Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku sun läheinen voisi todella huonosti, haluaisitko että hän kertoo sen sinulle?

Vierailija
26.03.2025 |

Ja jos haluaisit, niin millä tavalla sen voisi kertoa? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, jos et halua muutosta. Töissä on ihan liikaa porukkaa, joka selittää itkuisuutta ja pahaa mieltä, mutta ei missään nimessä halua asiasta eroon. En jaksa kuunnella valitusta!

Vierailija
22/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ois ollu todella paljon kivempi saada "mulla menee kaikki päin persettä" -puhelu kun saada poliisit ovelle tuomaan itsemurhaviestiä. Puhukaa jollekin, jos tuntuu että maailma kaatuu päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin puhua läheiselle tai olla puhumatta. Nykyään tilanne taitaa olla sellainen ettei läheinen saa kysyä mitään, ja kuunneltuaankin ei saa neuvoa, joten kaikki on itsestäsi kiinni ja siitä kenelle kerrot huonosta voinnistasi.

Oletko harkinnut ammattiapua, sillä tämä voi olla paras vaihtoehto.

Vierailija
24/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en tällä hetkellä jaksa auttaa. Mutta jos kyseessä olisi puolisonini, haluaisin, että kertoo. Yrittäisin silloin auttaa vaikka juuri nyt en siihen kovin hyvin pystykään. Samoin jos olisi lapsia, auttaisin vaikka en jaksaisi. Sisarukset ja vanhemmat tai ystävät varmaan kyllä saisivat minulta apua myös mutta en todellakaan haluaisi joutua nyt siihen tilanteeseen koska voimia sellaiseen ei ole. Tämä apu olisi todennäköisesti suoraan pois omasta yrityksestäni pärjätä ja vajoaisin taas pinnan alle.

Vierailija
25/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voin tällä hetkellä aika huonosti ja tahtoisin sen jotenkin läheisilleni ilmaista mutta en löydä sanoja.

-ap

Soita jollekin ja sano että sulla menee ihan perseesti.

Entä jos alan vaan valtoimenaan itkeä? Enkä sen jälkeen pysty sanomaan enää mitään

-ap

Sitten itketään niin kauan kuin itkettää. Onhan tuokin ihan luonnollinen tapa purkaa pahaa oloaan. Sitten kun pystyy puhumaan, niin siitä voi jatkaa... ellei toinen ole pötkinyt pakoon.

Vierailija
26/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomille en juuri nyt kykene

ammentamaan resursseistani. 

Koska takki on ihan tyhjä.

Oma luottoporukkani on aina luurin päässä,

sama toisinpäin. Maratonpuhelut ovatkin

minulle henkireikä ja terapiametodi.

Olen itse hyvin tarkka, kenelle avaudun.

Vahva luotto oltava alla..

Lisääntynyt tkuherkkyys muuten liittyy

naisilla vaihdevuosiin, näin sanoo gynet.

Vierailija
27/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kertoo. Nykyisin ei saa neuvoa, pitää vain kuunnella ja kauhistella ääneti sitä, miten toinen velloo omissa mielikuvissaan. En jaksa näitä alituisia valituksia, joissa ei ole mitään halua päästä pahasta olosta eroon.

Vierailija
28/28 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi, että kertoisi kuin että tavatessamme näyttäisi aina vain resting b -naamaa ja vakuuttelisi, että joo joo, kaikki on oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi