Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Yliopistossa opiskelu ei kerro älykkyydestä.
Toki se on helpompaa jos sitä on. Oma älykkyysosamääräni on 136. Opiskelu oli minulle helppoa, mutta kyllä sieltä tutkinnon saa ihan vain ahkeruudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Selvitetään tämä juttu saman tien, kun näyttää herättävän intohimoja.
Oletko suorittanut toisen asteen tutkinnon?
Kyllä - nuoli ylös
En - nuoli alas
Nykyisinhän tämä on pakkokin, tai ainakin "pakko" aloittaa lukio tai amis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - nuoli ylös
En - nuoli alas
Eihän tuo kerro mitään. Mitä se merkonomin tutkinto antaa esim sellaiselle, joka sijoittuu työelämään ja pärjää siinä hyvin?
Nyt kertyy paljon tietoa. Joel on töissä oman perheensä yrityksessä, tienaa hyvin, työpaikka on varma hamaan tulevaisuuteen, kunnon mies...
Sinällään on tietysti liikuttavaa, että ennen koulutus-gatea on ketjussa kauhisteltu Joelin ohenevaa tukkaa, harvaa hammasrivistöä ja lestadiolaisuutta :D
Vierailija kirjoitti:
Toki se on helpompaa jos sitä on. Oma älykkyysosamääräni on 136. Opiskelu oli minulle helppoa, mutta kyllä sieltä tutkinnon saa ihan vain ahkeruudellakin.
Kyllä se yliopistoon pääsy jotain älykkyydestä kertoo, ahkeruuskaan ei riitä jos tarpeeksi matala äo.
Oikeammin: Yliopistossa opiskelemattomuus ei kerro älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - nuoli ylös
En - nuoli alas
Eihän tuo kerro mitään. Mitä se merkonomin tutkinto antaa esim sellaiselle, joka sijoittuu työelämään ja pärjää siinä hyvin?
Et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Paina vaan rohkeasti alanuolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - nuoli ylös
En - nuoli alas
? Kysymys oli: oletko suorittanut vai et.
Ei sen muuta tarvitse kertoakaan, varsinkaan, mitä merkonomin tutkinto antaa kenellekään.
Veikkaan, että Iriksellekin kelpaisi joku 17-vuotiaana aikoinaan nhl-kiekkoilijaksi tempaistu lätkäjätkä, jolla pätäkkää riittää, toisin kuin nuhruisilla tutkijatohtoreilla.
Vahinko vain, että lätkäjätkät haluavat kauniin naisen, eikä Iriksen ulkonäkö riitä. Liian vanhakin alkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas tätä "keskustelua".
Eihän alunperin ollut kysymys siitä, ovatko duunarit kunnon ihmisiä vai ei, vaan siitä, että Joel on käynyt vain peruskoulun.
Joel on ihan hyvässä paikassa elämässään. Tasapainoinen, mukava töissä käyvä mies.
Iris on vasta opiskelija.
Niinpä. Iris puhuu, kuinka väittelee tohtoriksi, toimii tutkijana ja deittailee vain proffia ja tohtoreita.
Kannattaisi ehkä edes valmistua siksi maisteriksi ensin.
Virkistävän oma itsensä Julia ,ei esitä mitään . On niin suloinen ,väsynyt eikä tykkää leikkiä äitiä 🤩
Vierailija kirjoitti:
Nyt kertyy paljon tietoa. Joel on töissä oman perheensä yrityksessä, tienaa hyvin, työpaikka on varma hamaan tulevaisuuteen, kunnon mies...
Sinällään on tietysti liikuttavaa, että ennen koulutus-gatea on ketjussa kauhisteltu Joelin ohenevaa tukkaa, harvaa hammasrivistöä ja lestadiolaisuutta :D
No eihän ole. Parisuhdetta ajatellen Joosua ja Joel olivat ne parhaimmat vaihtoehdot jo kauan sitten tässä ketjussa. Tasapainoisia aikuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yliopistoon pääsy jotain älykkyydestä kertoo, ahkeruuskaan ei riitä jos tarpeeksi matala äo.
Oikeammin: Yliopistossa opiskelemattomuus ei kerro älykkyydestä.
Ei se kerro. Ihan tavan tallaajia siellä opiskelee. Ihan fiksuja ja ahkeria varmaan, mutta eivät mitenkään älykkäitä.
Älykkyys on jotain, mitä ei voi opiskella.
mä olen koko ajna toivonut julian ja henryn voittavan, mutta jotenkin julia alkanut tökkiä
äänestin patrik ja emilia, vaikka ovat ärsyttäneet
tunsivat somessa harrastuksiensa kautta
kunhan ei peppiina voita kaikki hyvin,tosin
benkku ois ansainnut kokeilla jonkun muun kanssa,ja koittanut sanoa,että on vaan fredi peelle,mutta peppiina jyrännyt
kaiken mitä benkku sanoo ja laittanut sanoja suuhun ja vääristellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - nuoli ylös
En - nuoli alas
Et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Paina vaan rohkeasti alanuolta!
Päinvastoin. Minulla on maisterin tutkinto ja tutkinto myös AMK:sta.
Nykyään teen töitä käsilläni. Hitsaan, juotan, valan savea ja kynttilävahaa pajassani. Teen sitä missä tunnen oloni hyväksi.
Musta Iirikselle sopis parhaiten mieheksi Dr. Phil.
Vierailija kirjoitti:
mä olen koko ajna toivonut julian ja henryn voittavan, mutta jotenkin julia alkanut tökkiä
äänestin patrik ja emilia, vaikka ovat ärsyttäneet
tunsivat somessa harrastuksiensa kautta
kunhan ei peppiina voita kaikki hyvin,tosin
benkku ois ansainnut kokeilla jonkun muun kanssa,ja koittanut sanoa,että on vaan fredi peelle,mutta peppiina jyrännyt
kaiken mitä benkku sanoo ja laittanut sanoja suuhun ja vääristellyt
Olihan Julia ja Henri söpöjä, mutta Julian kommunikointi on edelleen sellaista lapsekasta kivahtelua, että jää äänestämättä.
Emilia ja Patrik saa minun äänen. Hyväntuulinen kaksikko, joka on ihan selkeästi hulluna toisiinsa. Patrik vähät välitti edes Emilian mustasukkaisuusepisodista.
Tietenkin kaikki äänestää Juliaa ja Henriä! Ihana, herkkä oikeasti rakastunut asiallinen ja fiksu pari.
korjatkaa jos olen väärässä,mut josain jaksossa peppiina sanoi benkulle, me valittiin heti toisemme, sut ois kaikki
halunnut ja mä sain sut ja muuta skeidaa
voinee päätellä, että peppiina luuli iskevänsä halutuimman, joka tukisi käsitystä pilalle hemmotellusta
pikkulikasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ystävä toi Jasmine kun vakuutteli Peppiinalle ettei mitään muita tunteita Benjaminiin oo kun vaan kaverillisia ja sitten ovatkin heti tapailemassa ulkomaailmassa. Kunnon kieroilija. Varsinainen tosi ystävä!
Entä Benkun vastuu tästä asiasta? Kukaan ei viitsi sanoa villalla totuuksia Peppinalle, jotta säilyisi jonkinlainen rauha maassa.
Vähintään ällöttävä oli Peppinakin märistessään hillittömästi Jasminen lähtöä. "Mun paras kaveri lähtee."
Seuraavassa hetkessä toteaa, että hyvä kun Jasmine lähti.
Varsinainen tosi ystävä!
Sama juttu siinä Alina ja punainen mekko keississä. Peppina vetää herneet kun toinen kysyy ootko sä kokoa S. Tyhmempikin näki että ovat eri kokoa Alinan kanssa. Miksi siitä suuttua, taitaa Peppinalla olla iso ongelma oman kehonsa suhteen.
Väärin eletty! Kyllä olisi ensin pitänyt tehdä yliopistossa johtamisen aineopinnot!
ps. oli vitsi