Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuuko miehiä jos on laukeamatta?

Vierailija
26.03.2025 |

Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu. Kuulemma alkaa sattumaan jos seisoo pitkään ja ei pääse tulemaan. Aina kahdestaan ollessa suutelun jälkeen, että miehellä on erektio ja on ehdotellut pari kertaa. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiyään hetki; siittiöden tuotanto vasektomian jälkeen? Eivät ne kivespusseihin jää - ja siemenneste ei edes muodostu kivespusseissa. 

Vierailija
42/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seisokki ja laukeamattomuus alkaa sattumaan ainakin minua. Leikittiin exän kanssa aika usein sidontaleikkejä, niin että vuoroteltiin sub ja dom rooleja. Olin kieltäytynyt muutaman kerran nuolenta hommista ja exä päätti sitten rankaista minua siitä hyvästä. Kun oli minun vuoro olla X-asentoon sidottuna, niin hän laittoi minulle kondomin ja työnsi sen sisään lisäksi kännykkä apilla ohjattavan pienen vibran. Sitten hän ohjelmoi vibran toimimaan niin että minuutin välein se värisi jotain 10-15s. Eli niin vähän ettei tullut orgasmi, mutta seisokki pysyi. 

Hän sanoi heti alkuun että 3h kestää tämä, jonka jälkeen hän tulee kysymään olenko suostuvainen nuolentaan. Oli pitkä kolme tuntinen ja kiveksiä sekä penistä särki tosi kovasti, joten olin suostuvainen nuolentaan, jotta pääsin kiipelistä.

Tämä oli kyllä aivan mahtava. poikaystävä tulee juhannukseksi kotiin ( 2 viikoa työ matkalla ) niin taidan järjestää tämän yllärinä hänelle. =)

N.29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella sitä runkkaamisen määrää jota N29 ja poikaystävä ovat tahoillaan suorittaneet kahden viikon aikana! 

Toivottavasti N29:llä ei ole kuukautiset juuri alkamassa, tosin eihän tuossa tarinassa edes pantu. 

Vierailija
44/75 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu. Pallit on ihan kireet pallot ja kun seisoo niin tuntuu että se repee. M40v

Vierailija
45/75 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu. Pallit on ihan kireet pallot ja kun seisoo niin tuntuu että se repee. M40v

heh aivan kun Juha Tapion biisi mää tykkään susta niin että halken 😂

Vierailija
46/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan satu. Tuo on vaan vonkaavien miesten veruke saada pillua. Jos siittiöt eivät pääse kulkeutumaan peniksen kautta, niin eivät ne patoudu kiveksiin tai kivespusseihin, vaan sulautuvat elimistöön. Ottakaa asioista selvää ennen kuin valehtelette naisillenne tai uskotte kaikki mitä miehet puhuu.

M62

Jos sinulla ei satu niin se ei merkitse ettei kenelläkään miehellä satu. Kyllä itsellä jos kiihotun enkä pääse purkautumaan toinen kives turpoaa ja tulee hyvin araksi, vaikeuttaa esim. kävelyä. Menee kyllä sitten muutamassa tunnissa ohi. Joten kyllä todellakin sattuu.

Vierailija
47/75 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallit on tulessa juhanuksen tesereiten jäljiltä 

Vierailija
48/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

palleihin sattuu , silloin on vedettävä käteen 

Ei onnistu silloin kun sattuu oikeasti.

Vierailija
49/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kivekset voi olla jopa ämpärin kokoiset jos ei pääse säännölllisesti purkautumaan.

M55

Vierailija
50/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan satu. Tuo on vaan vonkaavien miesten veruke saada pillua. Jos siittiöt eivät pääse kulkeutumaan peniksen kautta, niin eivät ne patoudu kiveksiin tai kivespusseihin, vaan sulautuvat elimistöön. Ottakaa asioista selvää ennen kuin valehtelette naisillenne tai uskotte kaikki mitä miehet puhuu.

M62

Jos sinulla ei satu niin se ei merkitse ettei kenelläkään miehellä satu. Kyllä itsellä jos kiihotun enkä pääse purkautumaan toinen kives turpoaa ja tulee hyvin araksi, vaikeuttaa esim. kävelyä. Menee kyllä sitten muutamassa tunnissa ohi. Joten kyllä todellakin sattuu.

Sattuu tosiaan mullakin hyvinkin kuninkaallisesti, eikä tarvitse olla edes kummempaa erektiota että päädytään siihen tilaan. Jonkinlainen eroottinen jännite riittää.

Vierailija
51/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa sattumaan, jos seisokki on pitkä ja jatkuu päiviä. Laukeaa kohta housuihinsa.

Päästäköön limat pihalle sitten, itse tai vahingossa. Ei kai kukaan niin tyhmä ole että hirveässä erektiossa päiväkausia kärvistelee?

Öh, ei se liity edes kovin paljon erektioon. Mut joo, itsetyydytys saattaa vähentää riskiä.

Vierailija
52/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei satu. Vaimon synnytyksen jälkeen oli 4 viikkoa ilman siemensyöksyä.  Sitä ennen varmaan 10 v joka päivä tai joka toinen.  Kiveksissä ei tuntunut mitään, ainoa ero että spermaa alkoi valua aina aamuerektiossa ulos.

Muhun ei satu joten muihinkaan ei satu? Toi ei ole edes huono skenaario - pahin on jotain ihan muuta kuin vauva-arkea.

Vierailija
53/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tulee paineen tunne palleihin (clip)

Eli sitten on ok kiukutella ja painostaa toista seksiin? "Parin viikon tapailun aikana en ole vielä ollut valmis seksiin, mutta ollaan nähty monta kertaa ja tänään istuin sylissä elokuvaa katsoessa niin mies alkoi valittamaan, että kiveksiin sattuu."

Ei tietenkään, mutta kysymys "sattuuko" on helppo vastata. Voi sattua ja jopa paljon, niin paljon ettei seksi tule kysymykseen. Tilanne voi tulla miehelle yllätyksenä koska erektiota ei ole, eikä ehkä kokemustakaan oman kropan reaktioista.

Vierailija
54/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tosiaan turpoaa vähän. Ei mulla ainakaan ihan hirveästi. Fyysistä syytä en tiedä. Näitä ei seksuaalivalistuksessa opeteta. Niin paljon kuin siihen panostetaankin.

Vierailija
55/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tosiaan turpoaa vähän. Ei mulla ainakaan ihan hirveästi. Fyysistä syytä en tiedä. Näitä ei seksuaalivalistuksessa opeteta. Niin paljon kuin siihen panostetaankin.

Kiihoittuneisiin kasseihin pakkautuu verta ja se ahistaa tai jopa sattuu, kuten itselläkin jos kiihoittuminen kestää pitkään ilman laukeamista.

Vierailija
56/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuiset miehet muka osaa itse runkata paineitaan vähemmäksi?? Sekinkö halutaan ulkoistaa naisille?? Yhyy! NAISTEN syytä, kun pippeliä jomottaa😭

Vierailija
57/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.wikipedia.org/wiki/Epididymal_hypertension

*mild pain* on kyllä aika epätarkka ilmaisu. Mulla ei tarvita edes erektiota ja epämääräisesti sijoittuva tulehduksellinen kiveskipu ja arkuus invalidisoi tehokkaasti.

Luulen että harva mies tästä oireesta kärsii, mutta se voi olla tosi kamalaa jonkin aikaa. Tila estää muuten erektion ja varsinkin laukeamisen edetessään ja johtaa siihen että tekee mieli poistua eroottisesta tilanteesta, kun kipu vain pahenee. Masturbointi siis juuri ennen treffejä, se auttaa.

Vierailija
58/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu mutta laukeaminen on niin rajua että eräs nainen kysyi että eikö se satu kun niin voimalla lasti pilluun jysähti

Vierailija
59/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuiset miehet muka osaa itse runkata paineitaan vähemmäksi?? Sekinkö halutaan ulkoistaa naisille?? Yhyy! NAISTEN syytä, kun pippeliä jomottaa😭

Ei se naurata kun sattuu kiveksiin. Jos tuosta kärsii niin voi tietysti masturboida ennen treffejä niin ei paneta. Mut voi kysyä myös että miksi tapailisi naista jota ei kiinnosta yhtään miltä sinusta tuntuu. Ei se siis sun syy ole, mutta jos noin asennoituu niin miehen on parempi treffailla vaikka AI tyttöä. Ne ei valita, jos sanoo että nyt on pakko laueta.

Vierailija
60/75 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihoittuneisiin kasseihin pakkautuu verta ja se ahistaa tai jopa sattuu, kuten itselläkin jos kiihoittuminen kestää pitkään ilman laukeamista.

Olen tästä lukenut ja tuntuu että tiedemiehet eivät osaa selittää. Touhutippa tulee mulla normaalisti, mutta jos joudun tähän tilaan, kipu on melkoinen ja seksi ei todellakaan huvita - eikä onnistu jos yrittää. Myöskään masturbointi ei onnistu.

Ainoa lääke on joko olla kiihottumatta, tai sitten laueta jotenkin riittävän ajoissa.