Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuuko miehiä jos on laukeamatta?

Vierailija
26.03.2025 |

Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu. Kuulemma alkaa sattumaan jos seisoo pitkään ja ei pääse tulemaan. Aina kahdestaan ollessa suutelun jälkeen, että miehellä on erektio ja on ehdotellut pari kertaa. 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Epididymal_hypertension

*mild pain* on kyllä aika epätarkka ilmaisu. Mulla ei tarvita edes erektiota ja epämääräisesti sijoittuva tulehduksellinen kiveskipu ja arkuus invalidisoi tehokkaasti.

Luulen että harva mies tästä oireesta kärsii, mutta se voi olla tosi kamalaa jonkin aikaa. Tila estää muuten erektion ja varsinkin laukeamisen edetessään ja johtaa siihen että tekee mieli poistua eroottisesta tilanteesta, kun kipu vain pahenee. Masturbointi siis juuri ennen treffejä, se auttaa.

"If your personal beliefs allow for masturbation, you can reach orgasm without a partner to relieve the discomfort."

Näin opetetaan netissä, mutta kun tila sattuu sen verta paljon kun mulla sattuu, niin siinä vaiheessa on ihan sama mitä uskon masturboinnista. Ei toimi se, eikä perinteinen pano.

Vierailija
62/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tulee paineen tunne palleihin jos on laukeamatta liian pitkään joskus jopa oikeen sattuu . silloin pakko saada purkautua tavalla tai toisella!

sitten nämä "turhat" seisokit sitten vituttaa vielä lisäksi niin alkaa se tatti kasvaan otsaan..

Eli sitten on ok kiukutella ja painostaa toista seksiin? "Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu." Tosi normaalia käytöstä alkaa valittaa jostan pallipullistumasta uudelle tapailukumppanille, sillä varmaan sitä seksiä saakin :D

Sinäkö et saa sanoa tapailukumppanille, että pää on kipeä, jos se on kipeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kunnolla kiihottuu pitkään ja ei pääse laukeamaan, niin kyllä se sattuu munissa vielä tuntienkin päästä. Mutta ei laukeamattomuus itsessään satu. 

Vierailija
64/75 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei satu, ja jos muka sattuu niin on helevetin matala kipukynnys. Tämä myytti siitä että joku "blue balls" muka sattuisi on vaan manipulointi yritys. 

Vierailija
65/75 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko mieheltä kenties kädet, vai mikä ongelma hänellä siinä on? Pitäisikö mennä lääkäriin?

Vierailija
66/75 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seisokki ja laukeamattomuus alkaa sattumaan ainakin minua. Leikittiin exän kanssa aika usein sidontaleikkejä, niin että vuoroteltiin sub ja dom rooleja. Olin kieltäytynyt muutaman kerran nuolenta hommista ja exä päätti sitten rankaista minua siitä hyvästä. Kun oli minun vuoro olla X-asentoon sidottuna, niin hän laittoi minulle kondomin ja työnsi sen sisään lisäksi kännykkä apilla ohjattavan pienen vibran. Sitten hän ohjelmoi vibran toimimaan niin että minuutin välein se värisi jotain 10-15s. Eli niin vähän ettei tullut orgasmi, mutta seisokki pysyi. 

Hän sanoi heti alkuun että 3h kestää tämä, jonka jälkeen hän tulee kysymään olenko suostuvainen nuolentaan. Oli pitkä kolme tuntinen ja kiveksiä sekä penistä särki tosi kovasti, joten olin suostuvainen nuolentaan, jotta pääsin kiipelistä.

Mikä vibra mikä vibra halua tietää mallin =)

Mia

Vierailija
67/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu. Kuulemma alkaa sattumaan jos seisoo pitkään ja ei pääse tulemaan. Aina kahdestaan ollessa suutelun jälkeen, että miehellä on erektio ja on ehdotellut pari kertaa.

Ottamatta kantaa nyt siihen, onko ehdottelu sallittua vai ei, ja miten siihen pitäisi reagoida, niin kerronpa tuosta sattumisesta.

Kaikkiin miehiin ei satu, mutta joihinkin kyllä hyvinkin. Tuollainen sylikkäin elokuvan katsominen kuulostaa juuri sellaiselta tilanteelta, että voisi alkaa sattua. Mutta tässä vaiheessa on varmaan eroottinen peli on varmaan jatkunut jo jonkin aikaa.

Kun nyt haaste on heitetty, niin päätin kokeilla. Tuotantovälineenä oli internet-roolipeli, jossa eroottista latausta saa ilman aktiivista vastanäyttelijää. Liikkuva kuva kun on harvemmin sillä tavalla eroottinen, että se tehoaisi. Pitkällä, korostetun eroottisella roolipelillä tuli kivekset kipeäksi. Eivät siis hieman aroiksi, vaan oikeastaan aika hankalasti kipeäksi. Mun kohdalla ei tarvita erektiota oikeastaan ollenkaan, vaan olennainen seikka on eroottinen jännitys ja sen kesto. Kun kiputila on saavutettu, se kestää joitakin tunteja, päivän maksimissaan. Tänä aikana liikkuminen on tuskallista, juokseminen saattaa olla mahdotonta. Myös paikallaan oleminen voi sattua, joten tila on vähän kelju. Kun tähän on ajaduttu, on syytä ajatella isänmaata. Nimittäin yhdyntä, tyydyttäminen käsin, tai masturbointi ovat kaikki mahdottomia. Pidän hyvin mahdollisena, että kipua valitteleva mieshenkilö laukeaisi yhdynnässä varsin vaikeasti. Toki jos valittelee ennakkoon, niin tilanne voi olla vielä toinen.

Tohon itse tilanteeseen sanoisin miehelle näin: jos takana on pitkä jakso toiveita suhteen muuttumisesta seksiä sisältäväksi, mutta näin ei tapahdu, ei kannata ajatella että ensi kerralla sitten. Monet naiset ovat suhteessaan miehiin eroottisia - käyttäytyvät miehen silmissä haluttavasti - vaikka eivät ole edes etsimässä seksikumppania vaan ensisijaisesti vain seuraa. Odotuksia vähän alemmas, jolloin tilanteen eroottinen jännite laskee. Ihmiset ovat erilaisia ja olisi kiva jos parit osaisivat kertoa mitä suhteelta milloinkin odottavat, ilman että se kuulostaa 'painostamiselta seksiin' tai siltä että 'antaa ymmärtää'. Puhuminen auttaa, mutta luulen että harvalla on tarvittavaa sanastoa tällaiseen deittailuun.

Vierailija
68/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole lukenut tutkimustuloksia, että eturauhassyövän todennäköisyys kasvaa, jos ei tyhjennä 21 kertaa kuukaudessa? Se rauhanen tuottaa sen sperman, joka kiihotuksessa ei pääse ulos, ellei laukea. Sitä pakkautuu eturauhaseen, joka helpommin liikakasvaa ja aiheuttaa mm. virtsasuihkun vähenemisen ja rakko ei tyhjene kunnolla. Kiveksissä kipua aiheuttaa veren pakkautuminen, tuskin ne valmistuvat siittiöt, jotka tosiaan imeytyvät kudoksiin ja tuhoutuvat, elleivät pääse ulos.

Kaikille pervoiIIe vinkki: menkää lääkäriin näyttämään eturauhasta kahden viikon runkkutauon jälkeen. Se on iso kuin peruna, ja kun lääkäri tekee tuseerauksen laukeat siinä ja teet "hyvän" vaikutuksen lääkäriin.

Vierailija
69/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan satu. 

M62

Vierailija
70/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä sattuu jos kalu seisoo pitkään eikä sitten laukeamista tapahdu!

Nuorilla miehillä tulee kiihottuessa kalun päähän liukasta nestettä, jossa voi olla myös siittiöitä

Voithan helpottaa miehen oloa käsitöinä

Voi helpottaa miehen oloa myös suulla. 

Vierailija
71/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä sattuu jos kalu seisoo pitkään eikä sitten laukeamista tapahdu!

Nuorilla miehillä tulee kiihottuessa kalun päähän liukasta nestettä, jossa voi olla myös siittiöitä

Voithan helpottaa miehen oloa käsitöinä

Voi helpottaa miehen oloa myös suulla. 

Näin voit helpottaa naistakin, kiitos oikein paljon!

Vierailija
72/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena menin erään Mimmin luokse ja nopeasti hän oli aivan kiimasena kimpussani, joskin vaatteet päällä. Hieroi munista suuteli naamaa. Tätä kestin puolisen tuntia ja sitten kipu oli erektion takia aivan hirveä. Mimmi ei antanut käydä pimpulle, eikä ottaa munaa ulos housuista. Oli pakko ottaa hatkat kivun takia.

Vierailija
73/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on pallit kipiät niin kannattaa mennä lääkäriin.

M48

Vierailija
74/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on pallit kipiät niin kannattaa mennä lääkäriin.

M48

Kyllä ei kivekset siittiöistä täyty. 

onko solukuolema Gurulle tuttu lääketieteen termi?

Vierailija
75/75 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä vaan miesten lisääntymiselimistä.

M48, andrologi