Olisiko hienoa asua jossain päin Afrikkaa.
Ei vilustuisi ikinä, eikä olisi flunssaa tai yskää.
Kommentit (47)
Olen viimeisen kymmenen vuoden aikana viettänyt n. 3 vuotta Etelä-Afrikassa mitään ei ole varastettu, kimppuuni ei ole käyty. Olen parin otteeseen käynyt lääkärissä, mutta käynneillä ei ole mitään Afrikka yhteyksiä, ihan Suomesta mukana vietyjen harmien takia. Kuntoni on joka reissulla kohentunut. Minulla on paljon ystäviä, pääosin vanhempia henkilöitä ja kas hekin ovat hengissä pysyneet kaikki nämä vuodet ongelmitta - ihmisjoukossa toki kannattaa pitää silmät auki niin kuin meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Afrikka on edelleen pääosin mutateitä, ei sähköä eikä viemäröintiä. Vilja tulee ulkomailta pääasiassa. Eli eivät ole 1940 jälkeen kehittyneet ja kehittäneet itseään millään tavalla, vaikka puhuvat englantia, ranskaa ja omaa heimokieltään.
OLetko huomannut, että appelsiinit tulevat meille usein Etelä- Afrikasta, samoin mehevät pensasmustikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikassa ryöstellään ja pahoinpidellään turisteja
Taisi olla myös ykkösenä kun listattiin maailman vaarallisimpia maita naisille.
Ei siellä vol kukaan vapaasti liikkua. Asuinalueetkin aidattuja.
"Ei siellä kukaan voi vapaasti liikkua" oletkos sinä Kukaan käynyt siellä. Minä olen ja ihan hengissä säilynyt ja vapaasti liikkunut ja suurimman osan siellä oloajastani asunut talossa, jossa ei ole aitaa ympärillä - Kadun tallaaja voisi vaikka tulla koputtelemaan ikkunaani, kun katselen läppäriltäni Sturm der Liebeä 12-1 aikaan yöllä, ei ole koputuksia kuulunut - toistaiseksi. Täytyypä koputtaa puuta nyt.
Olisi hienoa asua missä päin afrikkaa tahansa, jos vain siellä ei olisi afrikkalaisia.