Naiset eivät osaa sopeutua nykyiseen tilanteeseen koska mieskin voi nykyään elää sinkkuna.
Naiset on satojen vuosien ajan tottuneet siihen että miehet ovat halujensa vietävissä joten miehille kelpasi nainen kuin nainen sänkyyn ja joskus parisuhteisiin mutta nykyisin mies kykenee elämään myös sinkkuna joten naisten on vaikea sopeutua tähän tilanteeseen kun miehetkin voi nykyään asettaa vaatimuksia naisille.
Mies jos sanoo että "haluan naisen joka normaalipainoinen" niin naiset eivät tästä tykkää koska naiset eivät ole tottuneet siihen että miehet voi nykyään asettaa vaatimuksia naisille.
Elämme murrosten aikaa ja toivottavasti naiset jossakin vaiheessa tajuavat sen että panostamalla itseensä ja huomioimalla miehet positiivisesti nainen voi saada miesseuraa.
Kommentit (159)
Outo aloitus.
Itse olen oikein tyytyväinen sinkkuna, ei huolia eikä murheita. Saa syödä ja tehdä mitä haluaa.
M
Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D
Vierailija kirjoitti:
Melko huono sisälukutaito sinulla sitten. Minä olen lukenut pelkästään miesten sinkkuutta kannustavia kommentteja.
Mies haluaa nuoren ja huippukauniin naisen, joka palvoo miestä ja ei vaadi mieheltä mitään.Jos sellaista ei löydy, on mielummin sinkku ja keskittyy irtopllun hankkimiseen mahdollisimman halvalla tietysti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kautta historian selvinneet vain rottailemalla miesten tarjoamilla resursseilla. Tämä fakta on hämärtynyt nykyisellä historian poikkeusjaksolla jolloin miesten resursseja kupataan veroilla joiden suurkuluttajia naiset ovat. Kun tämä aikakausi tulee päätökseensä, naiset siirtyvät kaduille myymään kattiloita ja sinivuokkoja saadakseen yhden päivän ruoan. Nuoremmat naiset toki myyvät sitä tuotetta mitä naiset ovat aina pystyneet myymään mutta ilman sosssuturvaa yhteiskunnassa palataan alkuperäiseen järjestykseen.
Nykyaika on kyllä kivaa. Voi omassa makkarissa kuvata pakaraa tai rintavakoa, kassa kilisee, eikä missään vaiheessa tartte katsoa tai koskea yhtään luuserimiestä. I like.
Älä nyt vaan sano, että tuollainen on jotenkin naisille ylpeilyn aihe.
Tyhmältä miehiltä rahat pois. Bisnestä se on. Helppoa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Heti katkerat naiset tulivat tänne ulisemaan kun miehet pystyy elämään sinkkuina eikä miehet noteeraa teitä pullukoita, elätkää vaan kissan kanssa ja itkekää kun ette kelpaa miehille.
Sä olet provo ja tää sun kommenttikin on provo, mutta en voi olla vastaamatta, kun niin naurattaa tää sun kommentti:D
Pullukat miehetkö ei siis huoli pullukoita naisia? Miehissähän tämä ylipaino on vielä yleisempää, kuin naisissa niin pitäiskö sen pullukan miehen saada hoikka nainen, että kelpaa. Ja kenelle tulee vanhinko, jos tuo pullukka mies ei sitten saa ketään naista? Hoikat naiset ei huoli pullukaa miestä niin eikö se ole vain sen miehen vahinko, että jää yksin? Ja jos mies on sitä mieltä, että meilummin yksin, kuin pullukan naisen kanssa niin silloinhan kaikki on ok. Kukaan ei kärsi, ei naiset, koska niille ei ole väliä, jos joku ukko jää yksin ja myös tuo mies on tyytyväinen, vaikka jääkin yksin, koska hänen mielestään on parempi olla yksin, kuin pullukan naisen kanssa:D Kaikki voittaa.
Sitäpaitsi tuo paino ei ole mikään kiveen hakattu asia. Tämän päivän hoikka voi olla huomisen pullukka ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin sinkku, niin oman tuttavapiirin naisilta tuli tosi rankasti lunta tupaan, kun sanoin, että etsin naista, jolla on omia ajatuksia ja on oma työura korkeakoulutuksineen. Yrittivät sen sijaan tuputtaa, että pitäisi kelpuuttaa jompikumpi tuttavapiirin duunarihenkisistä sinkkunaisista, joista molemmilla oli huonot elintavat (toisella tupakka, toisella ylipainoa). Meninkin naimisiin kauniin lääkärin kanssa, voi sitä kohinan määrää, kuinka nirso kuulemma olen.
Ootko sä kuitenkin vaan vähän luulosairas tai sitten sulla on omituinen tuttavapiiri. Kukaan ei "kohise" siitä, että joku tasokas ja komea korkeakoulutettu mies "ottaa" kauniin lääkärinaisen. Enemmän kohuttaisiin, jos hän valitsisi jonkun tupakkaa polttavan tehdastyöläisen.
Herää tietenkin epäilys, kun sulle noita huonot elämäntavat omaavia duunarinaisia on tuputettu, että itsekin olet sellainen ja haaveesi saada kaunis lääkärinainen on vain utopiaa. Toki mielikuvituksessa kaikki on mahdollista.
Mutta älä välitä, täällä on muitakin miehiä, joilla on näitä mielikuvitusvaimoja. Josku ne on thaimaata tuotuja kotiorjia jotka passaa ja palveleee miestä ja pesee niiden jalat, kun ne tulee (mielikuvitus)töistä jne. Oikeastihan nämä miehet on työttömiä kunnan yksiössä päivänsä provoja vauvalle kirjoittavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Nää provot saa kyllä paljon huomiota, mutta mä luulen, että kaikki kirjoittajat tietää, että tämäkin on aloitus on provo, mutta voihan sitä aikaa käyttää näinkin, eli kinata jonninjoutavasta vauvalla. Tämä on varmaa ihan vaan hupia yhdelle jos toisellekin.
Tuo aloitushan on täyttä puppua ja kaikki sen tietää:D Miehiä ihan niin kuin naisiakin on aina elänyt sinkuina joko omasta tahdoista tai vasten tahtoaan, eikä se ole mikään uusi asia.
Se taas, että naisia jotenkin harmittaisi, jos joku mies ei halua naista, niin on ainakin itselleni ihan vieras ajatus. Miksi tuo asia jotenkin pitäisi harmittaa???
Ja toisaalta, ihmiset pariutuu nykyäänkin ihan normaalisti, vaikka enää ei mitään paineita yhteiskunta/yhteisö aseta sille, että pitäisi mennä naimisiin. Ehkä kuitenkin oikeassa elämässä naiset helpommin jää nykyään sinkuiksi ja lapsettomiski ihan omasta tahdostaa, koska naiset ei enää ole riippuvaisia miehestä, vaan elättävät itse itsensä.
Joo, ihan oikeasti, naisista ihan yhtä moni käy töissä, kuin miehistäkin. Voi tulla joillekin miehille yllätyksenä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yksikään mies ei käy ;)
Muutama mielisairas mies kirjoittaa ja kaikki muut ovat täyspäisiä tasapainoisia naisia.
Eli ollaan niin kuin ennenkin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ainahan miehet on voineet elää sinkkuina?
Niin mutta silloin ei ole voinut ostaa noin vain seksiä 5/5 pimuilta. Nykyään tarjontaa on vaikka kuinka ja seksiä saa pientä korvausta vastaan.
Miksi ihmeessä sinun pitää korvata seksistä? Minä saan vaikka kuinka ihan ilmatteeksi...
Ei muuten tunnu pahalta missään, eli ei haittaa tai sureta se, jos miehetkin osaavat vihdoin itsenäistyä, olla myös ihan issekseen. Hienoa! Parempi vain, ettemme pakosta tarvitse toisiamme. Jos me, miehet ja naiset, haluamme muodostaa parisuhteita, se olkoon siis kaikkea muuta kuin pelkkä hyötysuhde.
Naisten on aiemmin ollut pakko pariutua selvitäkseen elämässä, nykyisin on toisin, eikä naisten tarvitse pariutua saadakseen katon päänsä päälle, syödäkseen päivittäin, saati jälkeläistensä elättäjäksi. Nykyisin nainen käy töissä ja hankkii halutessaan jälkeläiset tai/ja parisuhteen. Nainen ostaa omalla palkallaan oman kodin ja käy marketissa töiden jälkeen ruokaostoksilla.
Parisuhde on murroksessa, vaikka parisuhteeseen edelleen sosiaalistetaan kautta elämän. Sosiaalinen paine aiheuttaa myös pettymyksiä ja turhautumista, kun otetaan vain joku, jotta olisi joku, kun muillakin on. Kuitenkin yhä enemmän halutaan valita parisuhteeseen kumppani muilla, painavammilla perusteilla. Oli syy sitten fyysinen, henkinen, sosiaalinen tai taloudellinen, tai jopa kaikkien näiden yhdistelmä, kumppanin tulee yhä enenemässä määrin olla paljon muutakin kuin "vain joku" vastakkaisen sukupuolen edustaja vanhakantaisen sosiaalisesti hyväksytyn mallin mukaan.
Mielestäni on vain positiivista, jos miehetkin pärjäävät yksin ja valikoivat tarkemmin kumppaninsa. Tämä helpottaa myös naisia, kun miehet eivät ole enää parisuhteessa hoivattavia lapsia tai perässä vedettäviä, tahdottomia kivirekiä, vaan oikeita miehiä, joilla on halu olla aikuisena, miehenä, juuri siinä parisuhteessa juuri sen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ainahan miehet on voineet elää sinkkuina?
Niin mutta silloin ei ole voinut ostaa noin vain seksiä 5/5 pimuilta. Nykyään tarjontaa on vaikka kuinka ja seksiä saa pientä korvausta vastaan.
Juu, kerran-pari kuussa nuorta opiskelijapimssua satkun tunti.
Muhin sijoituu se aika jolloin miehet eivät voineet elää sinkkuina tai toivoa saavansa seurustella normaalipainoisen naisen kanssa? 80-luvull?
Normaalipainoista kumppania voi toivoa toki kuka tahansa mutta ei niitä kaikille riitä. Ihmiset lihovat ikääntyessään ja normaalipainoisten suhteellinen osa sen kun pienenee.
Muistan kun olin sinkku, niin oman tuttavapiirin naisilta tuli tosi rankasti lunta tupaan, kun sanoin, että etsin naista, jolla on omia ajatuksia ja on oma työura korkeakoulutuksineen. Yrittivät sen sijaan tuputtaa, että pitäisi kelpuuttaa jompikumpi tuttavapiirin duunarihenkisistä sinkkunaisista, joista molemmilla oli huonot elintavat (toisella tupakka, toisella ylipainoa). Meninkin naimisiin kauniin lääkärin kanssa, voi sitä kohinan määrää, kuinka nirso kuulemma olen.