Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma olis parempi paikka jos seksiä olisi kaikilla tarpeeksi ! ?

Vierailija
26.03.2025 |

Miehenä ainakin tuntuu tältä...kokemustakin tästäkin on ollut.

miksi sitä seksiä pitää pihdata ja käyttää aseena parisuhteessa tai tehdä siitä kaupan väline siinä parisuhteeseen??

kaikkia loppujen lopuksi vituttais vähemmän kun olisi seksiä ja läheisyyttä enemmän!

sekä aikaa kyllä löytyy jos on tahtoa.

elämä on loppujen lopuksi aika lyhyt niin miksi joidenkin pitää tehdä siitä kärsimys taistelu...

kyllä miehetkin saa katsoa samanlailla peiliin miten käyttäytyy ja miten hoitaa suhdetta kun ei mikään toimi noin vain itsestään vaan suhde vaatii aina "työtä" ja rakkaus vaalimista.

mutta siinä vaiheessa kun miehenä olet kaikkea tehnyt suhteen eteen ja yrittänyt eikä kuitenkaan saa läheisyyttä ja seksiä niin nainen saa katsoa siihen peiliin!!

kyllä eron jälkeen on ollut tarjontaa ja mieli paljon parempi ! 

vihjeenä että antaakaa toisillenne kun vielä pelit ja vehkeet toimii kun loppuu nekin toimimasta tai kelpaamasta!

M48

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeisestä teesistäsi olen samaa mieltä. Seksi on hyvä asia ja sitä kannattaa harrastaa mieluummin liikaa kuin liian vähän, jos ei tarkalleen tiedä sopivaa määrää.

Jos ei parisuhteessa saa riittävästi seksiä, on parempi vain sovussa erota kuin katkeroitua ja vielä jälkikäteenkin kyräillä asialla. Ei se seksin antaminen kuitenkaan mikään velvollisuus ole kenellekään.

Vierailija
2/5 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on miehestä itsestä kiinni saako eläissään tarpeeksi seksi. Itse olen saanut kun tehnyt sen eteen töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Liikenteessäkin loppuis se puskurissa roikkuminen. Kävin yheltä sellaselta kysymässä että pitääkö sut runkata että loppuu tollanen ajotapa. No ei tarvinnut kuulemma vaikka tuskin oli äijä saanut vähään aikaan. No, kehuin sitten muuten vaan.

Vierailija
4/5 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt ihan noinkaan ole. Elämä on paljon muutakin kuin seksiä. On paljon paljon muutakin. Pitää nauttia niistä

ja ei seksi ole mikään perusoikeus vaikka Sanna Marin sitä piiloviestinnässä kuuluttaakin, niin mikä kuuluisi kaikille

Vierailija
5/5 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ihan noinkaan ole. Elämä on paljon muutakin kuin seksiä. On paljon paljon muutakin. Pitää nauttia niistä

ja ei seksi ole mikään perusoikeus vaikka Sanna Marin sitä piiloviestinnässä kuuluttaakin, niin mikä kuuluisi kaikille

Ei ole perusoikeus. Pitää ihan itse tehdä jotain seksin eteen. Sama koskee niin kotona oloa vaimon kanssa tai ravintolassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi