Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
1861/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
1862/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Oona ei vaikuttanut fiksulta aikuiselta vaan uhriutuvalta, katkeralta pikkutytöltä. Hirveä narina pitkään, vaikka itse sanoi, että jotain Patrikin kanssa puuttuu. 

Vierailija
1864/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähä ketkä pysyy kauden loppuun asti yhdessä.. On tuol ainakin Julia ja Henri ihastuneita.. Kaatuuko Veran ja Henryn suhde, entäs jokos se Benjamin sanoi olevansa ihastunut myös Peppiinaan, Joosua ja Milla tuskin sopivat toisilleen, Justus ja Jasmine tuliskohan tosta mitään.. Vaihtaako Emilia ja Patrick vielä tänkin toiseen.. Kausi vielä alle puolivälin.  

Otan tän oma kirjoittamani uudestaan esille. Pistäkää muutkin näkemyksiä *kaikista*  pareista, en tarkoita ulkonäköjuttuja enkä muita haukkumisia, vaan että ketkä pysyy mitenkin yhdessä. ..? 

Uskon että Julia ja Henri pysyvät loppuun asti yhdessä, ja luulen että myös Emilia ja Patrick. Noiden parien väleihin on ainakin tällä hetkellä vaikein päästä kenenkään. Vera korostaa suhteessaan Henryyn parhaana piirteenä turvallisuutta, mikä viittaa siihen että ihastus ei ole vienyt jalkoja alta. Peppina osoitti kiinnostustaan Justukseen, eli jos sopiva tyyppi marssii sisään, niin toivottavasti heipat Benskulle.

Vierailija
1865/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, jos Patrik ja Emilia eivät ole tällä hetkellä yhdessä. Ovat hyvin kyllä vuorovaikutuksessa somen puolella. Uskon myös, että Henri ja Julia ovat yhdessä, Henrin tiktokeista voi saada tämän tulkinnan.

Kaikenlainen interaktio parien kesken pitäisi olla ehdottomasti kielletty somessa! Typerää, että osallistujat spoilaavat tilanteitaan, vaikka kausi on vasta alussa. Senkin takia tämä typerä uudistus kuvata kausi purkkiin ennakkoon oli ihan sysipaska idea.

Niinpä! Bachelorissa kävi samoin, katsojat pystyivät tykkäyksistä ja seuraksista päättelemään hyvissä ajoin mitä tulee käymään, esim se Bachelorin valittu musta nainen oli myös tykännyt kaikista batsen jutuista. 

Tökeröä.

Vierailija
1866/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Oona sanoo heiltä puuttuu jotain Patrikin kanssa. Mitä puuttuu Patrikilta ja Emilialta ? Heillä kahdella tuntuu vaan se seksi kiinnostavan. Mä valvotan sua koko yön ja lääppimistä. Ovatko jutelleet mistään muusta. 

Vierailija
1867/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kornia Patrikin käytös. Sanoa nyt naiselle, että haluan kokeilla toista, mutta en halua menettää sinua. Mitä tuollainen kertoo miehestä; epävarma vai täys tollo.

Vierailija
1868/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin podcastin. Yllätyin vähän siitä, että Justus tulikin jo maanantain jaksossa ja Riikkakin tiistain jaksossa. Tuntuvat molemmat aika näkymättömiltä, joten muistelin, että olisivat tulleet vasta loppuviikosta. 

Vierailija
1869/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Benjamin ei ole omien sanojensa mukaan löytänyt vielä elämänsä naista saarelta, onkohan sellainen tulossa vielä myöhemmin tällä kaudella? Ja jos tulee, onko Benkulla edes mahdollisuutta tutustua enää kehenkään uuteen, koska on ikään kuin sidottu Peppinaan? Toiseen naiseen vaihtaminen saisi hänet näyttämään törkimykseltä katsojien (etenkin superfanien) silmissä. 

Vierailija
1870/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan siitä, että itsekin vanhenee, vai miksiköhän tämän kauden miehet tuntuu jotenkin niin pikkupojilta (pl. Joosua)? Sekä ulkoisesti että henkisesti. Kun vertaa vaikka viime kauteen, Paulus, Niko, Samu, Joonas, Ali, yms tuntui astetta kypsemmiltä ja heillä oli parempia keskusteluja.

Vierailija
1871/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tää mies-nais-kohu. Joosua oli selvästi ihan jäkissä ja hermostunu. Luultavasti heittää tollasta juttua kaveriporukassaanki ja sille varmaan heitetään takas, teki vaa vitummoisen virhearvion villassa heittämällä syömiskommenttia peppiinalle heti alussa. Sama benjaminilla, peppiina kaikenlisäks ite vei keskustelua siihen suuntaan mihin se sit päätyki.  Emmä lähtis ketää noista miehistä tommosten takii leimaamaan yhtään mikskään törpöks. Ehkä vähä ajattelemattomia ku miettii nykypäivän kehopositiivisuuskulttuuria ja joo kellekäähä ei sais sanoo mitään ikävää koskaan, mut kaikki mokaa ja niist voi päästä eteenpäi ilman et koko persoona leimataan. 

Vierailija
1872/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Oona ei vaikuttanut fiksulta aikuiselta vaan uhriutuvalta, katkeralta pikkutytöltä. Hirveä narina pitkään, vaikka itse sanoi, että jotain Patrikin kanssa puuttuu. 

Jos mulle mies sanoisi anteeksi pyydellen, että on hirveä tuottaa pettymys, mutta jotain tästä nyt puuttuu, kyllä mä katsoisin voivani siitä paikasta alkaa katsella ympärilleni. Oona sanoi vielä myöhemmin, että nyt hänellä ei ole enää paria ja villalla olo muuttui nyt kokonaan jne. Senkö takia Patrickin olisi pitänyt olla siinä vierellä? Kyllä mun sympatiat on Patrickin puolella, mutta voi, olisipa hän hullaantunut johonkin toiseen. Vaikka kauniiseen, sympaattiseen ja herttaiseen Millaan! 

Vierailija
1873/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Pauluksen "joka ilta kun lamppu sammuu..."?

Vierailija
1874/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine näyttää nauraessaan vähän jänikseltä. Jänismäiset kasvot ja hampaatkin.

Vierailija
1875/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle mies sanoisi anteeksi pyydellen, että on hirveä tuottaa pettymys, mutta jotain tästä nyt puuttuu, kyllä mä katsoisin voivani siitä paikasta alkaa katsella ympärilleni. Oona sanoi vielä myöhemmin, että nyt hänellä ei ole enää paria ja villalla olo muuttui nyt kokonaan jne. Senkö takia Patrickin olisi pitänyt olla siinä vierellä? Kyllä mun sympatiat on Patrickin puolella, mutta voi, olisipa hän hullaantunut johonkin toiseen. Vaikka kauniiseen, sympaattiseen ja herttaiseen Millaan! 

Niin ja kun formaatin idea on löytää sopiva pari. Ihastua, jopa rakastua. Salli ja Eeli ovat vielä 4 vuoden jälkeenkin yhdessä. Alussa molemmat olivat muiden pareja. Ei tuolla ole pakko jämähtää ekaan pariin. Kokeileminen, tutustuminen, vaihtaminen  on sallittu!!  Tällä kaudella tuntuu kuin ei olisi! 

Vierailija
1876/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmetyttää nuo nuoret, kun urheilevat, syövät ja juhlivat, mutta eivät näköjään käy kakalla ollenkaan, ovatkohan ihmisiä laisinkaan?

Jep. Jotenkin ärsyttää että tästä siivotaan pois normaalia olemista eli syömistä, vessassa käyntiä, tupakointia tms. Ei sitä paskomista nyt tarvitse näyttää mutta voi vaikka näyttää, että joku menee vessan ovesta sisään jne. MIelestäni takavuosien brittiversioissa ainakin kommentoitiin vessajuttuja ja piereskelyitä jne. Se kuuluu elämään tuolla. Kuorsaus on sentään mainittu Suomi-versiossakin.

Vierailija
1877/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika painajaismaista, että pitäisi olla "uskollinen" jollekin ventovieraalle, joka valitsi mut jossain formaatin parivalinnassa. No niin, siinä sulle puoliso ja pulinat pois! 

Vierailija
1878/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick on ihan hullaantunut Emiliasta. Umpi-ihastunut.

Pillusta se on hullaantunut.

Vierailija
1879/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kiva Patrikista katsoa nää jaksot telkusta, kun tajuaa että Emilia on tehnyt MITÄ vaan pysyäkseen mukana sen jälkeen kun oli nuohonnut Mickeyn kanssa ja jäi kuin nalli kalliolle. Ja se miten kohteli Lassia, Joosuaa ja Oonaa. Puistattavaa. Kaikki sukulaiset ja kaverit säälii Patrikia :( 

Höpö höpö. Tyyppihän on ihan hulluna Emiliaan.

Patte ei ole hulluna kuin omaan itseensä ja peilikuvaansa. Pippeli vie miestä kuin kuoriämpäriä.

Vierailija
1880/8799 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jo ylihuomenna tulee 5 uutta jaksoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi