Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkiveroa ei tullut, mutta Cittari on nostanut kertaheitolla irtokarkkien kilohintaa kahdella eurolla

Vierailija
26.03.2025 |

Onneksi tien toisella puolella Tokmannilla irtokarkkien kilohinta on melkein neljä euroa halvempi, eli 8,40 e. 

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta, porukka mättää naamaansa niin paljon irtokarkkia, että sen kilohinta on ongelma???

Jos näin on asia, niin kannattaa pysähtyä miettimään. 

Ei ihme, että Suomi on sairaalloisten ryhävalaiden valtakunta. Opetatte lapsennekin porsastelemaan pienestä pitäen: ruumiinvamman tuottamisesta olis syytä tuomita sellaiset äidit!! Hävetkää.

Vierailija
62/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin teki S-market. Ennen oli 7.90 e/kg nyt on 9.90 e/kg.

No tämäpä yllätys että duopoli toimii taas sulassa sovussa keskenään! 😄 Miten nämä paskanaamat oikeasti kehtaavat, ja miten tähän ei ole mitään keinoja puuttua? 

Mitä kehtaamista tuossa on? Eikö teille koulussa ole opetettu edes alkeita yritystoiminnasta? Liiketoiminnan tarkoitus on tuottaa maksimaalisesti voittoa. Ei ruokakaupat mitään hyväntekeväisyysjärjestöjä ole. Kyllä niillä on ihan taloudelliset motiivit. S-ryhmä sentään maksaa ylijäämän palautusta osakkeilleen. K-ryhmässä kauppias hoitaa myös rahankeruun kokonaan itse. 

Oletko itse opiskellut edes alkeita terveestä kilpailusta ja siitä, miksi sivistyneessä maailmassa kartellit on sääntelyl

Liian vaativaa ainakin sinulle, kun et ymmärrä, miksi niitä hintoja nostetaan. Et, vaikka sinulle se jo rautalangasta väännettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiset tarvitse karkkia. Ovat jo läskejä muutenkin. Mutko mun täytyy saada hyvää. Sitten vaan pieruverkkareissa laiskottelemaan sohvalle ja syömään mässyä.

Vierailija
64/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä yllätys että duopoli toimii taas sulassa sovussa keskenään! 😄 Miten nämä paskanaamat oikeasti kehtaavat, ja miten tähän ei ole mitään keinoja puuttua? 

Miten siihen voisi olla keinoja puuttua, kun Suomessa hinnoittelua ei ole kirjattu mihinkään lakiin. Yritys saa itse päättää, millä hinnalla se tuotteitaan myy. 

Oletko koskaan kuullut kartellilainsäädännöstä ja markkina-aseman väärinkäyttämisestä? 

Vierailija
65/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset tarvitse karkkia. Ovat jo läskejä muutenkin. Mutko mun täytyy saada hyvää. Sitten vaan pieruverkkareissa laiskottelemaan sohvalle ja syömään mässyä.

Lapsetko sitten tarvitsee? 

Vierailija
66/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen voisi olla keinoja puuttua, kun Suomessa hinnoittelua ei ole kirjattu mihinkään lakiin. Yritys saa itse päättää, millä hinnalla se tuotteitaan myy. 

Oletko koskaan kuullut kartellilainsäädännöstä ja markkina-aseman väärinkäyttämisestä? 

Olen. Oletko koskaan kuullut, että niitä karkkeja ei ole mikään pakko ostaa, jos ovat mielestäsi liian kalliita? 

Vierailija
67/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niiden räkälaatikoiden hintaa saisi nostaa 1000  prossaa vähintään,öhö yskittää,sylkäsen aina mennessä irtokarkki laatikkoonn.

Vierailija
68/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamalaa. Kyllä on nyt elämä pilalla, kun kilo karkkia maksaa euron enemmän kuin ennen :D

Vierailija
69/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saat sitä epeterveellistä kakaroiden hypistelemää karkkia toisaalta halvemmalla, niin ongelmaa ei sitten ollutkaan?

Vierailija
70/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tarvitaan uusi kauppaketju, ihan kilpailun takia. Ei sssstana meinaa rahat riittää enää millään. Enkä puhu nyt karkeista. 

Eipä muuta kuin perustat sellaisen. Suomessa yrittäjyys on ihan vapaasti valittavissa oleva vaihtoehto kaikille. 

Tarkoitin esimerkiksi Aldia

Vierailija
71/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen ystäväni kävi syksyllä Suomessa vierailulla. Ilme oli näkemisen arvoinen, kun menin hänen kanssaan Prismaan ja hän näki karkkiosaston :D Japanissakin toki on karkkeja, mutta niitä ei vedellä kaksin käsin. Ravintolassakin jälkisruokana saattaa olla yksi viipale hedelmää, ei mitään megalomaanista suklaakakkua kermavaahdolla, kuten Suomessa. 

Vierailija
72/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuu koskaa tajuu tätä himoa irttareita kohtaan. Niistä tulee vain pahaa oloa

Älä vedä koko kiloa kerralla naamaasi?

Vierailija
73/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tarvitaan uusi kauppaketju, ihan kilpailun takia. Ei sssstana meinaa rahat riittää enää millään. Enkä puhu nyt karkeista. 

Eipä muuta kuin perustat sellaisen. Suomessa yrittäjyys on ihan vapaasti valittavissa oleva vaihtoehto kaikille. 

Ja luulet, että se ei nostaisi hintoja samalle tasolle kuin muut, jos se Suomeen tulisi? :D

Vierailija
74/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee paha olo jo siitä ajatuksesta, että söisin kaikenmaailman tahmatassujen näperöimää lisäaine-sokerisekoitusta. 

eri

Vierailija
75/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kehtaamista tuossa on? Eikö teille koulussa ole opetettu edes alkeita yritystoiminnasta? Liiketoiminnan tarkoitus on tuottaa maksimaalisesti voittoa. Ei ruokakaupat mitään hyväntekeväisyysjärjestöjä ole. Kyllä niillä on ihan taloudelliset motiivit. S-ryhmä sentään maksaa ylijäämän palautusta osakkeilleen. K-ryhmässä kauppias hoitaa myös rahankeruun kokonaan itse. 

Oletko itse opiskellut edes alkeita terveestä kilpailusta ja siitä, miksi sivistyneessä maailmassa kartellit on sääntelyl

Montako päivää olet toiminut kauppiaana?

K-kauppa ei ole mikään kultakaivos ole jos et itse tee töitä. Ensin olet kauppiasharhoittelussa, sen jälkeen odottelet jopa vuosia kauppapaikkaa ja sen jälkeen hirveästi velkaa kun ostat sen kaupan tuotteet ja keskon osakkeet. 

Vierailija
76/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te sitä karkkia vedätte, jos 2€/kilo korotus on teille ongelma? Itse syön karkkia noin 100g/kk, joten eipä tunnu missään jos se 100g maksaa 0,2€ enemmän kuin ennen. 

Vierailija
77/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee paha olo jo siitä ajatuksesta, että söisin kaikenmaailman tahmatassujen näperöimää lisäaine-sokerisekoitusta. 

eri

Ja päätit jakaa tämän tiedon koska...?

Vierailija
78/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusseissa on vielä edullisemmalla kilohinnalla karkkeja. Miksi ostaa irtona toisten käpälöimiä bakteeripesiä.

Vierailija
79/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet, että se ei nostaisi hintoja samalle tasolle kuin muut, jos se Suomeen tulisi? :D

No ei tietenkään. Se kilpailisi asiakkaista 🤦

Vierailija
80/131 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etkö lukenut lehdistä niistä K-kauppiaiden miljoonatuloista! 😁 Mistä luulet että ne tulevat? No siitä että ostetaan halvalla ja myydään kalliilla  Erotus kääritään omiin liiveihin. Sen fyrkan takiahan koomikko Jahangirikin kauppiaaksi alkoi , ja sanoikin sen suoraan.

K-kauppiaissakin tosin monen tasoista tienaajaa. Osalla on niin huono kauppapaikka, että Kesko käytännössä maksaa kauppiaalle palkkaa. 

Ihan hyvin voin ymmärtää, että varsinkin Keskon kauppiailla on monenlaista tuloa. Toiset tienaa miljoonia, toiset ei. 

Mutta silti Suomessa ruoka maksaa aivan liikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi