Mitä odotat tällä hetkellä?
Ite odotan kevään edistymistä ja teitten sulamista. Täällä kainuussa vielä isot kinokset lunta ja jäätä teillä.
Kommentit (40)
Kuolemaa tai kirja kirjoittamista. Jos jaksan elää niin toivon saavani kirjan vuodessa valmiiksi.
Kotiinpääsyä töistä.
Kotona lämmitän uunissa pizzan ja syön suklaata kahvin kanssa.
Odotan että pölyävä sää menee pois ja raikastuisi. Ja että kevät lämpenisi vähän. Joku tuuli taitaa olla nyt ulkona. Odotan kuun alkua että pääsisi kunnolla kauppaan. Odotan tänään klo 22 shamaanin lähetystä, vaikken tiedä onko uutta. Odotan muutakin.
Tulevia konsertteja joihin on jo liput ostettuna ja sitä että sais töitä. Menee jo päivätkin sekasin tässä ja hyödytön olo on aivan valtava...
Maailman tilanetta kun katsoo, niin ydinsota aika lähellä. Eletään päivä kerraallaan.
Odotan halpoja kananmunia. Yksi ukrainalainen saa ostaa edullisesti työpaikaltaan, mutta nyt on kuulemma vaikea toimittaa kun kameroita on lisätty.
Että tulisi kakka. Vähän on huulilla siihen malliin, mutta ei sitten ihan vielä halua tulla. On väkinäinen olo : (
Sitä että olisin v i t u n rikas...
Odotan että saan erään verkkokurssini loppuun. Väliarvostelussa on nyt tauko, joten menee odotteluksi että saa seuraavan osion auki.
Mahdollsiuutta saada uuden työpaikan. - Oeln ollut pian vuoden työttömänä ja lähes joka kerta kun käyn tällä palstalla minua muistutetaan, että olen arvoton ja halveksittava joka vosii tietysti vaihtoehtosiesti kasvattaa kansantaloutta kuolemalla pois, koska olen vastentahtosiesti työtön,
Palkkapäivää odottelen. Rahat melkein loppu.
Monenlaista. Riippuu miten pitkälle oon ajatellu. Kevättä ja kesää. Keikkoja ja mukavia hetkiä musiikin parissa. Kunpa pystyisi matkailemaan enempi Mut nyt ei oo mahdollista.
Että aika menisi pari vuotta eteenpäin ja tyttäreni toipuisi vakavasta sairaudestaan.
Vapautusta ja enemmän resursseja itselleni. Olen liikaa täynnä muiden asioita.
Inspiraatiota nousta sängyn pohjalta suihkuun, jotta pääsisin käymään kaupassa. Nälkä ja heikotus sen kun kasvaa mitä kauemmin odotan, tehden koko prosessista entistä vaikeampaa, mutta vielä en ole onnistunut pääsemään ylös...