Onko vanhemman miehen mahdollista saada nuori nainen?
Jos mies on nuorena ollut haluttu naisten keskuudessa? Kyllä varmaan sen verran on viehätysvoimaa miehellä jäljellä, että edes joku nuori nainen ihastusi.
Kommentit (177)
Itse en ole koskaan pitänyt vanhemmista miehistä. Nuoret ovat komeita ja peitsi seisoo kunnolla. Eikä lerpahda kesken. Eikä tarvitse tehdä mitään ihme vemputuksia tai rolileikkejä hänen kanssaan jotta peli kulkoo.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan haluaisi olla parisuhteessa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jos olisin, sehän tarkoittaisi sitä, että olisin jossain vaiheessa vanhan miehen omaishoitaja ja yrittäisin siinä sivussa vielä olla töissä. Tai sitten jäisin leskeksi nuorena. Juu, ei kiitos. (PS. Ennen kuin kukaan alkaa haukkua vanhaksipiiaksi, niin tiedoksi vain, että olen naimisissa minua 3 vuotta NUOREMMAN miehen kanssa.)
Ei se mies enää seniilinä vanhuksena sinun kanssasi olisi, olisithan "vain" 20 vuotta nuorempi, eli seniori-ikää lähestyvä itsekin. Miehellä olisi joku teidän yhteisten lastenne ikäinen nainen luultavasti tässä vaiheessa eläkepäiviä piristämässä
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan pitänyt vanhemmista miehistä. Nuoret ovat komeita ja peitsi seisoo kunnolla. Eikä lerpahda kesken. Eikä tarvitse tehdä mitään ihme vemputuksia tai rolileikkejä hänen kanssaan jotta peli kulkoo.
Juu, aina kaikki nälvii kypsien naisten vähenevää hedelmällisyyttä, ryppyjä ja suurta body countia, mutta kukaan ei muista mainita lerpahtelun ja impotenssin kasvavaa määrää ukon vanhetessa. Luulisi, että tuo on aika oleellinen osa munapilluunaaah-seksiä
Meillä kokeneilla miehillä ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin tavoitella nuoria kaunottaria. Emme missään nimessä halua kumppaniksi sellaista jätettyä wanhusnaista, joka on menettänyt kauneutensa, ja sitten seksuaalisen funktionsa, ja on jo alkanut taantumaan, jollaisen me olemme jättäneet jo ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan haluaisi olla parisuhteessa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jos olisin, sehän tarkoittaisi sitä, että olisin jossain vaiheessa vanhan miehen omaishoitaja ja yrittäisin siinä sivussa vielä olla töissä. Tai sitten jäisin leskeksi nuorena. Juu, ei kiitos. (PS. Ennen kuin kukaan alkaa haukkua vanhaksipiiaksi, niin tiedoksi vain, että olen naimisissa minua 3 vuotta NUOREMMAN miehen kanssa.)
Ei tietenkään lopun ikää, mutta edes pari kuukautta tai puoli vuotta juuri sopivaan saumaan esimerkiksi laastarisuhteeseen.
Kylläpä lohduttaa vanha kääkkä. Vie lopunkin itsetunnon 🤪
Onnistuu, esim. Arabianrannan pubista.
Vierailija kirjoitti:
Se on biologiaa ja evoluution tulos että naiset tykkäävät itseään vanhemmista miehistä.
Vanhempi mies tarjoaa naiselle taloudellista turvaa, fyysistä turvaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään.
Nuorempi nainen tarjoaa miehelle seksiä, kotitalouspalveluita, mahdollisesti jälkeläisiä ja iloista elämänasennetta.
Miehen on hyvä olla naista noin 10-20 vuotta vanhempi koska se on kaikkein luonnollisin ikäero.
Hyi. 20 vuotta vanhempi mies voisi ikänsä puolesta olla vaikkapa naisen isä. Itse sain parikymppisenä omat lapseni. Jos 20-vuotias nainen saa lapsia 40-vuotiaan miehen kanssa, niin mies ei myöskään jaksa olla hirveästi lasten elämässä mukana ja lapset voivat joutua hautaamaan isänsä alle 30-vuotiaina. "Naiset tykkäävät itseään vanhemmista miehistä" viittaa yleensä 3-8 vuotta vanhempiin miehiin, ei oman isän ikäluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu, vanhojen valokuvienkaan esittely ei paranna mahdollisuuksia tänään.
Ei. Sanoisinpa, että se on creepyä ja red flag.
Vanha ja ruma ukko, niin nainenkin tuntee itsensä kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssien taksiin kihertävät tsirbulat kainaloissaan!
Hyvänmielen kommentti pääosin ankeassa ketjussa=)
Sinne paappahien käryyn kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Omaishoitaja rekry käynnissä.
Voin lähteä jos teet testamentin edukseni. Katson että se toimeenpannaan pian.
-Kivuttomasti ja nukkuessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies enää seniilinä vanhuksena sinun kanssasi olisi, olisithan "vain" 20 vuotta nuorempi, eli seniori-ikää lähestyvä itsekin. Miehellä olisi joku teidän yhteisten lastenne ikäinen nainen luultavasti tässä vaiheessa eläkepäiviä piristämässä
Millähän ilveellä miesten krooninen saamattomuustilanne mystisesti paranisi äijän vanhetessa?
Onko esimerkiksi sinun vaarillasi ikäisesi nainen? Ja nyt ei lasketa hoitokodin henkilöstöä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Danny-sedältä.
Se on Daddy-setä, pöljä. Sugar Daddy.
Siinä kahvitellaan julkisesti ja maksetaan naiselle yhdessä näyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, aina kaikki nälvii kypsien naisten vähenevää hedelmällisyyttä, ryppyjä ja suurta body countia, mutta kukaan ei muista mainita lerpahtelun ja impotenssin kasvavaa määrää ukon vanhetessa. Luulisi, että tuo on aika oleellinen osa munapilluunaaah-seksiä
Onhan se 😂
Lopetin suhteen papparaiseen koska hänellä ei seissyt.
Traagista oli, että hän otti toistuvasti yhteyttä, pyyteli ja anoi ja lopulta jouduin suoraan sanomaan että löysän munasi takia en enää viitsi. Siihen loppui ystävyys.
Mulle tuli itsellekin ikäkriisi siitä että seurustelin kyvyttömän vanhuksen kanssa.
Maksa 15 tonnia kuussa niin syötän ja lykkään pyörätuolissa korttelin ympäri ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kokeneilla miehillä ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin tavoitella nuoria kaunottaria. Emme missään nimessä halua kumppaniksi sellaista jätettyä wanhusnaista, joka on menettänyt kauneutensa, ja sitten seksuaalisen funktionsa, ja on jo alkanut taantumaan, jollaisen me olemme jättäneet jo ainakin kerran.
Minäpä en keksi sulle ja rupsakalle sivupersoonallesi minkäänlaista funktiota. On ollut tapana nuorempia miehiä harrastaa.
N59
Vierailija kirjoitti:
No ikävää jos tuo on ainut mahdollisuutesi koska se onnistuu vain mielikuvituksessasi, tyhmä setä.
Niinpä, kukaan nuori fiksu nainen ei suostu tuollaiseen -- hän tietää että papparaisilla alkaa jo 40 ikävuoden korvilla alkaa erektio-ongelmat. Ei se nuoria naisia kiinnosta, haluavathan he kivan seksielämän hekin. Ja he tietävät että miehet vanhenevat nopeammin, joten kun ottaa 20 vuotta vanhemman ukon itselleen, niin vielä hehkeänä 40-vuotiaana nainen päätyy vaivaisen papparaisen omaishoitajaksi.
Puhumattakaan siitä, että 20-vuotiaan nykynaisen ajatus- ja arvomaailma on niin eri planteetalta kuin jonkun keski-ikäisen äijän, jolle parisuhde ei ole tasa-arvoinen vaan lähinnä kaupallinen suhde, jossa nainen tarjoaa seksiä ja kotitöitä, ja mies taas rahaa. Nykynaiset pitävät itsestään selvänä sitäkin, että mies osallistuu lastenhoitoon ja kotitöihin.
Pappa unohtaa, että nykyään naiset ovat Suomessa miehiä koulutetumpia kuin miehet ja alkavat usein olla hyvin palkatuissa asiantuntijatöissä tekemässä työuraa. Miksi sellainen nainen vaihtaisi uransa ja itsenäisyytensä jonkun keski-ikäisen ukon palvelemiseen pikkurahoilla?
Ketä kiinnostaa?