Kuinka monessa eri osoitteessa olet asunut elämäsi aikana?
Minä olen 40-vuotias ja lapsuudenkodista pois muuttamisen jälkeen olen asunut kuudessa eri osoitteessa. Olen usein muuttanut töiden perässä. Koko elämäni olen asunut vuokralla.
Nyt olen päässyt amk-inssinä ihan ookoo tienesteille (4500 e/k), mutta en ole vielä varma onko tämäkään eläkepaikka.
Kommentit (29)
4 paikkakunnalla, 9 eri asuntoa, joista 2 ollut omistusasuntoja. Molemmissa omistamissani taloissa olen asunut 10 vuotta ja nykyinen talo on toivottavasti se loppuelämän talo josta enää muutan vanhainkotiin tai palvelukotiin (jos sellaisia vielä 30 vuoden päästä on olemassa).
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan laittanut pystyyn ketjua, jossa kehut palkkaasi🤣 anonyymisti..
Eihän tuo erityinen palkka ole.
Mun paras oli n. 8000 €/kk vuonna 2009, se vastaa 10 800 € nykyrahassa.
FM
Helsinki, Tampere, Heinola, Joensuu, Kaarina, Turku, Rovaniemi, Kuopio, eli siinä asuinkaupungit, ja noista muutaman sisällä useita muuttoja.
18 osoitteessa näin 42 vuotiaana, mun lapsikin jo joka on 12 v asunut 6 osoitteessa. Vuokralla asunut aina, 3 osoitetta oli 10 vuotta ulkomailla.
Laskujeni mukaan tämä nykyinen osoitteeni on yhdeksäs osoite minuan kohdallani. Lapsuudessani asuin vain kahdessa paikassa, mutta nyt aikuisena olen joutunut muuttamaan monta kertaa. Kolme eri kertaa jopa kokonaan uuteen kaupunkiin.Vuonna 2019 jouduin muuttamaan jo 3 kuukauden asumisen jälkeen eräästä paikasta, missä asuin.
Viimeisen muutto oli tämän kuun alussa. On se muutto sen verran suuri ruljansi, että en halua tästä paikasta muuttaa pois, ellei ole ihan pakko.
Alaikäisenä perheen mukana 3 osoitetta
Opiskeluiden aikana 5kpl
Opiskelun jälkeen 4kpl
yhteensä siis 12kpl
Ikää on 50v eli ehkä pari muuttoa vielä jäljellä
15 osoitetta! N65