Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies panosta parisuhteeseen

Vierailija
26.03.2025 |

Tiedän ettei miehelleni ollut helppoa löytää naista jonka kanssa haluaisi suhteeseen. Nyt kun löysi minut, kohtelee kuitenkin itsestäänselvyytenä. Miksei mies ymmärrä että naisen löytämisen lisäksi pitäisi panostaa siihen suhteen hyvinvointiin? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä panostat kumppaniisi? No yleensä siksi että rakastat häntä ja rakastamalleen ihmiselle haluaa olla mukava. No tästä voi sitten kääntäen päätellä miksi joku ei panosta.

Vierailija
42/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä voi olla hyvä miettiä ensin mitä kaikkea mies oikeasti tekee. Ja jos se nyt ei kohtaa sen kanssa mitä haluaisit hänen tekevän, niin miettiä myös onko omat halut järkeviä tai joskus jopa epärealistisia?

Esim. jos mies pitää huolta taloudellisesta hyvinvoinnista ja tekee kovasti töitä, tuo se monesti aivan käsittämättömän hyviä ja arkea helpottavia asioita elämään.  Vaikka se tarkoittaisikin siis sitä, että ei aina täyttäisi tiskikonetta, tekisi ruokaa, ruokkisi lapsia yms.

Mä teen paljon noita jälkimmäisiä juttuja. Mutta silti varmaan pitäisi sitä hellyyttä ja parisuhdeaikaa jotenkin järjestää lisää. Harvemmin sitä nyt vaan hirveesti on saatavilla. No hellyyttä on helppo antaa jos sitä halutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panostamaan kun saa sulta muutenkin sitä mitä haluaa (seksiä, huolenpitoa). 

Mies haluaa saada, ei antaa. Siksi oli vaikeaa löytää naista suhteeseen kun moni tajusi tuon jo alkumetreillä. 

Niin

Vierailija
44/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut ettei saa siitä suhteesta itse mitään?

Vierailija
45/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän jo nyt saa mitä halusi, miksi vaivautua enempää? 

Älkää olko liian helppoja.

Vierailija
46/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kuvittelee liikaa ja odottaa ptinssessa kohtelua. Ei teitä ole vaikea löytää mutta tyytyväiseksi saaminen pidemmällä otannalla on lähes mahdotonta.

Vierailija
47/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tarpeet on ruoka, seksi, huomio. Jos sinulla on terve itsetunto, et annasen kupata elämääsi.

Vierailija
48/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väliä syyllä? Voit erota mistä ikinä johtuukin.

Ei ap:lla ole ottajia.  Mieshän tyytyi häneen.

Vierailija
49/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö äitinä ?

Insestimammat näköjään päivystää linjoilla

Vierailija
50/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta toisinpäin. Jostain kumman syystä kohdalleni on osunut ainoastaan naisia joille olen lähinnä elementti ja hyödyke. Itseasiassa uskon , ettei muun kaltaisia naisia edes ole.

Ja kommentoijan seuraavat treffit: 'Aiotkos sinäkin kusettaa ja maksattaa mulla kaikki? Maksa itte kahvis! Me jaetaan sitten kaikki puoliksi tulevaisuudessa ja sinä hoidat kakarat!'

Kommentoija ihmettelee, kun naisesta ei kuulu enää mitään ja treffitkin päättyi lyhyeen...'Kyllä sekin oli taas mun rahojeni perässä, saat*ana! Miksei enää kunnon mies kelpaa!'

Vierailija
51/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset kuvittelee liikaa ja odottaa ptinssessa kohtelua. Ei teitä ole vaikea löytää mutta tyytyväiseksi saaminen pidemmällä otannalla on lähes mahdotonta.

Mitä on ptinssessa-kohtelu?? No joo...katkeruus=elämänkoulu=incel=huono oikeinkirjoitus.

Vierailija
52/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun edellisellä oli hirveä kiire alkaa seurustelemaan, ja siihen se vaivannäkö sitten loppui. Siihen saakka oli uskomattoman huomioiva, hellä, älykäs keskustelija, tunsin että kohtaamme kaikilla tasoilla. Ja sitten kaikki se äkkiä loppui kuin seinään, eikä miestä kiinnostanut minussa enää muu kuin seksi. 

Kun mies tekee tuollaisen tempun niin se dumpataan. Koska välittäminen ei ollut aitoa. Mitä tuollaisella parisuhteella tekee.

Hyviä ja empaattisia miehiä on olemassa. Jatkamalla seurustelua tuon välinpitämättömän kanssa missaat nuo kunnon miehiset miehet.

Vierailija
53/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun edellisellä oli hirveä kiire alkaa seurustelemaan, ja siihen se vaivannäkö sitten loppui. Siihen saakka oli uskomattoman huomioiva, hellä, älykäs keskustelija, tunsin että kohtaamme kaikilla tasoilla. Ja sitten kaikki se äkkiä loppui kuin seinään, eikä miestä kiinnostanut minussa enää muu kuin seksi. 

Ja joka kerta nainen uskoo. Ja sit nainen katkeroituu. Ei tähän yksittäiseen hyväksikäyttäjään, vaan kaikkiin miehiin.

Vierailija
54/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies panostaa, jos ei rakasta niin panostus on panemiseen ja that's it. JSSAP!

Tämä. Kyllä sen huomaa, onko mies oikeasti ihastunut/rakastunut, onko hän vain seksuaalisen vetovoiman vallassa vai onko hän oikeastaan ollenkaan kiinnostunut. 

Ei pidä jäädä roikkumaan noihin kahteen jälkimmäiseen. No, keskimmäisen kanssa voi tietty nuzzzia jos itselläkin seksuaalinen vetovoima ko. mieheen eikä haluja muuhun. 

Vierailija
55/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä panostat kumppaniisi? No yleensä siksi että rakastat häntä ja rakastamalleen ihmiselle haluaa olla mukava. No tästä voi sitten kääntäen päätellä miksi joku ei panosta.

Tämä! Tämän kun kehtaisi sanoa kaikille uliseville naisille. 

Ei syynä ole ”miehet”, vaan se, että se sun mies ei vaan pidä sua silleen kauheen arvossaan.. 

Vierailija
56/65 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys?

Vierailija
57/65 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tämän kun kehtaisi sanoa kaikille uliseville naisille. 

Ei syynä ole ”miehet”, vaan se, että se sun mies ei vaan pidä sua silleen kauheen arvossaan.. 

Unohdat yhden asian. Naiset eivät tee virheitä. Ainakaan omasta mielestään.

Vierailija
58/65 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Millaista panostusta olet vailla? Ja oletteko käyneet yhdessä syitä läpi miksi näitä ei ole tehty? Todennäköisesti mies ei ole tietoinen sun tahtotilastasi.

Suurin syy itselläni siihen että en panosta parisuhteeseen on se, että olen palkkatöissä, meillä on 2 pientä lasta, kaksi vanhaa autoa ja omakotitalo. Myös puolisoni on palkkatöissä, ja ylläolevat raamit pätevät myös häneen. 

Minä Vien päiväkotiin ja haen töiden jälkeen. Sen jälkeen on yleensä ruuat ja hetki leikkejä huomiota vaativien päikkyläisen ja ala- asteelaisen kanssa. Kunnes onkin jo iltapuurot ja unisadut + iltatoimet. 

Ja esim iltaisin kun muksut on nukkumassa on vielä tiskarin täytöt ja päivällis/ ruuanlaiton loppujen sotkujen siivoamiset yms. Silloin kello vierähtää helposti yli kymmenen, enkä enää ole edes kovin vastaanottavalla päällä kun tarvis vaan hetki olla itsekseen. 

Nää syö aika paljon mun resursseja päivästä. Viikonloppuisin toki jää viemiset ja tuomiset pois, mutta tilalle tulee viikkosiivousta ja okt:n talon huoltoa.  

Mun ratkaisu on ollut se, että juttelen kuulumiset silti lyhyesti. Halaan ja pussaan kun nähdään ja huomioin parhaani mukaan ainakin merkkipäivät. Mutta muuten en oikeen haluaisi mitään temppuja alkaa järjestämään. Mutta onneksi multa ei niitä ole vielä kukaan vaatinutkaan... 

M45

Vierailija
59/65 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alottaa lihomisen ja sohvalla makaamisen,samalla kuitenki  vaaditaan uutta Vuittonia ja Dubain reissua.

Vierailija
60/65 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies panostaa, jos ei rakasta niin panostus on panemiseen ja that's it. JSSAP!

Tämä. Kyllä sen huomaa, onko mies oikeasti ihastunut/rakastunut, onko hän vain seksuaalisen vetovoiman vallassa vai onko hän oikeastaan ollenkaan kiinnostunut. 

Ei pidä jäädä roikkumaan noihin kahteen jälkimmäiseen. No, keskimmäisen kanssa voi tietty nuzzzia jos itselläkin seksuaalinen vetovoima ko. mieheen eikä haluja muuhun. 

Jep.