Onko muillakin tullut vastaan, että moni nainen tekee tinder-profiilinsa englanniksi, vaikka on selvästi suomenkielinen?
Oon huomannut tämän nyt useammin kuin kerran. Profiili on täynnä "flavless" enkkuu, vaikka nimi, tausta ja sijainti kertoo ihan selvästi että kyseessä on suomalainen nainen.
Sitten viestittelyssä käy ilmi, että hänen äidinkieli on kyllä oikeastikin suomi mutta keskustelu halutaan silti pitää englanniksi.
Mikäs tää juttu on? Halu iskeä ulkkareita? Vai halu näyttää, että ollaan niin "internäciönääl"?
Mietin vaan, miksi omasta kielestä on tullut niin kiusallinen juttu.
Kommentit (76)
Entäs nämä kaksikieliset?
Haussa urheilusta ja filosofiasti kiinnostunut voimakas johtohahmo joka näyttää pehmeän puolensa ja osaa hoitaa yhteisen kodin sekä huolehtii perheestään. Jos tiedät miten Naista kohdellaan etkä ole vätys niin katsotaan onko sinusta mihinkään.
Looking for a good time 😉🍆
Vierailija kirjoitti:
Tinder 😂 Karjamarkkinat 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan
JOKO
komean ulkomaalaisen
TAI
sivistyneen suomalaisen.
En halua ketään, joka on niin tyhmä ettei osaa englantia.
Miksi ulkkari kelpaa kunhan se vaan on komea mutta suomalaisen miehen pitää hyppiä kaikenlaisten vanteiden läpi?
Jälleen yksi syy miksi en ole naisten kanssa lainkaan tekemisissä.
Minulla tulee suurempi osa yhteydenotoista ulkomailta kuin Suomesta. Olen tilanteessa, jossa voisinkin ihan hyvin muuttaa pois Suomesta, ja minulle tärkeä kriteeri miehessä on se, että tämä on kristitty ja tosissaan uskoo Jumalaan ja harjoittaa uskoa, mikä tuntuu olevan hyvin harvinaista löytää suomalaisista n. 35-40 v miehistä. Viime viikkoina olen kirjoitellut enemmän kahden yhdysvaltalaisen, yhden ranskalaisen ja yhden suomalaisen kanssa, suomalaisen kanssa toki ihan suomeksi.
Olen. Menevät samantien vasempaan... Ovat silmissäni maahanmuuttajia...
Ei. Mutta miehillä olen nähnyt tuollaisia profiileja. Skippaan ne.
Vierailija kirjoitti:
Oma profiilini ole englanniksi, sillä en lähtökohtaisesti halunnut suomalaista miestä. Meillä on aika vähän yhteistä ja halusin lapsille terveemmän geeniperimän. No, ulkomaalaisen miehen sieltä löysin ja perheenkin hänen kanssaan perustin. Ironista sinänsä, ettei mieheni osaa englantia. Onneksi hän uskalsi pyyhkäistä oikeaan suuntaan vaikkei ymmärtänyt profiili tekstiäni ilman kääntäjää. Puhumme keskenämme suomea, äidinkieltään yritän opetella.
Taisi olla varsinainen lottovoitto löytää kulttuurinrikastaja, joka ei osaa englantia. Kertonee kaiken tarvittavan taustoista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä identifioidutaan ns. parempaan luokkaan. Samasta syystä monet persaukiset ostaa lainalla auton ja äänestää Kokoomusta.
Ei englanninkielisellä profiililla ole mitään tekemistä sen kanssa. Omakin profiilini on englanniksi, koska pääkaupunkiseudulla on paljon myös muualta muuttaneita. Ihan vaan siksi. Olen muuten mies.
Huomasin tämän saman miesten osalta, eli että profiiliteksti oli englanniksi vaikka oli suomalainen mies. Se oli suoraan syynä että pyyhkäsin vasemmalle. He selkeästi etsivät jotain muuta kuin suomenkielistä naista, joten en nähnyt mitään tulevaisuutta vaikka olisi ollut muuten OK mies.
Miksihä nämä enkkuprofiilit on järjestään vähän tukevampien tyttöjen tekemiä
Suomi ja Suomeksi: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=979fcfa22364307bbcf75c3… tai https://www.sportpartner.com/fi
Taas huomaa millaisia tyhmiä kanoja suomalaiset naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sun vajaalla huomiokyvyllä et kyennyt huomaamaan, että miehet tekevät ihan samaa 🙄
Joo pitää näyttää ja päteä miehelle että Lontoo taittuu. Pitää esittää vahvaa ja itsenäistä naista. Sitten käydään vähän salilla ja selfietä instaan. Jaksaa jaksaa söin yhden rusinan ja puolikkaan pähkinän. Todellisuudessa sisällä asuu pieni tyttö joka on heikko, huono itsetunto, epävarma, voi huonosti ja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sun vajaalla huomiokyvyllä et kyennyt huomaamaan, että miehet tekevät ihan samaa 🙄
Juu, mutta järkisyistä, toisin kuin naiset.
Mene ihmeessä. Muista pestä vittusi välillä.