Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko sinä että äänestämällä voit vaikuttaa asioihin?

Vierailija
26.03.2025 |

Jos koet niin millä tavalla koet voivasi vaikuttaa asioihin? Oletko ollut tyytyväinen siihen millaiseksi maaksi suomi on koko 2000 luvun ajan mennyt?

Itse ihmettelen sitä kun ihmiset äänestää vaaleissa koska asiat menee aina vain huonompaan suuntaan, miksi ihmiset menee äänestämään? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jättämällä äänestämättä jättäsin sevä vähäisenkin vaikuttamisen,mitä äänestämsiellä toteutan täysin riiippuvaiseksi muiden antamista äänistä. - Mutta onhanse tutkittu, että eniten jättävät äänestämättä he, joilla on eniten merkitystä sillä millaista politiikkaa ja valintoja ja päätöksiä äänestyksen kautta valitut toetuttavat. Ja suhteessa eniten äänestävät he, joilla on suhteessa vähiten merkitystä sille millaisia päätöksiä demokraattsisilla vaaleilla valitut tekevät.

Sinkkumies

Vierailija
22/24 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi, nyt me äänestetään ulos pensan hinnan korottelijat! Se on bye bye persut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä mä äänestän, niin aina k-päät on vallassa ja minä en. Joten lopetin äänestämisen noin kymmenen vuotta sitten. Ei kansalla ole mitään valtaa demokratiassa. Vaalit ovat vaan silmänlumetta. Annetaan kansan luulla, että ovat päättäneet sitä ja tätä ja kuitenkin ne oikeat asiat päätetään kabineteissa ja saunoissa.

Vierailija
24/24 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mitä mä äänestän, niin aina k-päät on vallassa ja minä en. Joten lopetin äänestämisen noin kymmenen vuotta sitten. Ei kansalla ole mitään valtaa demokratiassa. Vaalit ovat vaan silmänlumetta. Annetaan kansan luulla, että ovat päättäneet sitä ja tätä ja kuitenkin ne oikeat asiat päätetään kabineteissa ja saunoissa.

Käskyt tulee Brysselistä niin kauan kuin olemme EU:ssa. Vain näennäisistä asioista saadaan päättää itse. Edes käyriä kurkkuja ei saanut myydä kun EU päätti, ne kärrättiin kaatopaikalle ja kurkkujen hinnat nousi. Voiko typerämpiä päätöksiä tulla ja viedä niitä noudatetaan orjan lailla.