Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kyl Hottis 😛
Julia on naisista viehättävin ulkoisesti, mutta on vähän ujo, joten jää melko huomaamattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla kiintiötulokas tässäkin mukana?
Koska hänkin on ihminen, jota voi rakastaa, ja joka haluaa rakastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kyl Hottis 😛
Julia on naisista viehättävin ulkoisesti, mutta on vähän ujo, joten jää melko huomaamattomaksi.
No joo sekin on kyllä. Emilia ja Julia hoteimmat
Vierailija kirjoitti:
Benjamin lukeutuu Suomen TOP 5 alfoihin. On se #äijä
Minä taas en tajua hänen komeuttaan yhtään, ei siis ole minun silmääni muuta kuin oudon näköinen. Makuja on monia, mut en kykenisi mihinkään läheisempään hänen näköisensä kanssa, anteeksi vain.
Julia on herttainen, mutta en sanoisi kauneimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua hänen komeuttaan yhtään, ei siis ole minun silmääni muuta kuin oudon näköinen. Makuja on monia, mut en kykenisi mihinkään läheisempään hänen näköisensä kanssa, anteeksi vain.
No joo mut sitten taas, tuskin hän sua edes vilkaisisi joten win-win molemmille xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo mut sitten taas, tuskin hän sua edes vilkaisisi joten win-win molemmille xD
Ei vilkaisikaan, just näin ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kyl Hottis 😛
Julian huulet ovat jotenkin oudot.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine näytti parinvalinnassa ihan nelikymppiseltä. Noi iltapukulookit on jotenkin tosi tanttamaiset melkein kaikilla.
Jasmine on aika "iso tyttö".
Vierailija kirjoitti:
Lassilla ja Patrikilla kyseenalaista parisuhdehistoriaa
Jotain homosteluhommia?
Saisipa nuo sadat jep-jepit pikakelattua 🙄 Onko tässä formaatissa mukaanpääsyn ehtona, että osaa kuorossa vastailla "jep!" Todella ärsyttävä tapa. Jep.
Ymmärrän nyt Lassin treenaamisinnon, kun hän kertoi onnettomuudestaan. Fysiikka ja toimiva keho ovat hänelle varmaan nyt tosi tärkeitä.
Olen myös havaitsevinani hitusen "pienen miehen syndroomaa" Lassissa mikä on sääli.
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kyl Hottis 😛
Liian isot hampaat, liian isot huulet. Ja oletko nähnyt hänet ilman meikkiä? Aika tummat silmänaluset.
Jasmine on nätti, mutta aika nuivan oloinen. Tyttöjen kanssa on välillä sellaisia mikroilmeitä, että ei pidä kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine näytti parinvalinnassa ihan nelikymppiseltä. Noi iltapukulookit on jotenkin tosi tanttamaiset melkein kaikilla.
Jasmine on aika "iso tyttö".
Napaviiru näkyi hienosti satiinileningin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine on nätti, mutta aika nuivan oloinen. Tyttöjen kanssa on välillä sellaisia mikroilmeitä, että ei pidä kaikista.
Jasminea vaan harmittaa, kun joukossa on hoikempia ja kauniimpia neitejä ja hänen mahdollisuutensa huononevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän voisi rakastaa ja tulla rakastetuksi Välimeren eteläpuolisella mantereella.
Voisi varmaan toki, mut voisi täälläkin. Geeniperimän kannalta oikein mainiota, jos saisi valkoihoisen kanssa jälkikasvua. Kansantautejamme vähemmän ja superkauniita lapsia <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän voisi rakastaa ja tulla rakastetuksi Välimeren eteläpuolisella mantereella.
Voisi varmaan toki, mut voisi täälläkin. Geeniperimän kannalta oikein mainiota, jos saisi valkoihoisen kanssa jälkikasvua. Kansantautejamme vähemmän ja superkauniita lapsia <3
Yök
Harmittaa että kaikki on kuvattu jo etukäteen :( Nyt ei kukaan katsoja voi vaikuttaa pareihin, eikä kukaan johonkuhun ihastuva voi mennä saarelle.
Iso huononnut minusta, olisin halunnut päästä äänestämään.
Emilia on kyl Hottis 😛