Oletko sellainen ihminen, kuin horoskooppimerkkisi kuvailee?
Kommentit (34)
No mun pitäis olla tosi vahvasti maaelementti. Ihan siis koko kartta on täynnä maata. Ja on mussa joo tavallaan aika paljon tota aurinkomerkkiäni, eli härkää, mutta en nyt sanoisi, että mitenkään erityisen maamainen olisin.
Tyypillinen härkä, monilahjakas, kaunis, älykäs ja esteetikko. Tykkään olla kotona mutta en ole mikään kotikissa missään nimessä. Tosin en ole rauhallinen vaan erittäin temperamenttinen.
Vierailija kirjoitti:
No mun pitäis olla tosi vahvasti maaelementti. Ihan siis koko kartta on täynnä maata. Ja on mussa joo tavallaan aika paljon tota aurinkomerkkiäni, eli härkää, mutta en nyt sanoisi, että mitenkään erityisen maamainen olisin.
Voiko maa tarkoittaa myös hiekkarantaa, niittyä, polkua, kristalleja tai maisemaa? Maadoitus.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen betonielementti.
Nuori ukrainalainen naisystävä oli haltioissaan kun kerroin olevani kaksonen, hän on vesimies. Kuulemma meillä synkkaa hyvin. Ei hajuakaan horoskoopeista tai muista, kiinalaisessa olen kuulemma tiikeri kuten fiksu ja harkitseva vanhempi tyttärenikin, niin hän kertoi. No katsellaanpa nyt. Minun mielestä ei satuihin kannata luottaa.
Askendentti on olemuksesi/habituksesi
projektio; miten muut sinut näkevät,
antamasi ensivaikutelma.
Aurinkomerkkisi taas on kasvot,
jotka näytät luotetuillesi.
Kuumerkkisi on emotionaalisuutesi,
tapasi reagoida ja reguloida; äitisuhteesi.
Olen Scorpio Asc conj. Uranus.
En kerro syntymäkuukauttani, olenhan
mysteerinainen. Kaksonen, Rapu, Leijona.
Joku noista kolmesta. 😎
Horoskoopit on noituutta. En usko niihin enää Jeesuksen Kristuksen seuraajana.
Vierailija kirjoitti:
Ristuksen ylösnousu on samalla tavalla taikauskoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei tämä. Olen Jessen tallissa.
Olen leijona. Se selittänee kaiken. Kysyttävää?
Meillä täsmää kyllä perheessä tosi hyvin kuvauksiin. Äiti bipo kaksonen, veli pikkutarkka vikisijä neitsyt ja minä haaveileva ja omituinen kalat.
Vierailija kirjoitti:
Olen! Tyypillinen vesimies. Luova, itsenäinen, kyvytön sitoutumaan ja rakastan vapautta
Niin minäkin. T. Rapu
Minkä merkkisiä horoskooppeja gynekologit käyttää?