Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Afrikasta tulevien keskuudessa leviää nyt ilmiö, josta ei puhuta

Vierailija
27.03.2025 |

"Next level

Suomessa asuvien ulkomaalaistaustaisten ihmisten keskuudessa leviää nyt pysäyttävä ilmiö, josta ei puhuta. Nadia, 34, on valmis kertomaan kaiken.

Vaikutus tulee nopeasti. Jos tätä levittäisi viivana käteensä, jo muutaman päivän päästä näkyvissä olisi vaaleampi raita.

He, jotka ainetta käyttävät, levittävät sitä muutaman kerran päivässä: heti aamusuihkun jälkeen, toisen kerran nukkumaan mennessä. Osa piikittää jopa suoraan suoneen. Silloin ei tarvitse polttaa ihoaan, mutta riskinä ovat maksan, munuaisten ja hermoston myrkytystilat.

( Ihon vaalennuksesta kyse )

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/95b25f6d-adf1-4b22-b0fe-f025c8c4a265

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei puhuta!

t. woke

Vierailija
22/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa on jotain ihme pidennyshoitoja. Katkaisevat sääriluut ja lisäävät sinne muualta luuta. Saavat jopa 10 senttiä lisää pituutta.

On niitä Suomessakin tehty.

Mun pippeliä on jatkettu yli 10cm.

Kulttuurista omimista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa on jotain ihme pidennyshoitoja. Katkaisevat sääriluut ja lisäävät sinne muualta luuta. Saavat jopa 10 senttiä lisää pituutta.

Ja lopputulos on 11cm.

Vierailija
24/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustat haluavat muuttua valkoisiksi. Michael Jackson ilmiö. Onko tämä kulttuurillista omimista?

Onhan se. Samalla tavalla kuin itseruskettavat aurinkovoiteet.

Onko myös solariumissa käynti kulttuurista omimista?

Vierailija
25/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kerran videon yhdestä miehestä jolle se oli tehty. Sai lisää pituutta joku 15cm, mutta oli ihan hullunkurisen näköinen, kun sillä oli pienen miehen lyhyet käsivarret ja pienet kädet ja jalkaterät. Kannattaisi harkita tarkkaan ennen kaikenlaisia vippaskonsteja, niitä kun ei aina pysty peruuttamaan.

Vierailija
26/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edelleen kulkee huppu päässä ja suorittaa roadman kulttuuria niin sittenhän näistä tulee vain sitä kuuluisee veetee osastoa, että ojasta allikkoon?

Vierailija
27/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kerran videon yhdestä miehestä jolle se oli tehty. Sai lisää pituutta joku 15cm, mutta oli ihan hullunkurisen näköinen, kun sillä oli pienen miehen lyhyet käsivarret ja pienet kädet ja jalkaterät. Kannattaisi harkita tarkkaan ennen kaikenlaisia vippaskonsteja, niitä kun ei aina pysty peruuttamaan.

Ja puolen metrin parru jalkojen välissä? Miksi se näky on hullunkurinen, olet vain tottunut ilmeisesti 20cm nysään.

Vierailija
28/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon

Ota nyt ensin selvää mitä tuo r-sana tarkoittaa :D Jos suomalainen juntti laittaa rastat päähänsä, alkaa siitä kauhea rähinä, mutta me emme täällä saisi ihmetellä ihon valkaisua, ja sitä, että nostavat kovan mekkalan, mutta itse kuitenkin haluavat eurooppalaistua. 

Vierailija
29/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopputulos on 11cm.

Enemmän! Nyt juhlakunnossa 11,2cm.

Vierailija
30/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopputulos on 11cm.

Enemmän! Nyt juhlakunnossa 11,2cm.

Ilmoita milleinä, niin yleinen hätänumero pysyy muistissa.

Vierailija
31/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon

Ota nyt ensin selvää mitä tuo r-sana tarkoittaa :D Jos suomalainen juntti laittaa rastat päähänsä, alkaa siitä kauhea rähinä, mutta me emme täällä saisi ihmetellä ihon valkaisua, ja sitä, että nostavat kovan mekkalan, mutta itse kuitenkin haluavat eurooppalaistua. 

Ensin haukutaan ja sitten salaa haluttaisiinkin olla...

Vierailija
32/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, ihon vaaletessa voi kelamassitkin vähentyä.

Samalla menee vapaudu vankilasta -kortti.

Vierailija
33/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paska on joskus vaaleempaa ja joskus tummempaa mutta se on silti aina paskaa.

Vierailija
34/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin aasiassa monet valkaiset itseään. On erittäin suosittua ainakin indonesiassa.

Asuin joskus nuorempana puoli vuotta Balilla. Piti olla todella tarkka aurinkorasvoja ostaessa, että ei ostanut vaalentavia. Samoin ihan tavallisissa vartalovoiteissa oli usein vaalennusaineita. Silloin mietin, että onpa typerää, että vaaleissa länsimaissa käytetään itseruskettavaa ja muualla vaalennusvoiteita. Kumpikaan tuskin on kovin terveellistä.

Vierailija
35/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äskettäin oli televisiossa kuvaa, miten äidit levittivät tuota vaalennusainetta vauvojensa ihoon. Itse en ymmärrä, miksi. Miksi ei voisi olla ylpeä siitä ihosta minkä on perinyt.

Niinhän kyllä meidänkin maan rouvat poltavat aurinkoa ottaessa nahkansa ruskeaksi ja nykyisin säteily on niin voimakasta, että ihosyövän riski nousee sillä menolla moninkertaiseksi.

Vierailija
36/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut ainakaan artikkelin naisella toiminut