Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Adele botty van den brulle ei pääsi
Vierailija kirjoitti:
koukku nokka
Vierailija kirjoitti:
Peppina niin naiivi tyhmä tyttönen että ei voi kuin sääliä. Mahtaa olla hienoa katsoa tätä kautta ja omaa ääliöyttään.
Harvoin näkee niin iloista, aitoa, energistä, suurta persoonaa kuin Peppina! Luulen että hän jos joku jää saarelaisista julkisuuteen, jos sellaista haluaa. Menestystä seuraajien muodossa on nyt jo saanut heistä eniten.
Kaikkea hyvää Peppinalle! Ansaitsee kaiken menestyksen jos ei muuta niin korvaukseksi siitä minkälaisen kärsimysnäytelmän Benjamin hänelle järjesti.
Mutta eiköhän tällä hetkellä jo aurinko paista Peppinalle! Uusia ovia ja mahdollisuuksia aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin on rento ja hauska tyyppi ja nyt hän on täysin jyrätty Peppiinan massiivisen egon ja tunnepainekattilan alle. Okei, Peppiina on ihan hauska, mutta liian raskas ja vaativa - luonteet ei mätsää niin yhtään. Benkku ei saa olla oma itsensä, mikä on sääli. Free Benjamin, lennä vapauteeeeen!
Benjamin on 30v äijä joka elää pitkittynyttä teini-ikää. Voihan ditä toki rennoksi kuvata. Ei pysty sitoutumaan kehenkään. Renttu -kai voisi sanoa. Sanoisin niin päin että naiset pitää pelastaa Benjaminin kynsistä. Se varmaan onkin nyt helpompaa kun hän tuli näyttäneeksi koko Suomelle lmsn kusipäisen luonteensa
Benjamin vaikuttaa pohjimmiltaan ihan mukavalta, mutta parisuhteeseen hänestä ei ole.
Parisuhteita on monenlaisia. Ihan taatusti löytyy Benjaminillekin sopiva kumppani. Peppina se ei ole. Ei sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppina niin naiivi tyhmä tyttönen että ei voi kuin sääliä. Mahtaa olla hienoa katsoa tätä kautta ja omaa ääliöyttään.
Harvoin näkee niin iloista, aitoa, energistä, suurta persoonaa kuin Peppina! Luulen että hän jos joku jää saarelaisista julkisuuteen, jos sellaista haluaa. Menestystä seuraajien muodossa on nyt jo saanut heistä eniten.
Kaikkea hyvää Peppinalle! Ansaitsee kaiken menestyksen jos ei muuta niin korvaukseksi siitä minkälaisen kärsimysnäytelmän Benjamin hänelle järjesti.
Mutta eiköhän tällä hetkellä jo aurinko paista Peppinalle! Uusia ovia ja mahdollisuuksia aukeaa.
Kyllä Peppina on ihan itse vastuussa tästä näytelmästä.
Benjaminissa ja viime kauden Samussa jotain samaa.
Vierailija kirjoitti:
No sille nyt ei ainakaan olis kumppania löytynyt.
Emilia ei ole mikään suuri persoona vaan naiivi lapsi, varmasti emme kuule tuosta suu auki olevasta hölmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppina ei ole mikään suuri persoona vaan naiivi lapsi, varmasti emme kuule tuosta suu auki olevasta hölmöstä.
Toivottavasti E saa vielä valtavia sydänsuruja, itse aiheutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti E saa vielä valtavia sydänsuruja, itse aiheutettuja.
Kyllä se saa.
Vierailija kirjoitti:
Henri meni rageemaan Emilialle, vaikka oikeesti sillä vtutti Julia.
Ei kovin hyvä merkki, että pitää koko ajan olla varpaillaan oman kumppanin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppina ei ole mikään suuri persoona vaan naiivi lapsi, varmasti emme kuule tuosta suu auki olevasta hölmöstä.
Tämä jäänee nähtäväksi, minä kyllä löisin vetoa nimenomaan Peppinan puolesta. Nyt jo saanut someseuraajia aivan valtavasti - saarelaisista eniten. Ja seuraajien määrä, kuten varmasti tiedät, korreloi tilipussin koon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miks Peppina koko ajan suu auki kuin mikäkin idiootti?
Näytti ihan mielipuoliselta nauraessaan ikkunan takana.
Peppina olis voinut aikuistua muutaman vuoden. Ja Emilia pienentää persettään.
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi haukkuu Emiliaa. Jännä juttu että joku jää noin ihon alle.
Ehkäpä joku joka olisi halunnut Patrikin.
Ihana nähdä kun Julia (kerrankin) hymyilee. On kaunis hymyillessään.
Kärsimysnäytelmän? Peppinahan elää villalla omassa mielessään suurta rakkaustarinaa. Sillä ei ole mitään väliä, että Benjamin toppuuttelee ja sanoo pitävänsä hänestä vain ystävänä. Peppinan mielestä he ovat paras pari ja ansaitsevat voiton. Pari säröä meinasi tulla rakkausnäytelmään Jasminen ja Alinan taholta, mutta Peppina piti heille puhuttelun, ja romanssi sai jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Patrik näkee Emiliassa?
Aina vain jaksat tätä jauhaa. Ihme ja kumma, kun me ihmiset ihastumme eri ihmisiin kuin joku toinen.
Itse en huolisi lähimpien ystävieni miehiä, eivätkä he minun miestäni. Tämä on ainoastaan ja vain hyvä asia ;)
Miks Peppina koko ajan suu auki kuin mikäkin idiootti?