Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuuko miehiä jos on laukeamatta?

Vierailija
26.03.2025 |

Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu. Kuulemma alkaa sattumaan jos seisoo pitkään ja ei pääse tulemaan. Aina kahdestaan ollessa suutelun jälkeen, että miehellä on erektio ja on ehdotellut pari kertaa. 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan satu. Tuo on vaan vonkaavien miesten veruke saada pillua. Jos siittiöt eivät pääse kulkeutumaan peniksen kautta, niin eivät ne patoudu kiveksiin tai kivespusseihin, vaan sulautuvat elimistöön. Ottakaa asioista selvää ennen kuin valehtelette naisillenne tai uskotte kaikki mitä miehet puhuu.

M62

Vierailija
22/75 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan satu. Tuo on vaan vonkaavien miesten veruke saada pillua. Jos siittiöt eivät pääse kulkeutumaan peniksen kautta, niin eivät ne patoudu kiveksiin tai kivespusseihin, vaan sulautuvat elimistöön. Ottakaa asioista selvää ennen kuin valehtelette naisillenne tai uskotte kaikki mitä miehet puhuu.

M62

Paineen tunne tulee sinne pakkautuvasta verestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin diooteilla on vieläkin käsitys, että sperma on palleissa. Onko teillä kivekset mennyt rusinoiksi siemensyöksyn jälkeen? Niinhän pitäisi tapahtua, jos siellä joku painesäiliö on. Ei satu, ja jos sattuisi olisi tapailukumppani varmasti purkanut paineet. Aika tyhmä mies, kun päästelee tommoisia juttuja suustaan parin viikon tapailun jälkeen.

M46 

Vierailija
24/75 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, pitkä kiihottuminen ilman laukeamista voi aiheuttaa epämukavuutta tai jopa kipua. Jos ei itse sitä koe niin se on kiva juttu, mutta se ei tarkoita, että kukaan muu ei sellaista koskaan kokisi tai että se olisi mahdotonta.

Vierailija
25/75 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs teseri sinä olet ?

Vierailija
26/75 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta yrittäny jo väitellä aieminkin että kyllä vaan sitä kipua saattaa joillekin tulla jos ei pääse purkautumaan. Jos itse ei sitä kipua tunne, ei se tarkoita sitä etteikö jotkut voisi tuntea. Pitkä kiihottuneisuus ilman paineiden purkua saattaa kyllä aiheuttaa joillain jopa kivun tunnetta. Seuraavaksi varmaan taas ehdotellaan että pitäisi mennä urologille aiheesta...

Vierailija
27/75 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tulee paineen tunne palleihin jos on laukeamatta liian pitkään joskus jopa oikeen sattuu . silloin pakko saada purkautua tavalla tai toisella!

sitten nämä "turhat" seisokit sitten vituttaa vielä lisäksi niin alkaa se tatti kasvaan otsaan..

Eli sitten on ok kiukutella ja painostaa toista seksiin? "Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu." Tosi normaalia käytöstä alkaa valittaa jostan pallipullistumasta uudelle tapailukumppanille, sillä varmaan sitä seksiä saakin :D

Vierailija
28/75 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seisokki ja laukeamattomuus alkaa sattumaan ainakin minua. Leikittiin exän kanssa aika usein sidontaleikkejä, niin että vuoroteltiin sub ja dom rooleja. Olin kieltäytynyt muutaman kerran nuolenta hommista ja exä päätti sitten rankaista minua siitä hyvästä. Kun oli minun vuoro olla X-asentoon sidottuna, niin hän laittoi minulle kondomin ja työnsi sen sisään lisäksi kännykkä apilla ohjattavan pienen vibran. Sitten hän ohjelmoi vibran toimimaan niin että minuutin välein se värisi jotain 10-15s. Eli niin vähän ettei tullut orgasmi, mutta seisokki pysyi. 

Hän sanoi heti alkuun että 3h kestää tämä, jonka jälkeen hän tulee kysymään olenko suostuvainen nuolentaan. Oli pitkä kolme tuntinen ja kiveksiä sekä penistä särki tosi kovasti, joten olin suostuvainen nuolentaan, jotta pääsin kiipelistä.

Vierailija
29/75 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa sattumaan, jos seisokki on pitkä ja jatkuu päiviä. Laukeaa kohta housuihinsa.

Päästäköön limat pihalle sitten, itse tai vahingossa. Ei kai kukaan niin tyhmä ole että hirveässä erektiossa päiväkausia kärvistelee?

Vierailija
30/75 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei satu. Kiiman tunne kyllä nousee kun aika laukeamisesta pitenee. Itse jopa tykkään edgetellä pitkään ja sitten lopettaa ilman laukeamista, silloin voi taas jatkaa aiemmin kuin jos olisi lauennut. Mitä pidempi pidättäytyminen on takana sitä enemmän tavallaan "menettää" kun viimein laukeaa. Sperman määrä lisääntyy mutta orgasmi ei välttämättä ole mikään paras mutta tietysti se kun kulli sykkii pitkiä spermaroiskaisuja tuntuu hyvälle.

Vierailija
31/75 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei satu. Kiiman tunne kyllä nousee kun aika laukeamisesta pitenee. Itse jopa tykkään edgetellä pitkään ja sitten lopettaa ilman laukeamista, silloin voi taas jatkaa aiemmin kuin jos olisi lauennut. Mitä pidempi pidättäytyminen on takana sitä enemmän tavallaan "menettää" kun viimein laukeaa. Sperman määrä lisääntyy mutta orgasmi ei välttämättä ole mikään paras mutta tietysti se kun kulli sykkii pitkiä spermaroiskaisuja tuntuu hyvälle.

Niin siis eli sinua ei satu. Jollakin toisella voi olla eri kokemus, kun ihmiset on tässäkin yksilöitä.

Ja muille vänkääjille: kukaanhan ei ole väittänytkään, että sperma varastoituisi kasseihin. Se "kassit täynnä" on enemmänkin kielikuva siitä paineen tunteesta, mikä pitkästä kiihottumisesta tulee, eikä sillä kirjaimellisesti tarkoiteta mitään sellaista, että joku spermasäiliö täyttyisi.

Vierailija
32/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiö on nimeltään 'Blue balls'. Saattaa ilmetä voimakkaan kiihottumisen jälkeen, jos ei homma etene siemensyöksyyn saakka. Kyllä miehen pitää tämä kestää valittamatta.

Hö. Eikä pidä. Sattuu, älä sellaista enää tee.

Hyvin pitkä seisokki tekee laukeamisen vielä vaikeaksi.

Vierailija
33/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietippä miltä tuntuu jos olisit vesi-ilmapallo ja siihen lirutettaisiin hitaasti vettä kaksi viikkoa. Olisit halkeamaisillasi tietty!

Ei se kuitenkaan halkea, vaan jossain vaiheessa alkaa putki sylkemään semmosia sisiliskon kokoisia ruikkuja parikymmentä, yhteensä n.2 litraa

Vierailija
34/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu mutta elämä hankaloituu kun seisoo käytännössä koko ajan.Ei tarvitse kuin ajatella seksiä tai nähdä pantavan näköinen nainen.Itsellä  sattui nuorena seisokki koska se oli todella kova ja esinahkan pidike tiukka.

Vierailija
35/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan se ainakin joitakin miehiä. Riippuu tietysti monesta asiasta, onko viiden minuutin vai kolmen tunnin erektio, toistuuko se, liittyykö siihen psykologista kiihottumista vai onko vain fyysinen erektoituminen, onko orgasmi saatu milloin viimeksi. Kivun saa aikaiseksi myös pitkällä itsetyydytyksellä, jos erektio kestää yhteensä tunnin luokkaa.

Kivuliainta on pitkä edgettäminen yhdyntäkelpoisen erektion kanssa esim tytön kanssa sylikkäin, jolloin tulee vielä ulkoista painetta kiveksiin. Kivekset tulevat araksi ja seksi, mukaan lukien itsetyydytys, mahdottomaksi kivun takia. Miehenä tuota voi estää tyydyttämällä itsensä kunnolla ennen treffejä, jolloin erektiota, ainakaan pitkää, ei ole noin vain tiedossa. Ja jos iskee, pitää karata tyydyttämään itsensä ennen kuin tulee tunteja erektiomittariin, vaikka se jo vähän sattuisi.

Naisena armahda miestä. Jos alatte seksuaalisen hyväilyn, ole valmis tyydyttämään mies säällisessä ajassa vaikka käsin. Tai pyydä miestä näyttämään siemensyöksy, onhan sekin eroottista.

Sellainen viktoriaaninen edgettäminen kiihottuneessa tilassa voi olla miehelle jopa syy vältellä naista.

Vierailija
36/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen havainnut että mieheni tulee levottomaksi ja kärttyiseksi jos ei saa laueta. Sopivast pimpaa ja silloin tällöin suikkari niin on tytyväinen mies. Nautin myös itse kun mies tulee eteeni kun istun sohvalla alasti. Nappaan kullin suuhun ja saatan myös painaa sormen pyllyyn samalla. Mies huohottaa ja ulisee kun lasti lähtee, lantio nytkii anus supistelee sormenypärillä speman purkautuessa kurkkuuni. Pidän kullin suussani että viimmeisetkin tipat ovat tulleet ja mies tasaantunut. Nielen satsin ja nuolen vielä kullin puhtaaksi. Mies sanoo aina kiitos ooot ihan ja on hyvätuulien. 

Vierailija
37/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu. Vaimon synnytyksen jälkeen oli 4 viikkoa ilman siemensyöksyä.  Sitä ennen varmaan 10 v joka päivä tai joka toinen.  Kiveksissä ei tuntunut mitään, ainoa ero että spermaa alkoi valua aina aamuerektiossa ulos.

Vierailija
38/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tulee paineen tunne palleihin jos on laukeamatta liian pitkään joskus jopa oikeen sattuu . silloin pakko saada purkautua tavalla tai toisella!

sitten nämä "turhat" seisokit sitten vituttaa vielä lisäksi niin alkaa se tatti kasvaan otsaan..

Itse olen joutunut sen kivun takia ihan sairaalaankin. Onneksi siellä oli hoitsuja.

Vierailija
39/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

palleihin sattuu , silloin on vedettävä käteen 

Vierailija
40/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu. Vedin tollasen edgetys ohjelman läpi. Jokapäivä 1-3x hyvin lähelle orgasmia ja lopetus kuukauden ajan. Ei minkäänlaista kipua, touhu tippoja kyl tuli ihan hulluna et kyllä se penis paineet päästää pois ja yöllisiä orkkuja alkoi tulla 4pv jälkeen.