Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten saunaillan mies

Vierailija
26.03.2025 |

Miksi naisten saunaillassa on mukana pitkä tumma mies? Onko hän vain juomien tarjoilija?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sun fantasia. Sinä parhaiten tiedät.

Vierailija
2/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kutsuttuna naisten lentopallojoukkueen saunailtaan juuri juomia tarjoilemaan hyvin niukoissa vaatteissa, osalle läsnäolon tuli yllärinä, mutta pelkkään juomien kaatamiseen ei homma jäänyt. Koskaan en ole ollut niin loppuunajettu kun tuon illan jälkeen. Minua vietiin kuin litran mittaa monin eri tavoin. Mukava kerta, ei uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ammattioppilaitoksen nuoria naiskouluttajia oli kyseisen "koulun" omistamalla mökillä saunomassa ja juhlimassa. 

Olin ulkoilemassa mökin läheisyydessä ja pihaan tullessa yllätyin, kun sielä olikin porukkaa. 

Kymmenkunta nuorta naista alasti pihalla. 

Eivät hämmentyneet läsnäolostani, vaan sanoivat, että siellä on sauna lämmin. 

Mene saunaan ja ota tuosta muutama olut, lonkero ja/tai siideri mukaasi. Tottakai noudatin kehotusta. 

Nuorimies

Vierailija
4/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin saanut kutsun saunaan naisten kanssa!

Vierailija
5/5 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan niitä saunailtoja oli harvase viikko. Työstä sekin lopulta kävi, vaikka meno oli rentoa ja naiset kauniita ja estottomia. Muutama naisporukka jäi erityisesti mieleen, kun varatuiksi tietäneitä piti kieltää osallistumasta loppuillan kiihkeisiin sessioihin. Kiittivät jälkikäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi