Menetkö äänestämään ennakkoon vai vaalipäivänä? 📩🗳
Vaalipäivä sunnuntai 13.4.2025
Ennakkoäänestys Suomessa 2.-8.4.2025
Kommentit (157)
Riippuu aikatauluista ja siitä milloin löydän sopivan ehdokkaan. Kuntavaaleissa se on kyllä jo löytynyt, aluevaaleissa vielä harkinnassa mitä asiaa valinnassa painotan.
Vierailija kirjoitti:
Asiattomaksi ilmoitettu
Miksi? Eihän tässä ole mitään kiellettyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asiattomaksi ilmoitettu
Mitä asiatonta tässä on?
Täytyy mennä ennakkoon koska olen vaalilautakunnassa.
Ei äänestämisessä enää järkeä ole. Menee asiat koko ajan huonompaan, vaikka äänestetään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy mennä ennakkoon koska olen vaalilautakunnassa.
Sama. Menisin kyllä muutenkin, mulle on päivittäisellä kulkuväylällä paljon sujuvampi äänestyspiste kuin se joka mulle on vaalipäiväksi osoitettu.
Ennakkoon. Ääni persuille on varma.
Ennakkoäänet ei mene aina perille, käykää vaalipäivänä
Vaalipäivänä. Muistan nimittäin tapauksesta jossa ehdokkaan historiasta paljastui hämäryyksiä kesken ennakkoäänestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aikatauluista ja siitä milloin löydän sopivan ehdokkaan. Kuntavaaleissa se on kyllä jo löytynyt, aluevaaleissa vielä harkinnassa mitä asiaa valinnassa painotan.
Tarvitset holhousta
Kuulostaa että sinä tarvitsisit
eri
Vaalipäivänä monet saattaa olla mökillä, lämmintä luvattu.
En äänestä. Ei ne asiat muutu tuolla sirkuksessa. Aina on pellejä, jotka kannattaa Purraa yms...
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. Ei ne asiat muutu tuolla sirkuksessa. Aina on pellejä, jotka kannattaa Purraa yms...
Kannattaisiko sun edes tarkistaa se MITKÄ vaalit on. Purra ei ole ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi täällä on vain kuntavaalit siis stadissa, joten vain yksi numero pitää lappuun piirtää.
Äänestän ennakkoon, koska muutin just, ja vanhaan äänestyspaikkaan on matkaa. Pitää vaan selvittää ne ehdokasnumerot.
Äänestys kiinnostaa yhtä paljon kun kasa paskaa.
Tietenkin vaalipäivänä. Ennakkoäänestysjärjestelmä on luotu siksi, että jos vaalipäivänä on estynyt äänestämään menemisestä.
Asiattomaksi ilmoitettu