Miten sugar-daddy-ilmiö eroaa prostituutiosta?
Vanha mies saa nuorelta naiselta pimppiä rahalla.
Kommentit (47)
Kuten ei sugar mummy -ilmiökään ei eroa.
Eletään sellaista pretty woman fantasiaa. Ikäänkuin ei olisi huoraamista jos tehdään muutakin kuin pannaan.
Minä olen varakas vanhempi mies, mutta en todellakaan veisi jotain pissistä ostoksille tai syömään. Joskus kokeilin, mut never again. Pimppiä minä haluan treenatulta, kauniilta 19v mimmiltä.
Maksan sen 100-200€ panosta ja thats it, muuhun ei niistä ole.
Prostituoitu on fiksumpi. Myy tuntihinnalla sovitun jutun ja ottaa rahan etukäteen. Sitten se on ohi.
Sokeri on nuori eikä ymmärrä. Joutuu viettämään tuhottomasti aikaa vanhan ukon kanssa ja tulee nähdyksi tämän seurassa ja joutuu kuuntelee höpinää livenä ja Suomessa.
Ei kai siinä muuta eroa ole.
Sokeritouhuun käytetyllä ajalla sokeri olisi voinut tehdä oikeaa työtä ja ostaa vuittoninsa itse eikä vanhaa ukkoa olisi tarvittu mihinkään.
Toivottavasti kaikille on selvää kuitenkin se, että syyllinen on se sugar daddy joka maksaa. Nainen on näissä aina uhrin asemassa.
Ei mitenkään. suomestakin on tulossa pattaya 😅
Mies kenkäkaupan kassin / lahjapakkauksen kanssa talon ulko-ovella. Menin ulos pidin ovea auki luullen hänen olevan tulossa taloon sisälle. Mies sanoi hämmentyneenä: eikun odotan tässä.
Tajusin olevan menossa pan....pil.....pankkiin. ei tiennyt mihin ovelle olisi pitänyt mennä. En kyllä kengistä panis.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikille on selvää kuitenkin se, että syyllinen on se sugar daddy joka maksaa. Nainen on näissä aina uhrin asemassa.
Höpsistä. Vain yksinkertainen feministi voi ajatella noin
Eipä tarvi seksituristin haikailla ulkomaille kun kotimaista ripsipiirasta saa deittipalstoilta
Ei se eroa prostituutiosta mitenkään, koska se on prostituutiota.
Mistä saisin itselleni sugar daddyn 😌
Suosittelisin alaa sinulle, mikäli edes vanha mies olisi sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Mies kenkäkaupan kassin / lahjapakkauksen kanssa talon ulko-ovella. Menin ulos pidin ovea auki luullen hänen olevan tulossa taloon sisälle. Mies sanoi hämmentyneenä: eikun odotan tässä.
Tajusin olevan menossa pan....pil.....pankkiin. ei tiennyt mihin ovelle olisi pitänyt mennä. En kyllä kengistä panis.
Etkä edes tässä vaiheessa tajunnut, että tyttäresi huoruttelee?
Oletko tyhmä vai asutko jossain vuokraslummikolhoosissa?
Jotkut miehet nyt vaan on niin tyhmiä et ne maksaa ennemmin 300€ korkkarit ja jää ilman pimppiä, kuin maksaisivat 150€ ja saisivat sitä pimppiä (samalta tytöltä).
Liittyykö se jotenkin inceliyteen, en tiiä.
Sugar-Daddy systeemi on bilateraalikauppaa.
Ei mitenkään. Huoraamista se on, kauniimmin sanottuna, kuten Dubain mallikuvauksetkin.