Kuinka monessa eri osoitteessa olet asunut elämäsi aikana?
Minä olen 40-vuotias ja lapsuudenkodista pois muuttamisen jälkeen olen asunut kuudessa eri osoitteessa. Olen usein muuttanut töiden perässä. Koko elämäni olen asunut vuokralla.
Nyt olen päässyt amk-inssinä ihan ookoo tienesteille (4500 e/k), mutta en ole vielä varma onko tämäkään eläkepaikka.
Kommentit (29)
Kahdessa. Hyvällä tuurilla jää myös kahteen, mutta todennäköisesti vanhana pitää muuttaa kerrostaloon palveluiden ääreen. Olen muuttanut lapsuudenkodista pois, ja jokusen vuoden jälkeen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Virallisia osoitteita 6 ja lisäksi kolme sellaista joissa asuin 4 kk - 10 kk mutta en tehnyt virallista muuttoilmoitusta.
Näistä olen omistanut 2 asuntoa.
8:ssa. Saatan vielä muuttaa vähintään kerran elämässäni.
Kymmenessä tullut kortteeratuksi. Niistä puolet omistusasuntoja
31v. ja aikuisena asunut kolmessa eri osoitteessa. Mulla ollut sama työpaikka valmistumisesta asti, joten muutto ollut tarpeellinen ainoastaan perhekoon kasvaessa.
No en muista tarkkaan, mutta kyllä se taitaa olla Puolaan muuttoo edessä. Jännä miten sieltä muutettiin tänne töihin 2000 alussa vielä hanakasti.
Mikset vaan laittanut pystyyn ketjua, jossa kehut palkkaasi🤣 anonyymisti..
Vierailija kirjoitti:
Kymmenessä tullut kortteeratuksi. Niistä puolet omistusasuntoja
Unohtuipa kumminkin yksi, oli asumisoikeusasunto.
Aikuisiällä asunut yli 15:ssa eri osoitteessa, kahdeksassa eri kaupungissa, sekä vuokralla että omistusasunnoissa.
N 52
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oikein laskin, niin 20.
Vai pitikö tässä listata vain ne, missä on asunut omilleenmuuton jälkeen?
35-vuotias, nyt menossa viides osoite, ja varmasti ei ole viimeinen.
Koko lapsuus ja nuoruus samassa talossa 19 v asti. Nyt aikuisiällä asunut kolmessa eri asunnossa eli yht neljä eri kotia. N36
Virallisia osoitteita 6 ja lisäksi kolme sellaista joissa asuin 4 kk - 10 kk mutta en tehnyt virallista muuttoilmoitusta.