Saaronniemen nakuranta, Turku
Kertokaapa kivoja muistoja nakurannalta tai sen läheisyydestä! Kesä ei ole ihan vielä oven takana, mutta tunnelmaan voi jo virittäytyä!
Saaronniemessä on siis edelleenkin ns. tekstiiliuomarannan lisäksi niemenkärjen läheisyydessä epävirallinen nakuranta, jonka keväisin, vuodesta toiseen kunnostavat sen pitkäaikaiset käyttäjät - kiitos heille! Joskus jokunen ohikulkija (perheineen) saattaa hämmästyä alastomia rannalla olijoita, mutta nakuranta herää toivon mukaan eloon taas tänäkin kesänä!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.22v. Millaiset muodot ja mitat sinulla, niin voisin tulla ensi kerralla.
Teen etätöitä, sen takia oli noin lyhyt aika ikkuna, ehkä huomenna uudestaan. Olen 163cm pitkä, isot rinnat ja pyöreä pylly, musta kihara tukka ja ruskeat silmät.
N.22v.
Lisätään se että annan paljaalla ja kaikille halukkaille koska olen sosiaalinen luonne. Olen muutenkin ihan kiva.
N.22v.
Nieletkö ja annatko kakkosta?
Tientenkin ihan mitä sä haluat kulta.
Eräs kaveri kertoi huomanneensa,että kun hän meni Ranskassa nudistirannan puolelle alasti aurinkoa ottamaan, niin välittömästi jo kaukaa pari kaunista naista käveli vierestä kaartaen tarkistamaan millainen kalu oli . Vähän siinä suomipoika hämmästyy. No saahan sitä katsoa. Ja tosi on.
Nieletkö ja annatko kakkosta?