Haittaako, jos henkilö tapailee muita samaan aikaan, kuin sinuakin?
Itseäni haittaisi. Tuntuu, etten olisi tarpeeksi hyvä ja sen takia tapailee muita.
Kommentit (33)
Yök. Voi jatkaa heidän tapailuaan.
Vierailija kirjoitti:
Tutustumisvaiheessa kyllä, kun ei tiedä vielä ollaanko kiinnostuneita tapailumielessä. Sen jälkeen sitten ei. Ja yhdessä sovitaan, milloin tämä kynnys ylittyy.
😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei haittaa ellei ole sovittu että tapaillaan vain toisiamme.
Minä olen niin vanhanaikainen, että minusta oletus on, ettei muita tapailla samaan aikaan. Siitä voidaan sopia erikseen, että tapaillaan muitakin, mutta oletus on, että yksi kerrallaan.
N37
Tuo on normaali käytäntö. N54
Ei haittaa kun itsekin tapailen, 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain bakteerivaginoosin kun miehellä oli sutinaa toisen muijan kanssa. Mistä lie se 12 vuotta nuorempi muija sen saanut.
Se on sama mistä on saanut mutta miehet niitä levittävät eteenpäin. Papakoe saisi olla useammin kuin viiden vuoden välein.
Sehän on niin usein ku vaan meet ja otatat.
Minä en vi*ttu enää ikinä lopeta muiden miesten kanssa deittailua ennen kuin tapailu yhden miehen kanssa on vakiintunut. Se on tosi turhauttavaa, jos olet jo ehtinyt ihastua ja sitten mies ilmoittaa, että hänellä ei ole muodostunut tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vi*ttu enää ikinä lopeta muiden miesten kanssa deittailua ennen kuin tapailu yhden miehen kanssa on vakiintunut. Se on tosi turhauttavaa, jos olet jo ehtinyt ihastua ja sitten mies ilmoittaa, että hänellä ei ole muodostunut tunteita.
Missä teitä sikiää?!
Erikoinen tyyppi. Ensinnäkin, miten voi samaan aikaan tavata muita? Ovatko muut tapailukumppanit samassa tilassa vai onko tämä kumppanisi kahdessa paikassa yhtäaikaa?
Ei haittaa. En etsi yksiavioista suhdetta. Eli vaikka tapailu johtaisi pitkäaikaiseen suhteeseen, niin silti tapailisimme muitakin.
Kun haen töitä, haen vain yhteen paikkaa kerrallaan kunnes selviää, saanko paikan. Minä olen niin vanhanaikainen, että minusta oletus on, ettei muita paikkoja haeta samaan aikaan.
Ei tietenkään haittaa, pidän itsestään selvänä asiana että tutustuu muihinkin tapailuvaiheessa. Eri asia sitten jos sovitaan seurustelusta