IL : Afrikasta tulevien keskuudessa leviää nyt ilmiö, josta ei puhuta
"Next level
Suomessa asuvien ulkomaalaistaustaisten ihmisten keskuudessa leviää nyt pysäyttävä ilmiö, josta ei puhuta. Nadia, 34, on valmis kertomaan kaiken.
Vaikutus tulee nopeasti. Jos tätä levittäisi viivana käteensä, jo muutaman päivän päästä näkyvissä olisi vaaleampi raita.
He, jotka ainetta käyttävät, levittävät sitä muutaman kerran päivässä: heti aamusuihkun jälkeen, toisen kerran nukkumaan mennessä. Osa piikittää jopa suoraan suoneen. Silloin ei tarvitse polttaa ihoaan, mutta riskinä ovat maksan, munuaisten ja hermoston myrkytystilat.
( Ihon vaalennuksesta kyse )
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/95b25f6d-adf1-4b22-b0fe-f025c8c4a265
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa on jotain ihme pidennyshoitoja. Katkaisevat sääriluut ja lisäävät sinne muualta luuta. Saavat jopa 10 senttiä lisää pituutta.
On niitä Suomessakin tehty.
Mun pippeliä on jatkettu yli 10cm.
Kulttuurista omimista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa on jotain ihme pidennyshoitoja. Katkaisevat sääriluut ja lisäävät sinne muualta luuta. Saavat jopa 10 senttiä lisää pituutta.
Ja lopputulos on 11cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat haluavat muuttua valkoisiksi. Michael Jackson ilmiö. Onko tämä kulttuurillista omimista?
Onhan se. Samalla tavalla kuin itseruskettavat aurinkovoiteet.
Onko myös solariumissa käynti kulttuurista omimista?
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kerran videon yhdestä miehestä jolle se oli tehty. Sai lisää pituutta joku 15cm, mutta oli ihan hullunkurisen näköinen, kun sillä oli pienen miehen lyhyet käsivarret ja pienet kädet ja jalkaterät. Kannattaisi harkita tarkkaan ennen kaikenlaisia vippaskonsteja, niitä kun ei aina pysty peruuttamaan.
Jos edelleen kulkee huppu päässä ja suorittaa roadman kulttuuria niin sittenhän näistä tulee vain sitä kuuluisee veetee osastoa, että ojasta allikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kerran videon yhdestä miehestä jolle se oli tehty. Sai lisää pituutta joku 15cm, mutta oli ihan hullunkurisen näköinen, kun sillä oli pienen miehen lyhyet käsivarret ja pienet kädet ja jalkaterät. Kannattaisi harkita tarkkaan ennen kaikenlaisia vippaskonsteja, niitä kun ei aina pysty peruuttamaan.
Ja puolen metrin parru jalkojen välissä? Miksi se näky on hullunkurinen, olet vain tottunut ilmeisesti 20cm nysään.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon
Ota nyt ensin selvää mitä tuo r-sana tarkoittaa :D Jos suomalainen juntti laittaa rastat päähänsä, alkaa siitä kauhea rähinä, mutta me emme täällä saisi ihmetellä ihon valkaisua, ja sitä, että nostavat kovan mekkalan, mutta itse kuitenkin haluavat eurooppalaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopputulos on 11cm.
Enemmän! Nyt juhlakunnossa 11,2cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopputulos on 11cm.
Enemmän! Nyt juhlakunnossa 11,2cm.
Ilmoita milleinä, niin yleinen hätänumero pysyy muistissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon
Ota nyt ensin selvää mitä tuo r-sana tarkoittaa :D Jos suomalainen juntti laittaa rastat päähänsä, alkaa siitä kauhea rähinä, mutta me emme täällä saisi ihmetellä ihon valkaisua, ja sitä, että nostavat kovan mekkalan, mutta itse kuitenkin haluavat eurooppalaistua.
Ensin haukutaan ja sitten salaa haluttaisiinkin olla...
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, ihon vaaletessa voi kelamassitkin vähentyä.
Samalla menee vapaudu vankilasta -kortti.
Mun paska on joskus vaaleempaa ja joskus tummempaa mutta se on silti aina paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin aasiassa monet valkaiset itseään. On erittäin suosittua ainakin indonesiassa.
Asuin joskus nuorempana puoli vuotta Balilla. Piti olla todella tarkka aurinkorasvoja ostaessa, että ei ostanut vaalentavia. Samoin ihan tavallisissa vartalovoiteissa oli usein vaalennusaineita. Silloin mietin, että onpa typerää, että vaaleissa länsimaissa käytetään itseruskettavaa ja muualla vaalennusvoiteita. Kumpikaan tuskin on kovin terveellistä.
Ihan äskettäin oli televisiossa kuvaa, miten äidit levittivät tuota vaalennusainetta vauvojensa ihoon. Itse en ymmärrä, miksi. Miksi ei voisi olla ylpeä siitä ihosta minkä on perinyt.
Niinhän kyllä meidänkin maan rouvat poltavat aurinkoa ottaessa nahkansa ruskeaksi ja nykyisin säteily on niin voimakasta, että ihosyövän riski nousee sillä menolla moninkertaiseksi.
Ei kyllä ollut ainakaan artikkelin naisella toiminut
Tästä ei puhuta!
t. woke