Tesla Model 3 ja Y:n akusto niin heikosti suojattu. ulkoisilta iskuilta että panssarisuojan teettäminen on melkein pakko noihin
Kyllä kai Kasko noihin korjaa vaurion mutta vain jos vaurion syntymisajankohta on tiedossa. Jos auton omistaja vaihtunut välissä, niin sitten ollaankin isoissa ongelmissa.
Panssarilevyn asennuttaminen noihin maksaa halvimmillaan noin tonnin.
Uutta autoa ostettaessa kannattaa selvittää sähköautoissa kuinka hyvin akusto on suojattu ulkoisilta iskuilta.
Kommentit (6)
Ja jos ostaa käytettyä, niin auton pohja kannattaa käydä asiantuntijalla tarkistuttamassa viimeistään heti kaupan jälkeen. Myyjäliikkeet ei välttämättä anna tarkistuttaa ennen auton ostoa.
S:ssä ja X:ssä paremmin suojattu mutta noissa muissa on säästetty tuossa(kin).
Onko kiva "keskustella" itsensä kanssa?
Porsche Taycaneistakin voi mennä akku hajalle pohjaan osuvan iskun seurauksena. Taycanisaa on kyllä paksu panssarilevy mutta ei se kaikkea kestä. Porschelta ostettuna uusi akku 50000e.
:D
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva "keskustella" itsensä kanssa?
On. Juttelen kotonakin usein itseni kanssa.
Plugareissa akku on yleensä aika hyvin suojassa ulkoisilta iskuilta mutta täyssähköautot on ihan eri juttu.