Siis miksi Rosa Meriläinen lähti "ovet paukkuen" Kulttuuricocktailista?
Katsoiko joku äsken lähetyksen? Suuttui sille toiselle vieraalle, mökötti ja lopputekstien aikaan näki kuinka soitti vielä suutaan ja lähti kiukkuisesti pois sohvalta. Muut jäivät monttu auki katsomaan. Vaikee ihminen?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä näkisin tän asian niin, että Rosa on uhri.
Rosa ja sen transupoika ovat fasistien uhreja!
Hänen jälkikasvunsa voisi jättää tämän kritiikin ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jätä ketään kritiikkini ulkopuolelle. Mitäs siihen sanot kommari??
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän on lapsikin trans.
No se olisi ihme, jos lapsi olisi heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon oikkari.
Katsoin just ohjelman lopun. Meriläinen katsoi poispäin kamerasta lopputekstien jälkeen ja kohtaus oli kuvattu aika kaukaa. Miten ap on voinut nähdä, että hän soitti suutaan?
Viime vuoden lopulla Apu lehdessä julkaistu haastattelu oli niin sekavaa settiä että en enää ylläty mistään mitä tulee tähän henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just ohjelman lopun. Meriläinen katsoi poispäin kamerasta lopputekstien jälkeen ja kohtaus oli kuvattu aika kaukaa. Miten ap on voinut nähdä, että hän soitti suutaan?
Se mussutti selkeästi sille kanssakeskustelijalle, sitten nousi ja tuohtuneena marssi pois. Kai näit tuon?
Onko Rosa jotenkin muuttunut isommaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuricoctail on vassujen oma ohjelma.
Ne nykyiset juontajat on ärsyttäviä ainakin sen puffin perusteella.Enempää en ole pystynyt katsomaan.
Frans Frangen on siis muunsukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mussutti selkeästi sille kanssakeskustelijalle, sitten nousi ja tuohtuneena marssi pois. Kai näit tuon?
Olet kyllä ihme valehtelija. Ei tapahtunut mitään tuollaista. Katsoin kohtauksen uudestaan läheltä ruutua. Se vaalea nainen alkaa puhua ja juontajat sekä Meriläinen kääntyvät kuuntelemaan häntä. Kun miesjuontaja alkaa pläräillä papereitaan ja elehtiä siihen tyyliin, että nyt keskustelu on loppu, Meriläinen vain läpsäyttää käsiään yhteen ja nousee ylös. Ei siinä mitään mielenosoitusta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta
mistäpä se muusta kertoo kuin sinun omasta sivistymättömyydestäsi ja moukkamaisuudestasi. Jos siis käytät propagandasi aseena Meriläisen tai kenen tahansa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ihme valehtelija. Ei tapahtunut mitään tuollaista. Katsoin kohtauksen uudestaan läheltä ruutua. Se vaalea nainen alkaa puhua ja juontajat sekä Meriläinen kääntyvät kuuntelemaan häntä. Kun miesjuontaja alkaa pläräillä papereitaan ja elehtiä siihen tyyliin, että nyt keskustelu on loppu, Meriläinen vain läpsäyttää käsiään yhteen ja nousee ylös. Ei siinä mitään mielenosoitusta ollut.
Katsoit myös itse ohjelman? Suuttui keskustelussa toiselle vieraalle. Sen jälkeen oli kuin myrkyn niellyt. Sitten ohjelman päätös, juontajat kiittivät, Rosa suu viivana tuijottaa, lopputekstit, Rosa käntyy vaalean naisen puoleen, selittää jotain, läpsäyttä ja lähtee menee. Noissa yleensä on tapana istua loppuun asti paikallaan. Mutta tulkitse sinä vain noin.
Suomalaisten turhien julkkisten kokoontumisajot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit myös itse ohjelman? Suuttui keskustelussa toiselle vieraalle. Sen jälkeen oli kuin myrkyn niellyt. Sitten ohjelman päätös, juontajat kiittivät, Rosa suu viivana tuijottaa, lopputekstit, Rosa käntyy vaalean naisen puoleen, selittää jotain, läpsäyttä ja lähtee menee. Noissa yleensä on tapana istua loppuun asti paikallaan. Mutta tulkitse sinä vain noin.
Ei, koska et voi nähdä hänen takaraivonsa läpi, että selittää jotain. Vaalea nainen puhui ja Roosa kenties korkeintaan sanoi, että nytpä täytyy lähteä. Ei hän voinut tietää, että kamera kuvaa yhä vaan todennäköisesti luulee istuneensa loppuun asti. Jos olisi halunnut osoittaa mieltään, olisi lähtenyt heti.
Mutta tulkitse sinä vain vihalasiesi läpi.
Ruma on ja ne minihameajat ovat onneksi iäksi menneet...