Siivous ei onnistu
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Hae lisää likaa, soraa sun muuta pihalta
Näin nopeutat tukehtumista, vähennät kärsimystäsi
Tee siitä kodista just sellainen kun haluat
Halvimmat robotti-imurot on 50€. Tilaa semmonen ja odottele.
Tule sitten kertomaan tänne mitä päätät ap. On tärkeää tehdä päätös, sinun ei ole pakko siivota.
Vierailija kirjoitti:
Onko molemmat kädet ja jalat poikki? Ja pää irti?
Ei voi olla, koska pystyy palstailemaan.
Eli ottaa nyt vain sen imurin sieltä siivouskomerosta (tai harjan ja kihvelin tai mopin) ja putsaa sen sikolättinsä.
a) kerää suurimmat liat kädellä
b) siivoa kaikki
c) älä tee mitään
d) osta robotti-imuri
e) ala sotkemaan lisää
f) kutsu Auri
g) palkkaa siivooja
Hyvä kun kirjoitit tänne. Se on jo ensi askel. Keskustele asiasta terveydenhoitajan kanssa. Hän osaa neuvoa oikeitten ihmisten luo.
Yleensä raivaus eli tavaroiden vähentäminen auttaa. Sen jälkeen on helpompi imuroida. Imurin pusseja pitää ostaa kotiin riittävästi, muuten homma vain pahentaa asiaa.
Olen kuullut että joku on saanut kaupungilta ilmaisen raivauksen. Raivaaja heitti oman harkinnan mukaan turhat rojut pois, myös kellarin komerosta. Lopuksi hän sisusti kodin pöytäliinoja myöten kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kirjoitit tänne. Se on jo ensi askel. Keskustele asiasta terveydenhoitajan kanssa. Hän osaa neuvoa oikeitten ihmisten luo.
Yleensä raivaus eli tavaroiden vähentäminen auttaa. Sen jälkeen on helpompi imuroida. Imurin pusseja pitää ostaa kotiin riittävästi, muuten homma vain pahentaa asiaa.
Olen kuullut että joku on saanut kaupungilta ilmaisen raivauksen. Raivaaja heitti oman harkinnan mukaan turhat rojut pois, myös kellarin komerosta. Lopuksi hän sisusti kodin pöytäliinoja myöten kauniiksi.
Mikään terveydenhuolto ei ainakaan auta
Älä ole surullinen ap, eikö pöly olekkin ihanaa
Mitens on astiat ja pyykit? Onko ne pesty?
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt kuulostaa että siivous ehkä fyysisesti onnistuisi, mutta henkisesti ei?
Onko sulla jotain kaveria tai sukulaista jonka voisit pyytää henkiseksi tueksi ja vaikka ohjeistamaan? Voit myös ottaa sosiaalitoimeen yhteyttä ja kertoa elämänhallinnan ongelmista, jolloin saat ehkä jonkun sosiaaliohjaajan tai vastaavan käymään kotonasi ja voitte yhdessä aloittaa siivousurakan.
Jos ongelma on ettet tiedä missä järjestyksessä tehdä mitäkin, niin auttaisiko joku selkeä (kuvallinen) lista, jota lähtisit kohta kohdalta käymään läpi? Vaikka yksi asia päivässä. Tällaisia löytyy netistä kyllä.
On täällä käyny raivaus siivous palvelu..ettei tätä paljo tätä tavaraa ole.mä imuroin makkaria jotenkin äsken
Vierailija kirjoitti:
Mitens on astiat ja pyykit? Onko ne pesty?
Astioita vähän jos ollenkaan ne on keittiös. Pyykkejä pesen pyykkituvalla. On vaan hankalaa enää laittaa vaatteita mihinkään kun oon hajottanut kaapin ovia ja hyllyjä.. mä nostan kädet ylös lopullisen luovuttamisen merkiksi
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä kodista just sellainen kun haluat
No kaikki maksaa. Joten antaa olla. Mä en jaksa mitään kompromisseja vaan.. en saa mitään iloa jostain wuhuu kirpparilöydöstä.
Miks aina tää köyhän pitää näyttää köyhiltä köyhälle pitää kelvata kaikki. Mä en saa tästä köyhäilystä ja niukkuudesta mtn iloa
Meillä tiskaamiset ja siivoamiset hoitaa emäntä perinteiseen tyyliin ja hyvä näin, en sekaannu toisten tontille.
Sossusta saa apua. Kannattaa hankkia ennenku lähtee lopullisesti käsistä.