Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos henkilö tapailee muita samaan aikaan, kuin sinuakin?

Vierailija
27.03.2025 |

Itseäni haittaisi. Tuntuu, etten olisi tarpeeksi hyvä ja sen takia tapailee muita. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa, pidän itsestään selvänä asiana että tutustuu muihinkin tapailuvaiheessa. Eri asia sitten jos sovitaan seurustelusta

Vierailija
22/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Voi jatkaa heidän tapailuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tavata joukossa?

Vierailija
24/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu ei ole seurustelua.

Vierailija
25/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustumisvaiheessa kyllä, kun ei tiedä vielä ollaanko kiinnostuneita tapailumielessä. Sen jälkeen sitten ei. Ja yhdessä sovitaan, milloin tämä kynnys ylittyy.

😳

Vierailija
26/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haittaa ellei ole sovittu että tapaillaan vain toisiamme.

Minä olen niin vanhanaikainen, että minusta oletus on, ettei muita tapailla samaan aikaan. Siitä voidaan sopia erikseen, että tapaillaan muitakin, mutta oletus on, että yksi kerrallaan. 

N37

Tuo on normaali käytäntö. N54

Vierailija
27/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kun itsekin tapailen,   🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
28/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain bakteerivaginoosin kun miehellä oli sutinaa toisen muijan kanssa. Mistä lie se 12 vuotta nuorempi muija sen saanut. 

Se on sama mistä on saanut mutta miehet niitä levittävät eteenpäin. Papakoe saisi olla useammin kuin viiden vuoden välein.

Sehän on niin usein ku vaan meet ja otatat. 

Vierailija
29/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vi*ttu enää ikinä lopeta muiden miesten kanssa deittailua ennen kuin tapailu yhden miehen kanssa on vakiintunut. Se on tosi turhauttavaa, jos olet jo ehtinyt ihastua ja sitten mies ilmoittaa, että hänellä ei ole muodostunut tunteita.

Vierailija
30/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vi*ttu enää ikinä lopeta muiden miesten kanssa deittailua ennen kuin tapailu yhden miehen kanssa on vakiintunut. Se on tosi turhauttavaa, jos olet jo ehtinyt ihastua ja sitten mies ilmoittaa, että hänellä ei ole muodostunut tunteita.

Missä teitä sikiää?! 

Vierailija
31/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tyyppi. Ensinnäkin, miten voi samaan aikaan tavata muita? Ovatko muut tapailukumppanit samassa tilassa vai onko tämä kumppanisi kahdessa paikassa yhtäaikaa?

Vierailija
32/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En etsi yksiavioista suhdetta. Eli vaikka tapailu johtaisi pitkäaikaiseen suhteeseen, niin silti tapailisimme muitakin.

Vierailija
33/33 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haen töitä, haen vain yhteen paikkaa kerrallaan kunnes selviää, saanko paikan. Minä olen niin vanhanaikainen, että minusta oletus on, ettei muita paikkoja haeta samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi