Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovatko valkoiset keittiönovet liian kalpeat?

12.03.2007 |

ja millä tasolla kalpeutta voisi poistaa? valkoinen on kaunista, mutta onko se liian kliininen maalaishenkiseen keittiöön? kamala epäilys iski vaikka valinta on jo lähestulkoon tehty.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valkoiset keittiönkaapin ovet, enkä ole ikinä ajatellut niitä liian kliinisinä. Oma makuni on lähinnä maalainen, kaukana modernista. Väriä saa mm. kalusteiden sungoilla, laatoilla ja tasoilla.

Valkoinen on mielestäni ajaton, moneen värilliseen voisi pian kyllästyä.

Vierailija
2/7 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on just hyvät, älä ala muuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos laatoitat välitilan ja laitat pöytätasot esim. puun sävyillä. Olen nähnyt tosi kauniin keittiön, jossa oli punaruskeat laatat, pyökkitasot ja punaruskea korkkilattia.

Toisekseen jos jaksaa rättiä heiluttaa, valkoiset kaapinovet kestää värinä kaikista parhaiten aikaa ja muotivaihteluita.

Vierailija
4/7 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen kestää ajan hammasta, ja siihen on helppo yhdistellä esim. tekstiilejä. meillä on myös välitilan laatat valkoisia.

Vierailija
5/7 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kontrasti nyt, vaaleat kaapit ja tummat tasot.

Vierailija
6/7 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos laittaa kaappien rungot tummaa puuta esim. pähkinä ja samoin tasot vain pelkät ovaet valkoisina

Vierailija
7/7 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä on tullut hyviä pointteja eli siihen ei kyllästy ja tekstiileillä voi piristää keittiön ilmettä.

Mulle tuli mieleen, että vanilja on myös aika kiva väri ja sit myös sellanen valkokuullotettu puinen ovimalli.

Mä varmaan myös päädyn johonkin näistä, taloa suunnitellaan:) Laitamme tumman tason, mutta rungot laitetaan kaapiston värin mukaisesti. Mulla on jotenkin sellanen kutina, että tummat rungot ovat tän ja jo menneen ajan juttu ja se on pian ohi. Eli haluisin jotain mikä ei oo heti out.