Unelmointia... Missa maassa haluaisit olla juuri nyt ja miksi?
Ma haluaisin olla Suomessa, mutta olen niiiiin kaukana.
Kommentit (12)
ajoittainen Suomi-kaipuu , mutta ei juuri nyt= )
mutta täällä pohjoisessa istun ja kökötän.
Mun mies ja koti on siellä... Kauhee ikävä..
tai vaihtoehdoissa löytyy: eli siis Libanon, Italia taikka Englanti. Kaikissa noissa olen käynyt jo muutamia kertoja. Tykkään todella paljon noista maista ja lähtisin milloinka vaan uudestaan jos ois rahaa, vaan kun ei ola. :(
9 vastausta ja 2 aivopestyä???? Niin iso prosentti kuitenkin...
Enpä olisi koskaan uskonut vastaavani näin, koska olen aiemmin ollut levoton matkustelija aina mahdollisuuden tullen, mutta niin se raskaus muuttaa mielitekoja...
Juuri eilen sitä mietin kun soittelin pari virallista puhelua ja sain sanottavani sanottua sillä kielellä mitä parhaiten osaan eli suomeksi. Olemme asuneet useamman vuoden ulkomailla mieheni kanssa ja toki maissa oli hyvät puolensakin, mutta minun maani on Suomi.
Elättelin toiveita unelmien rantalomasta.... okei sitähän se onkin, unelmien RANTALOMA ei sitten niin MITÄÄN muuta. KAIKKI kiinni hotellista eikä edes kyliin saa itse omatoimisesti kävellä. Jos etsin AINOASTAAN rantalomaa jolla ei tehdä mitään muuta kun ehkä ryypätä hotellilla niin tervemenoa Malediiveille.
Mutta noin pysyvämmin, niin Suomessa haluan minäkin asua ja lapseni kasvattaa. Kaksi kertaa olen ulkomailla asunut (ei vielä lapsia silloin), joten tiedän mistä puhuttu suomi-kaipuiset.
Vielä puoli vuotta, niin sitten pääsen takaisin. Eikä pelkästään se mies ole ainoa mitä kaipaan, vaan myös saasteeton ilma (täällä joutuu välillä käyttämään sellaista " maskia" saasteiden takia) ja oikeasti vihreät kasvit. Ja sitä ikävöin myös, että näkisi auringon kunnolla ilman smogiverhoa.
Ei täällä onneksi koko elämäänsä joudu viettämään (vaikka useat asiat ovatkin hirmu kivasti noin muuten). Koti-ikävä tässä taitaa puhua hetkittäin.
Siellä vuorten takana telttailemassa muutaman tutun lapsiperheen kanssa! Ja huomenna aikuisten kanssa oopperaan...
vaikka Egyptissä, ihanalla turvallisella turistilomalla katsomassa pyramideja jne. Olisi juuri sopivan lämmin 20+, mutta ei tuskaisen kuuma.. Hmm.