Tapani Kansalla ei ollut testamenttia - lapsille kaikki
Kommentit (340)
On se
kämppä oli muös 400 m2
tilaa riitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan myös ,kun Nina oli kihloissa toisen kanssa ja sai pojan .Mien kuoli , kolarissa tai jotain.Sittemmin oli Tapsan kanssa ja saivat tytön.
Siis eikö Edvard olekaan Tapanin lapsi???
on
Tapsa toimi hienosti ja pojasta tuli oma poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nina naimisissa ennen kuin meni Tapanin kanssa yhteen? Vai sotkenko johonkin toiseen?
Tapasi Tapanin 19-vuotiaana, joten vahvasti epäilen että ei ole ollut aiemmin naimisissa.
Tapasi Tapanin 19v, mutta kihlautui toisen miehen kanssa. Häät ja vauva tulossa. Kuvia heistä oli lehdissä ja sitten pienesti suru-uutinen, että sulhanen oli päättänyt päivänsä.
oli Tapanin poika?88
Surettaa vaan niin kovasti Tapanin kohtalo.😢 Että mies kuolemankielissä koittaa tavoittaa naista, eikä tämä vastaa puhelimeen.
Yksin joutui lähtemään laulaja Tapani Kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan myös ,kun Nina oli kihloissa toisen kanssa ja sai pojan .Mien kuoli , kolarissa tai jotain.Sittemmin oli Tapsan kanssa ja saivat tytön.
Tapsan oma poika Johannes on 50 vuotias. Synt. 1975
Toinen poika Edvard
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa harmittaa. Olisi edes asuntoon saanut jäädä leskenä roikkumaan, mutta kun ei liitossa niin ei voi mitään.
Ehkä sinua harmittaisi. Minua ei. Rakkaudesta minä mieheni kanssa olen enkä haluaisi yksin asua meidän talossa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaikki siirretty ninullille ja lapsille niin että eka poika ei saa juuri mitään
Mitähän tämä ensimmäinen poika tekee?
Toinen talo on jossain Kymeenlaaksossa ja kaipa jäänyt muutakin maallista mammonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Tapsa toimi hienosti ja pojasta tuli oma poika.
Ninan kanssa erosivat viideksi vuodeksi v 2008
Vispa kaikki on ninan nimissä ja hänen lasten
ja tapsa tuhlasi sitten kauppasumman maksamalla vuokraa molemmista ninalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa harmittaa. Olisi edes asuntoon saanut jäädä leskenä roikkumaan, mutta kun ei liitossa niin ei voi mitään.
Ehkä sinua harmittaisi. Minua ei. Rakkaudesta minä mieheni kanssa olen enkä haluaisi yksin asua meidän talossa.
Minäkin olen pelkästä rakkaudesta mieheni kanssa omassa talossamme. Jos hän lähtisi ennen minua, tahtoisin asua tässä rakkaassa kodissamme sen jälkeenkin. Lapset ja lastenlapset kävisivät luonani, rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsan oma poika Johannes on 50 vuotias. Synt. 1975
Toinen poika Edvard
Johannes syntynyt 1974!
Tekisin näin
rouva ostaa asunnot
ukko sai kauppahinnan
asuu niissä ja maksaa niistä vuokraa rouvalle ja lapsilleen
jos on ulkopuolisia lapsia enkä tarkoita näitä kolmea niin sitten jää vähemmän jaettavaa
miten Kari Tapio verosuunnitteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pelkästä rakkaudesta mieheni kanssa omassa talossamme. Jos hän lähtisi ennen minua, tahtoisin asua tässä rakkaassa kodissamme sen jälkeenkin. Lapset ja lastenlapset kävisivät luonani, rakkaudesta.
Oletko naimisissa? Saat asua kuolemaasi asti koska laki
Tietokirjailija on halunnut pimittää asioita nuoruudenkuvioittensa suhteen. Hän ajattelee, että ihmiset eivät tiedä mitään ennen somea.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaikki siirretty ninullille ja lapsille niin että eka poika ei saa juuri mitään
Mitähän tämä ensimmäinen poika tekee?
Ainakin hassuttelee facessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa? Saat asua kuolemaasi asti koska laki
Kyllä olen, pitkä avioliitto on jo meillä.
Jonnet ei muista. Antakaa olla jo, siitä on lähes 40 vuotta aikaa.