Nainen suuttui kun en kehunut häntä kauniiksi
Tinderissä tutustumani nainen suuttui kun en kehunut häntä kauniiksi. Laitoin yhtenä aamuna wa kuvan itsestäni kun makasin sängyssä vielä peiton alla ja sieltä tuli että oot kyllä komee mies. Johonkin väliin laittoi itsestään kuvan ja vastasin siihen vain 👍 minusta sitä meikkiä oli aika paljon, enkä nyt mitenkään ihmeellisenä pitänyt... Olisin halunnut nähdä miltä hän näyttää oikeasti, siis suihkun jälkeen... Tiedän että nainen käyttää paljon aikaa laittautuakseen, mutta miksi ihmeessä pitää feikata ulkonäkönsä meikkaamalla itsensä aivan erinäköiseksi kuin oikeasti on? Minä olen monen naisen mielestä komee, saan siitä kehuja, mutta hän feikki.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti: Itse en kommentoi muiden ihmisten ulkonäköä millään tapaa, enkä tykkää siitä jos minun ulkonäköä kommentoidaan. Sen voi myös ihan sanoa jos toinen kyselee jotain tuon tyyppistä että "etkö pidä minua nättinä" tms. Voi sanoa että lähtökohtaisesti en kommentoi toisten ulkonäköä.
Jos tapailuvaiheessa joku lähettelee sulle kuvia itsestään, tajunnet varmaan kuitenkin että se ihminen toivoo että pidät häntä viehättävänä
Ei ihmekään, olet jäänyt kehityksessä jälkeen eikä sulla ole sen takia vaimoa ja perhettä.
Törpölle miehelle ihan oikea reaktio. Ei ole ihme ettei sulla naista ole. Jos olet kirjolla tuo voi olla ymmärrettävää mutta muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän ilmaisi suuttumuksensa?
Aikuismaisesti estämällä mut wa
Selvästi et pidä hänestä, joten mitä väliä?
Kyllä erittäin hyvin tultiin juttuun ja oli oikein mukava nainen. Moni asia hänen kanssaan mätsäsi. Ap
Ymmärrystä ja empatiaa hänen ulkonäköpaineilleen ei kuitenkaan riittänyt. Eli et pystynyt antamana naiselle sitä, mitä hän kaipasi. Mitäpä sitä turhaan sellaista yhteydenpitoa jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta trollaus ei oikein Suomessa toimi kun täällä on niin paljon naisia jotka eivät meikkaa. Aina kehutaan "luonnollisia" aasialaisia naisia jotka meikkaavat reippaasti, käyttävät suurentavia värillisiä piilolinssejä, leikkauttavat silmäluomensa ja vähän muutakin...
Luonnollisuudella on todellisuudessa väliä vain mielikuvana.
Enpä ole koskaan tavannut naista, joka ei meikkaisi.
Mulla ei ainakaan vaimo omista minkäänlaisia meikkejä ja siinämielessä pidän häntä 10 naisena. Miksi ihmeessä ei voi olla sitä mitä on vaan pitää olla täysin eri feikattuna ja vieläpä pahimmillaan perustella omat mielipiteet itsestään ja tasostaan juuri sen feikki minän perusteella. Ap
Siis sulla on vaimo ja itket jos nainen tinderistä suuttui sulle? Nyt menee jo niin rimanalitukseksi ettei voi sanoa mitään. Ei tuon kuvailemiseen ole edes sanoja jotka ei menisi sensuuriin. Et ole mies, et edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän ilmaisi suuttumuksensa?
Aikuismaisesti estämällä mut wa
Ei hän välttämättä suuttunut. Kunhan säästi aikaa.
Olen nainen, enkä nyt oikein tajua naidten reaktiota tähän ketjuun. Estäminen on todella lapsellista, ellei toinen ole loukannut oikeasti vainonnut ja/tai spämmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että olet jäänyt yksin, kun olet sosiaalisesti noin tampio.
En edes ole yksin. Mulla on vaimo ja hänen kanssaan kolme lasta. Salasuhde jossa yksi lapsi. Ette tästä tykkää mutta se panee joka saa helposti. Ap
Nyrkkikyllikki sinulla vain on. Kyllä se siitä!
Nivean kanssa käy välillä vieraissa tai istuu kätensä päällä ennen vatkaamista.
Ehkä nainen tajusi jostain, että sulla on vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä nyt oikein tajua naidten reaktiota tähän ketjuun. Estäminen on todella lapsellista, ellei toinen ole loukannut oikeasti vainonnut ja/tai spämmännyt.
Jos on sitä mieltä, että kosiskelu loppui tähän, niin tuo on tehokkain tapa tehdä se. Ei mene jaaritteluksi.
Eihän tuossa ole mistään pitkäaikaisesta ihmissuhteests kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itse en kommentoi muiden ihmisten ulkonäköä millään tapaa, enkä tykkää siitä jos minun ulkonäköä kommentoidaan. Sen voi myös ihan sanoa jos toinen kyselee jotain tuon tyyppistä että "etkö pidä minua nättinä" tms. Voi sanoa että lähtökohtaisesti en kommentoi toisten ulkonäköä.
Jos tapailuvaiheessa joku lähettelee sulle kuvia itsestään, tajunnet varmaan kuitenkin että se ihminen toivoo että pidät häntä viehättävänä
Toki ymmärrän, mutta sen voi näyttää myös ihan teoillaan että hyväksyy toisen, ulkonäköineen kaikkineen, ilman että erikseen lähtee kommentoimaan puhtaasti toisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu vielä päästy edes tapailuvaiheeseen. Alkutunnusteluja, joissa ap ei osoittautunut kiinnostavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan sano suomalaista naista kauniiksi.
Juu ei kannata. Parempi itkeä, kun suomalaiset naiset haluavat mieluummin ulkomaalaisia miehiä.
Mutta sius onko sulla vaimo oikeasti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta trollaus ei oikein Suomessa toimi kun täällä on niin paljon naisia jotka eivät meikkaa. Aina kehutaan "luonnollisia" aasialaisia naisia jotka meikkaavat reippaasti, käyttävät suurentavia värillisiä piilolinssejä, leikkauttavat silmäluomensa ja vähän muutakin...
Mulla ei ainakaan vaimo omista minkäänlaisia meikkejä ja siinämielessä pidän häntä 10 naisena. Miksi ihmeessä ei voi olla sitä mitä on vaan pitää olla täysin eri feikattuna ja vieläpä pahimmillaan perustella omat mielipiteet itsestään ja tasostaan juuri sen feikki minän perusteella. Ap
Siis sulla on vaimo ja itket jos nainen t
Vain koska mies niin sika, mutta onneksi lähes kaikki naiset ovat eläinrakkaita. Jos nainen ottaa lennosta uuden niin sitä vain ihmetellään miksi ja ok. Mene itseesi ja ymmä meillä miehilläkin voi olla ihan kivasti kysyntää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta sius onko sulla vaimo oikeasti ?
Ei ole vaimoa, eikä tinderissäkään ole tullut mätsiä viimeiseen viiteen vuoteen. Haisee incel sadan kilometrin päähän noista hänen jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ymmärrän, mutta sen voi näyttää myös ihan teoillaan että hyväksyy toisen, ulkonäköineen kaikkineen, ilman että erikseen lähtee kommentoimaan puhtaasti toisen ulkonäköä.
Jos lähetellään kuvia sängyssä, niin aivan varmasti ulkonäkö on tässä merkittävä kriteeri.
Jos ei halua tulla arvioiduksi niin ei lähetä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen tajusi jostain, että sulla on vaimo?
Kait nyt sen verran on miestä aina että ensimmäisenä on kohteliasta kertoa että on vaimo ja hänen kanssaan lapsia ja sen lisäksi salasuhde jonka kanssa lapsi. Hauku vaikka miksi. Mutta näin se menee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain koska mies niin sika, mutta onneksi lähes kaikki naiset ovat eläinrakkaita. Jos nainen ottaa lennosta uuden niin sitä vain ihmetellään miksi ja ok. Mene itseesi ja ymmä meillä miehilläkin voi olla ihan kivasti kysyntää. Ap
Tottakai on kysyntää puolin ja toisin. Mutta miksi tarjoat itseäsi kun olet varattu?
Pelle.