Vahaatteko/pesettekö autonne säännöllisesti?
Hankin viime vuonna uuden Peugeotin jossa on ollut todella hyvä maalipinta eli kaikki lika yms on lähtenyt pois todella helposti. Autoa on ainoastaan käsinpesty ja ilmeisesti kestovahaus kannattaisi tehdä aina keväisin?
Kommentit (321)
Vahaan säännöllisesti melkein joka toinen vuosi.
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
En. Pesen harjapesussa joskus välillä jos vaatteet likaantuu liiaksi tai en näe ikkunoista kunnolla ulos.
Kyllä elämä opettaa, jos ei muuten niin kantapään kautta.
Enpä ole asiaa ajatellut, mutta kun mietin niin kyllä on tullut säännöllisesti pestyä. Joka kolmas vuosi.
Jaa, taitaa olla maanantai fiilis?
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Ihan jo korrektin keraamiminen spray pinnoit joka tuskin on läheskään parhaita, jättää pitkä suojaavan kalvon. Vesipisarat tanssahtelee
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa teippauttaa auto, niin se maalipinta pysyy täydellisenä siellä teippsuksen alla. :D
Joo. ostin eilen kontaktimuovia sokkarilta 120 rullaa...
15 vuotta olen -96 vuosimallin bensakulkijan omistanut ja 1 kerran olen sen pessyt. Tuolloinkin vain, koska ajoin hemmetti jonkun maajussin lieteläjään joka ilm. Oli tarkoitettu pellolle mutta oli tainnut katsoa kohteen "vähän väärin"... muuten olen pesuista päässyt. Luonto huuhtelee aina aika ajoin. Mitäpä sitä itse vaivautumaan. Elkää ostako niin huonoja autoja, että niitä pitää koko ajan pestä!
Pesin kolkyt vuotta vanhan volvoni mutta eipä tuo siitä komistunut, ruosteet vaan näkyy paremmin
Up