Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8800)
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Melina joutuu kotiin. Ehdottomasti viehättävin ja luonnollisin noista naisista.
Toisaalta hyvä, ettei jää Benjaminin pelinappulaksi. Jätkä on niin itsestään täynnä, että ällöttää - ja Peppina ihastunut korviaan myöten.
Mä tykkäsin myös Melinasta ja harmittaa, että tippui näin nopeasti. Kasvonpiirteistä tuli vähän mieleen Leighton Meester (Gossip Girlin Blairin näyttelijä).
Benjaminin kanssa samaa mieltä siitä, että Melinassa on sellaista cooliutta ja vetovoimaa, koska ei esitä mitään eikä yritä olla hot (eli siksi juuri onkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännittää että millainenkohan juontaja Niko Saarinen tulee olemaan. Mielestäni tuohon formaattiin sopisi paremmin vähän etäisen oloinen naisjuontaja, esim. Shirly oli yllättävän hyvä.
Jännityksellä odotan, miten hän toimii juontajana, nauraa hänelle varmaan siinäkin saa ja voi vielä yllättää kaikki, minusta jo se on ihme, että on pystynyt "epäonnistuneen" BB-osallistumisensa hyödyntämään noin hyvin, että on edelleenkin näkyvästi esillä ja töitä riittää.
Niko onnistui BB-osallistumisessaan täydellisesti. Hän on ehkä Suomen legendaarisin BB-hahmo. Ei ollut enää mikään nevahöörd sen keikan jälkeen.
Oonko juntti kun mua ällöttää Niko Saarinen tuossa, pilalla koko ohjelma
Naiset ovat kaikki todella kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine näytti parinvalinnassa ihan nelikymppiseltä. Noi iltapukulookit on jotenkin tosi tanttamaiset melkein kaikilla.
Jasmine hoki ekat jaksot olevansa niiiiin samanlainen Henryn kanssa. En kyllä näe heissä juurikaan mitään samaa. Kuulemna musiikkimaun lisäksi heitä yhdistää se, että ovat molemmat niin chill. No vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma Henry tarvii tekstityksen, puhuu hepreaa.
Kysyntää hänellä kuitenkin oli enemmän kuin kenelläkään muista ja naiset menivät varmaan pitkälti ulkonäön perusteella, eikä se minua ihmetytä, onhan Henry hyvännäköinen kaveri. Kävi kuitenkin sääliksi Lassia ja Patrikia, kun kukaan ei ollut lähtökohtaisesti heistä kiinnostunut, vaikka molemmat vaikuttavat ihan hyviltä tyypeiltä, enkä vieläkään ymmärrä sitä, miksi niin monen naisen unelma on pitkä mies?
Nuo ensin ilman paria jääneet miehet oli kaksi eniten tatuoiduinta. Tatuoinnit on nykynuorten mielestä wt. Ja molemmilla myös ruma/tylsä hiusmalli (sänki). Ymmärrän hyvin, miksi juuri Lassi ja Patrik olivat vähiten suosittuja.
Miesten mielestä pienet tissit
Pienillä tisseillä on myös fanittajansa.
Pienillä tisseillä on myös fanittajansa.
Aivan kuten myös tatuoiduilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä unpopular opinion, mut mua kyllä harmitti enemmän Emman tippuminen, kuin Melinan. Toisinkuin Melina, tuo Emmahan ei ehtinyt olla yhtään kenenkään parina tuolla joten käytännössä oli valitettavasti ihan turhaan tuolla, mikä on harmi. Toki luulen et ehti saamaan sentään kavereita tuolta, mut silti aika meh tuuri hänellä. :(
Minua harmitti molempien naisten tippuminen. En muista onko aiemmilla kaudilla tiputettu jo näin aikaisessa vaiheessa alkuperäisjengiä pois ja vieläpä kahta kappaletta? Mielummin olisin itse asiassa luopunut jostain saaren miehestä, koska vaikuttavat monikin aika epäkiinnostavalta. Tähän mennessä naiset ovat olleet ulkonäöllisesti paljon tasokkaampia. Mielummin siis laittaisin noita miehiä vaihtoon enkä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntää hänellä kuitenkin oli enemmän kuin kenelläkään muista ja naiset menivät varmaan pitkälti ulkonäön perusteella, eikä se minua ihmetytä, onhan Henry hyvännäköinen kaveri. Kävi kuitenkin sääliksi Lassia ja Patrikia, kun kukaan ei ollut lähtökohtaisesti heistä kiinnostunut, vaikka molemmat vaikuttavat ihan hyviltä tyypeiltä, enkä vieläkään ymmärrä sitä, miksi niin monen naisen unelma on pitkä mies?
Nuo ensin ilman paria jääneet miehet oli kaksi eniten tatuoiduinta. Tatuoinnit on nykynuorten mielestä wt. Ja molemmilla myös ruma/tylsä hiusmalli (sänki). Ymmärrän hyvin, miksi juuri Lassi ja Patrik olivat vähiten suosittuja.
Tatskat ovat enemmän temppariosastoa, Love Islandissa pitäisi perinteen mukaan olla astetta "sivistyneempää" väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Melina joutuu kotiin. Ehdottomasti viehättävin ja luonnollisin noista naisista.
Toisaalta hyvä, ettei jää Benjaminin pelinappulaksi. Jätkä on niin itsestään täynnä, että ällöttää - ja Peppina ihastunut korviaan myöten.
Mä tykkäsin myös Melinasta ja harmittaa, että tippui näin nopeasti. Kasvonpiirteistä tuli vähän mieleen Leighton Meester (Gossip Girlin Blairin näyttelijä).
Benjaminin kanssa samaa mieltä siitä, että Melinassa on sellaista cooliutta ja vetovoimaa, koska ei esitä mitään eikä yritä olla hot (eli siksi juuri onkin).
Melina on vähän semmoinen naispuolinen Hessu Hopo.
Vierailija kirjoitti:
Olet juntti, sori. Niko on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat silmät Peppiinalla,ja muutenkin kauniita naisia mukana,missi/malli luokkaa.Onko Oona joku miss Helsinki?
Silmät on kivat ja pisamia myös kehuttiin ihan aiheesta. En kuitenkaan pääse yli noista "Veli Ponteva" -poskipäistä... ovat tosi epäaidon näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla kiintiötulokas tässäkin mukana?
Koska hänkin on ihminen, jota voi rakastaa, ja joka haluaa rakastaa?
Hän voisi rakastaa ja tulla rakastetuksi Välimeren eteläpuolisella mantereella.
Mikä hänessä oikeasti sinua häiritsee?
Häiritsee hyvin vajavainen suomen kielen taito. Niinku sillee -jankutus. Typerää räppisuomea, jota en jaksaisi kuunnella viittä minuuttia. Lisäksi puhuu ihmisestä "se"-pronominilla mikä on halveeraavaa. Tähän päälle myös liika rusketus häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Melinasta mieleen aika paljon Winona Ryderin näyttelemä Kim Saksikäsi Edwardista:D vaan eri väriset hiukset. Mun mielestä tosi kaunis just
Mäkin katoin ensin, että tosi nätti, mutta sitten rupes häiritsemään se eteenpäin työntyvä leuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertoo jotain miestarjonnan tasosta, kun Patrik on näistä ykkösvalinta.
Minusta Henry ja Vera on kansainvälisimmän näköinen pari, tykkään heidän tyylistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet juntti, sori. Niko on ihana.
Juntti oon, homofobi en, mulla on monta homo frendii joiden kaa shoppaillaan
Vierailija kirjoitti:
Juntti tai muuten vaan rajoittunut, jonka on vaikea hyväksyä erilaisuutta.
Todella huono uudistus. Se lähes reaaliaikaisuus (vain vuorokauden viive) oli nimenomaan se juttu, joka teki ohjelman seuraamisesta kutkuttavaa! On paljon mielenkiintoisempaa seurata tuoreita tapahtumia eikä mitään puolen vuoden takaisia juttuja.
Oli myös ihanaa, kun Love Island Suomi -sovelluksella sai äänestää ja itse vaikuttaa tapahtumiin! Ja sovelluksessa sai päivittäin vihjeitä seuraavan jakson tapahtumista (esim. uuden villalaisen saapuminen). Nyt ei ole mitään jännitystä, kun ei saa itse vaikuttaa mihinkään. Monille katsojille oli tärkeää saada äänestää sitä omaa suosikkiaan/suosikkipariaan. Tuo "superfanien" joukko on varmaan niin pienikin, että tulevat vastaukset äänestyksiin lienee jatkossa helppo arvata.
Tykkäsin myös siitä, että aiemmin Love Island -kaudet tuli kesällä silloin kun oli itsekin kesätunnelmissa ja muut ohjelmat oli tauolla. Tämä on kesäohjelma ja sen kuuluisi tulla kesällä, piste.
Niko on ihan hyvä juontaja, mutta on ikävä sitä lakonista ja sarkastista miesselostajaa. Lina näyttelee ja eläytyy liikaa, vitsit on kuluneita.