Onko Sampo Terho painunut lopullisesti "maan alle"?
Kommentit (37)
Onko jättänyt myös Helsingin kaupunginvaltuuston kesken valtuustokauden ?
Muistan vieläkin kuinka Sampo uhosi paneelissa ettei tämä maa sosialismilla pelastu. Jaa eli hyvinvoitiyhteiskunta pitäisi lakkauttaa? Älyttömiä mielipiteitä istuvalta ministeriltä.
Mä ainakin katoaisin julkisuudesta ja häpeäisin lopun ikääni jos tuollaisen ylimielisen käytöksen jälkeen putoan pohjalle :D
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni hyvä poliitikonalku hukkaan kun veikkasi väärää hevosta.
lmao ei, en ymmärrä mitä te siinä ikinä näitte
Paennut etutöölön hienostoalueelle. Ero Halliksen ja hänen välillä on että Hallis asu Eirassa hän Töölössä.
Olin näkeväni Sampon nakkikioskilla myymässä nakkeja ja kysyi tuleeko sinappia ja ketsuppia. On löytänyt uuden sopivamman pestin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä räsyttävä rakkikoira.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä kelpaa kokoomukseen?
Terho kaljuuntuu kyllä kelpaa kokoomukseen
Ketä Terho enää kiinnostaa, kun ei ole enää kansanedustaja, eikä polittiinen vaikuttaja.
Media melskaa vain niistä tyypeistä, jotka ovat julkisesti jatkuvasti esillä ja erityisesti heidän huonoista puolistaan, vain sellainen kiinnostaa suurta yleisöä.
Mitä kerrottavaa Sampo Terhosta olisi, ei ole enää vaikuttaja persoona, joten vaikea keksiä uutista hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin kuinka Sampo uhosi paneelissa ettei tämä maa sosialismilla pelastu. Jaa eli hyvinvoitiyhteiskunta pitäisi lakkauttaa? Älyttömiä mielipiteitä istuvalta ministeriltä.
Tuntui tuota "sosialismi"-sanaakin heittelevän naama virneessä niin kuin kyseessä olisi joku hyvä vitsi. En tajunnut pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Taisi erotakin jo?
Totta kai erosi. Hänhän mainosti olevansa arvokonservatiivi, jolle tärkeintä ovat: Koti, uskonto ja isänmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin näkeväni Sampon nakkikioskilla myymässä nakkeja ja kysyi tuleeko sinappia ja ketsuppia. On löytänyt uuden sopivamman pestin.
Valetta! Tuo limanuljaska ei rehellistä työtä tee.
Vierailija kirjoitti:
Paennut etutöölön hienostoalueelle. Ero Halliksen ja hänen välillä on että Hallis asu Eirassa hän Töölössä.
Ero sinun ja erään a. pennasen aivotoiminnan välillä on... ?