Naiset eivät osaa sopeutua nykyiseen tilanteeseen koska mieskin voi nykyään elää sinkkuna.
Naiset on satojen vuosien ajan tottuneet siihen että miehet ovat halujensa vietävissä joten miehille kelpasi nainen kuin nainen sänkyyn ja joskus parisuhteisiin mutta nykyisin mies kykenee elämään myös sinkkuna joten naisten on vaikea sopeutua tähän tilanteeseen kun miehetkin voi nykyään asettaa vaatimuksia naisille.
Mies jos sanoo että "haluan naisen joka normaalipainoinen" niin naiset eivät tästä tykkää koska naiset eivät ole tottuneet siihen että miehet voi nykyään asettaa vaatimuksia naisille.
Elämme murrosten aikaa ja toivottavasti naiset jossakin vaiheessa tajuavat sen että panostamalla itseensä ja huomioimalla miehet positiivisesti nainen voi saada miesseuraa.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Tällainen sukupuolten välinen vihanpito ja vastakkaiselle sukupuolelle nälviminen sekä ihmisten huonoimpien ominaisuuksien yleistäminen kaikkiin on outoa.
Minun silmiini kyllä todella ikävää ja elämälle vierasta. En siis tunne yhtään tällaista ihmistä, parisuhteessa elävää tai sinkkua, en missään ikäluokassa.
Katkeralta ja ankealta kuulostavia ihmisiä on tässä ketjussa sukupuoleen katsomatta.
Muistattehan varmasti kaikki, että todellinen elämä on täynnä uniikkeja ihmisiä? Että ei ole hyvä ajatus kenellekään lähestyä elämää ja ihmissuhteita yleistämisen tai epärealististen ja ilkeiden viholliskuvien kautta?
Jokaisella on joskus ollut vastassa tai tulossa eteen se kohta elämässä kun sydän särkyy, syystä tai toisesta. Pettyy ja tulee kohdelluksi epäreilusti. Ja se on luultavasti monestikin jokaisen edessä.
Mutta silti - joka ikinen mies ja nainen ovat sittenkin ihan omanlaisiaan. Eik
Joo joo ja sitten se rakas voimaantuu ja pettää koska hänellä on oikeus.
Kuolema feminismille.
No onhan se hienoa, jos miehet vihdoin oppivat tulemaan toimeen ihan yksinkin. Mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa, päinvastoin! Palstalla on ollut paljon miehiä illasta toiseen valittamassa, kuinka kukaan ei heitä huoli, naiset ovat nirsoja ja kamalia ja rumia jne jne. Yksinkin voi elää ihan täysipainoista ja monipuolista elämää. Ei se onni ole pelkästä parisuhteesta kiinni, joskus on parempi olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on luultavasti ulkomaalainen nainen (esim. venäläinen) joka yrittää lietsoa vihaa suomalaisten miesten ja naisten välille. MGTOW ja feminismi ovat kummatkin samaa hybridivaikutusta jolla yritetään tuhota valkoisia yhteiskuntia.
Toinen halveksittu vihaideologia ja toinen kansainvälisten järjestöjen, kansallisvaltioiden ja yrityselämän ohjenuora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ainahan miehet on voineet elää sinkkuina?
Niin mutta silloin ei ole voinut ostaa noin vain seksiä 5/5 pimuilta. Nykyään tarjontaa on vaikka kuinka ja seksiä saa pientä korvausta vastaan.
Niin, prostituutio on tosi uusi keksintö.
En minä ainakaan 90-luvulla tiennyt mistä olisin löytänyt maksullista seksiä. Nykyään kun avaa puhelimen, niin tarjontaa on joka kaupungissa ja tapaamisen saa sovittua vaikka
muutaman tunnin päähän. On paljon helpompaa olla sinkkuna.
Ysärillä sai mainostaa ihan päivälehdissä ja jopa puhelinluettelossa, myös niillä samoilla Keltaisilla Sivuilla, joissa myytiin autoja. Nykyään on vaikeampaa löytää kuin sillo
En ikinä ostaisi seksiä, jos en tietäisi minkä näköinen (ja ikäinen) nainen on vastassa, joten ei kiitos millekään lehti-ilmoituksille :D Netistä näkee heti mitä on ostamassa ja ei ole vielä koskaan tarvinnut pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla toistuu aina naisten ulina "enää en passaa ketään kun miehestä pääsin eroon." Näille naisille on suuri yllätys nähdä aikuinen mies jota ei tartte passata, joka pyykkää ja kokkaa itse.
Sehän on hyvä. Sellainen mies monelle kelpaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ainahan miehet on voineet elää sinkkuina?
Niin mutta silloin ei ole voinut ostaa noin vain seksiä 5/5 pimuilta. Nykyään tarjontaa on vaikka kuinka ja seksiä saa pientä korvausta vastaan.
Niin, prostituutio on tosi uusi keksintö.
En minä ainakaan 90-luvulla tiennyt mistä olisin löytänyt maksullista seksiä. Nykyään kun avaa puhelimen, niin tarjontaa on joka kaupungissa ja tapaamisen saa sovittua vaikka
muutaman tunnin päähän. On paljon helpompaa olla sinkkuna.
Missä tynnyrissä olet elänyt? Vanhempiesi ikäluokka kävi pil lun perässä esim Neuvostoliitossa.
Ööh, ihanko piti toiseen maahan mennä sitä varten? Nykyään ei tarvitse montaa kilometriä liikkua palveluita saadakseen, eikä tarvitse edes soitella mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä asia, että miehet viihtyvät ilman naisia. Turvallisempaakin ilman miesten turhautumista ja katkeruutta. Heterosuhde on muutenkin aivan järjetön konsepti, sosiaalinen konstruktio, joka riistää naissukupuolta ja joka on tulemassa tiensä päähän.
Tulevaisuutta saattaa hyvinkin olla naiskommuunit jossa naiset elävät omissa oloissaan yhdessä toisiaan elättäen ja naiskommuunin lapsia ja nuoria kasvattaen. Mikseivät miehetkin voisi elää turvassa ja rauhassa samoin keskenään (ainakin toivon, etteivät sotisi itseään sukupuuttoon).
Naiset ovatkin luontaisia kommunisteja, siksi he niin herkästi lankeavat sosialismin harhoihin.
Mitä muuta minä tarvitsisin elämääni kuin kissoja ja kommunismia? Oikeasti?
Wtf? Kyllä kommunistit töitä tekee.
105: kyllä niissä ilmoituksissa oli usein kuvakin. Vaan mistäpä sinä tietäisit, koska olit silloin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla toistuu aina naisten ulina "enää en passaa ketään kun miehestä pääsin eroon." Näille naisille on suuri yllätys nähdä aikuinen mies jota ei tartte passata, joka pyykkää ja kokkaa itse.
Niin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on!
Mutta miksi ottaa pyykkäävä ja kokkaava mies, kun naisen aiempi kokemus on, että yhteenmuuton jälkeen mies unohtaa kyseiset taidot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti katkerat naiset tulivat tänne ulisemaan kun miehet pystyy elämään sinkkuina eikä miehet noteeraa teitä pullukoita, elätkää vaan kissan kanssa ja itkekää kun ette kelpaa miehille.
Kissat on ihania 🤗!
Enemmän olen surenut lemmikkien menettämistä, kuin parisuhteiden.
Miehen ulos heivaaminen on usein helpotus ja ilon aihe, kissa kun karkaa tai kuolee niin on kyllä iso suru puserossa. Niin se on. Kissat 🤗!
Ja tämä täky piti heittää, josko joku mies sen lukisi. Et siis kuitenkaan ole aivan sinut olotilasi kanssa. Tuollainen korostaminen paljastaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on!
Mutta miksi ottaa pyykkäävä ja kokkaava mies, kun naisen aiempi kokemus on, että yhteenmuuton jälkeen mies unohtaa kyseiset taidot?
Miehen taidot riittävät hänelle itselleen, muttei sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kautta historian selvinneet vain rottailemalla miesten tarjoamilla resursseilla. Tämä fakta on hämärtynyt nykyisellä historian poikkeusjaksolla jolloin miesten resursseja kupataan veroilla joiden suurkuluttajia naiset ovat. Kun tämä aikakausi tulee päätökseensä, naiset siirtyvät kaduille myymään kattiloita ja sinivuokkoja saadakseen yhden päivän ruoan. Nuoremmat naiset toki myyvät sitä tuotetta mitä naiset ovat aina pystyneet myymään mutta ilman sosssuturvaa yhteiskunnassa palataan alkuperäiseen järjestykseen.
Nykyaika on kyllä kivaa. Voi omassa makkarissa kuvata pakaraa tai rintavakoa, kassa kilisee, eikä missään vaiheessa tartte katsoa tai koskea yhtään luuserimiestä. I like.
Älä nyt
Mitä ihmettä? Olen kyllä nainen ja sitä mieltä, että jos minä saan tukon rahulia kuvaamalla yksin makkarissani pyllyvakoa, niin se on mulle ihan hyvä juttu. Sama kuin kuvaisin olkapäätäni, ei sen kummempaa. Yhteenkään luuserimieheen en koskisi edes rahasta.
Onkohan se nyt kuitenkaan ihan sama asia :D
"Otin tuossa kuvan olkapäästäni ja latasin nettiin". VS "Otin tuossa kuvan pyllyvaostani ja latasin nettiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on!
Weaponized incompetence - sitä kyllä miehillä riittää. Niinpä jatkan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kautta historian selvinneet vain rottailemalla miesten tarjoamilla resursseilla. Tämä fakta on hämärtynyt nykyisellä historian poikkeusjaksolla jolloin miesten resursseja kupataan veroilla joiden suurkuluttajia naiset ovat. Kun tämä aikakausi tulee päätökseensä, naiset siirtyvät kaduille myymään kattiloita ja sinivuokkoja saadakseen yhden päivän ruoan. Nuoremmat naiset toki myyvät sitä tuotetta mitä naiset ovat aina pystyneet myymään mutta ilman sosssuturvaa yhteiskunnassa palataan alkuperäiseen järjestykseen.
Nykyaika on kyllä kivaa. Voi omassa makkarissa kuvata pakaraa tai rintavakoa, kassa kilisee, eikä missään vaiheessa tartte katsoa tai koskea yhtään luuseri
Mikä se ero mulle on? Ei yhtään mikään. Räps ja eetteriin. Ka-ching.
Oliko tämä lupaus, ettet yritä enää ikinä meitä hoikkia naisia?
Se olisi unelmien täyttymys.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta miehestä en ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on!
Weaponized incompetence - sitä kyllä miehillä riittää. Niinpä jatkan sinkkuna.
On varmaankin vaikea löytää miestä, joka suorittaa siten kuinka sinä haluat. Pedanttisuus kävelee ihmissuhteiden yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on kyllä kivaa. Voi omassa makkarissa kuvata pakaraa tai rintavakoa, kassa kilisee, eikä missään
Juurihan minä selitin sen eron sinulle. Toisesta pystyt keskustelemaan kahvipöydässä, toisesta et.