Miten erotaan toistamiseen samasta miehestä
Kun ekalla kerralla vaan lähdin yllättäen. Ei tarvinnut jutella, blokkasin täysin. Nyt huomaan ettei tästä uusinnasta tule mitään. Ei vaan sovita yhteen. Mun mieliala laskee kun ollaan yhdessä.
Kommentit (9)
Asunto hakuun ja menoksi. Onhan tuollainen noin vain lähtö naurettavaa ja naurettavaa sitten vielä palata. Riittää varmaan 10 min keskustelu asiasta ja heippa.
Vierailija kirjoitti:
Asunto hakuun ja menoksi. Onhan tuollainen noin vain lähtö naurettavaa ja naurettavaa sitten vielä palata. Riittää varmaan 10 min keskustelu asiasta ja heippa.
Mä jään tähän, haluan että mies lähtee. Voin itse siivoilla ja vahtia ja pitää huolta tästä myynnin ajan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä lähdin silloin turvakotiin. Koin vaan tilanteen ahdistavaksi silloin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskustella? Miten aloitan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskustella? Miten aloitan?
Ap
Jos olet mennyt suhteeseen niin kai osaat päästä poiskin. Sanot haluan erota. Ehkä siinä ei kymmentä minuuttikaaan mene, jos miehellä ei ole kysyttävää.
Turvakotiin ei mennä ihan vain siksi, että ahdistaa. Ota vastuu itse. Etkä voi edes noin vain käskeä miestä kotoa poistumaan. Jättäjä lähtee.
Onko se vähän sama kun double jeopardy eli ei voida tuomita saman jrnkilön murhasta kahteen kertaan?
Ei vaiskaan kai saa mennä naimisiin ja erota niin paljon kun haluaa.
Ei mitenkään. Kun kerran toisen kerran samaan loveen lankesit, niin ei siinä auta ku pysyä. Mitään ei voi tehdä. Kärsi nyt siinä sitten.
.. Ei vaan oikeasti. Nyt vaan itseä niskasta kii ja peli poikki.
Ihan samalla tavalla kuin ekallakin kerralla, mutta sillä erolla että ei palata kolmatta kertaa yhteen.