Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies panosta parisuhteeseen

Vierailija
26.03.2025 |

Tiedän ettei miehelleni ollut helppoa löytää naista jonka kanssa haluaisi suhteeseen. Nyt kun löysi minut, kohtelee kuitenkin itsestäänselvyytenä. Miksei mies ymmärrä että naisen löytämisen lisäksi pitäisi panostaa siihen suhteen hyvinvointiin? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tänäpäivänä harvinaisia sellaiset vaatimattomammat naiset. Onneksi itse löysin sellaisen 25 vuotta sitten. Viime aikoina on mulla mennyt paljon aikaa töihin, eikä kotiin ja parisuhteeseen ole niin paljoa aikaa ja voimavaroja riittänyt, kuin ehkä pitäisi.

Viime viikolla yhtenä iltana lähdimme sitten kävelylenkille. Tullessamme kotiin vaimolla oli vilpitön hymy ja hän sanoi, että "olipa kiva olla yhdessä ja jutella". Tuollainen herättää rakkautta. Jatkuva vaatiminen, tyytymättömyys ja nalkuttaminen ei niinkään.

Tuo yhdessä kävelylle meno on juurikin sitä panostamista. :D

Muun muassa. Edullista ja hapekasta :D

Vierailija
22/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panostamaan kun saa sulta muutenkin sitä mitä haluaa (seksiä, huolenpitoa). 

Mies haluaa saada, ei antaa. Siksi oli vaikeaa löytää naista suhteeseen kun moni tajusi tuon jo alkumetreillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisellä oli hirveä kiire alkaa seurustelemaan, ja siihen se vaivannäkö sitten loppui. Siihen saakka oli uskomattoman huomioiva, hellä, älykäs keskustelija, tunsin että kohtaamme kaikilla tasoilla. Ja sitten kaikki se äkkiä loppui kuin seinään, eikä miestä kiinnostanut minussa enää muu kuin seksi. 

Vierailija
24/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tänäpäivänä harvinaisia sellaiset vaatimattomammat naiset. Onneksi itse löysin sellaisen 25 vuotta sitten. Viime aikoina on mulla mennyt paljon aikaa töihin, eikä kotiin ja parisuhteeseen ole niin paljoa aikaa ja voimavaroja riittänyt, kuin ehkä pitäisi.

Viime viikolla yhtenä iltana lähdimme sitten kävelylenkille. Tullessamme kotiin vaimolla oli vilpitön hymy ja hän sanoi, että "olipa kiva olla yhdessä ja jutella". Tuollainen herättää rakkautta. Jatkuva vaatiminen, tyytymättömyys ja nalkuttaminen ei niinkään.

Tuo yhdessä kävelylle meno on juurikin sitä panostamista. :D

Tämä! Mun ex vaahtosi mulle, ettei hän osaa järjestää mitään matkoja ja romanttisia lahjoja ja yllätyksiä. Eikä suostunut kuulemaan, kun sata kertaa sanoin, että minä tahtoisin kerrankin vain rauhassa olla kahdestaan, käydä kävelyllä tai istua vierekkäin sohvalla ja jutella ja olla vaan. 

Vierailija
25/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis käy kun valitsee kunnollisen ja kiltin miehen,.

Vierailija
26/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pidän panosta. Ja panostan jos on nätti. Taviksiin en panosta. Sori siitä.

Vierailija
27/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka vaativa nainen olet parisuhteessa, asteikolla 1-10?

Jos nainen ei halua tehdä kotitöitä yksin, vaativuus on 10. Jos nainen haluaa kukkia, vaativuus on 500. Jos nainen haluaa keskustelua vaikeista asioista, vaativuus on sitä luokkaa että palstamiehet alkavat uhkailla naista väkivallalla.

Vierailija
28/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, nainen ei ole tyytyväinen. Enpä olisi uskonut.

Niin, ajatella. 95% miehistä on liian huonoja parisuhteeseen. Aika todennäköistä että parisuhteessa oleva nainen on tyytymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi