kadulle?
En mieti. Tapaus sattui Suomessa. Tyyppi houkutteli puolisoani viikon ajan kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi peruisit ja menettäisit kaiken? Paikan päällä löytyy aina majapaikka turisteille vaikka oma hotelli olisi maan tasalla. Thaimaalaiset ovat tottuneet maanjäristyksiin joten heillä on hymy herkässä huonoinakin hetkinä.
Ja siellä tarvitaan nyt kipeästi luovutettua verta, joten menkää ehdottomasti ja ihan ensimmäisenä sitten lähdette porukalla luovuttamaan verta paikalliseen sairaalaan. Ja sama sitten ennen kotiinlähtöä. Näin saatte samalla loman, oletua hyödyksi ihmisille ja sitten vielä kokemuksen maanjäristyksen jälkeisestä maasta. Kokemus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä vastauksia kun lukee, niin ei voi kuin ihmetellä, että voivatko suomalaiset näin huonosti. Onneksi sentään muutama asiallinenkin vastaus joukossa.
Onko aloittajalla matkavakuutus? Tosin sekään ei välttämättä korvaa, jos peruutus ei tule virallista kautta. p.s. olisi kiva kuulla jälkikäteen miten tässä kävi, pääsittekö reissuun.
Minä voin huonosti 36 - 37 asteen päivälämpötiloissa.
En lähtisi, jos matka on Bangkokiin, koska jälkijäristyksiä tulee varmasti. Osa niistä voi olla yhtä voimakkaita kuin alkuperäinen järistys. Paikallisilla on riittämiin työtä tuhoissa ilman ylimääräisiä ihmisiä.
Jos sen sijaan menet johonkin muualle, harkinta sen mukaan miten kaukana se on järistysalueesta. Sielläkin voi tuntua jälkijäristyksiä, jotka voivat pelottaa. Jos lapsia on mukana, en varmaan lähtisi lainkaan. Liian iso riski traumoille.
Hyvä idea tuo, että luovuttakaa verta, jos menette.
Jouni kertoo kauhunhetkistä Thaimaassa
En kannata Perua, mielummin Thaimaan kuin Peru.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko samalla suositella Suomessa oleville thaimaalaisille, että eivät viitsisi pilata tykyttämällä itseään kaikkien thaimaalaisten mainetta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä alunperin houkuttaa niin paljon?
Ylikuumuus?
Ylikansoitus?
Likaiset rannat?
Ylihinnoittelu?
Halvat naiset. Vaimonkin saa jo tonnilla. Voi vaikka tilaa netistä.
Vierailija kirjoitti:
Älä peru. Odota tiedotteita. Jos ei ole turvallista peruuntuu ihan virallisesti.
Turvallisuustilanne voi muuttua vaikka päivässä, ja on aika ikävä ensin matkustaa puoli päivää ja heti sen perään odotella lentoa takaisin Suomeen. Mutta toki sellaistahan elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla järkevämpää mennä Ahvenanmaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen? Sanotko myös Keminmaaseen?
Jos menee Keminmaaseen niin ei pääse ulkomaaseen.
Se on Thaimaahan, ei Thaimaaseen.