Vain täysi maalaisjuntti kumisaapas lantapuntti syö keitettyjä perunoita
Kommentit (36)
Pian saadaan uutta perunaa (keitettynä)
Jotkut tykkää syödä sitä sillin kanssa, mutta itse syön uusia perunoita (siikli) kylmäsavulohen ja sipulivoikastikkeen kera.
Junttiahan se on, mutta olen mieluummin hippi ja juntti kuin jup....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunaa välillä oikein kaipaa thaikkuruuan, kiinalaisen, pastan, sushin ja pitsan jälkeen.
Oikein perinteinen perunakattila porisemaan - miten kodikas tunnelma tulvahtaakaan keittiöön! Pian jo tuoksuu keitetyn perunan iki-ihana tuoksu. Kuorit kuuman perunan tai kaksi, niiden oheen perinteistäkin perinteisempi nakkikastike, njam. Puolukkahilloa ripaus sekä tuoresalaatti. Kyytityttönä kylmä maito - onko parempaa, no ei ole.
Maidon juominen ruokajuomana on todella omituista, eikä se todellakaan kuulu aikuisen ihmisen ruokavalioon (juomana).
Nönnönnöö. Maitoa juon vain perinteisten suomalaisten kotiruokien kanssa. Kuten juurikin keitetyt potut ja kastikkeet, makaroonilaatikko yms. Mutta pastat, kiinalaiset, sushit, thait, pitsat jne. veden kanssa ja paitsi viikonloppuisin saattaa olla myös viiniä.
Aah, keitettyä perunaa, sillin tai savukalan kanssa. Olen asunut koko ikäni, 64 vuotta, Helsingin keskustassa. Olen mielellään juntti. Juntit on mukavia, rehellisiä ja fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Pian saadaan uutta perunaa (keitettynä)
Jotkut tykkää syödä sitä sillin kanssa, mutta itse syön uusia perunoita (siikli) kylmäsavulohen ja sipulivoikastikkeen kera.
Junttiahan se on, mutta olen mieluummin hippi ja juntti kuin jup....
Uudet perunat voinokareella tai sipulivoikastikkeella ja tillillä, silliä, savulohta - nam, tulisi jo kesä. Hiillosmakkara meinasi unohtua! Epäterveellisen hyvää, njam.
T. junttihippipunkkari
On aika sivistymätöntä arvostella toista tämän ruokavalion perusteella.
Venäläiset syövät hapankaalia ja saaristoruotsalaiset hapansilakkaa.
Molemmat ruuat ovat käytännöllisesti pilaantuneita, mutta se ei tee syöjistään juntteja.
Tuoreet osteritkin maistuvat spermalta, vaikka ovat "hienoja" ruokia.
Peruna voisi olla symboli kaikelle mikä toimii. Ja ne muut ehkä rappiolle.
No sekin on 100 kertaa viisaampi kuin ap. Sentään tietää että perunat on hyvä kypsentää ennen syömistä !
Voisi sanoa, että sinä et kyllä ole ööh penaalin terävin kynä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Riisi ja pasta pelkkiä turhia kaloreita, ei mitään ravintoaineita. Perunassa on
Eikä ne edes maistu miltään.
Vierailija kirjoitti:
On aika sivistymätöntä arvostella toista tämän ruokavalion perusteella.
Venäläiset syövät hapankaalia ja saaristoruotsalaiset hapansilakkaa.
Molemmat ruuat ovat käytännöllisesti pilaantuneita, mutta se ei tee syöjistään juntteja.
Tuoreet osteritkin maistuvat spermalta, vaikka ovat "hienoja" ruokia.
Tryffelit haisee varpaanväliltä ja varmaan maistuukin siltä :)
Uudet puikulat voin kera ja lisäksi mitä milloinkin, nam.
Keitinperunat?