Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan kaikki 045-alkuiset numerot estoon? Kyllästyttää kaikki huijarit ja puhelinmyyjät.

Vierailija
26.03.2025 |

Pelkkiä häiriköitä, rikollisia ja huijareita. Millä saan estettyä koko 045-alueen kun yhdelläkään rehellisellä kunnon ihmisellä ei moista numeroa ole enkä jaksa naputella yksitellen kaikkia estolistalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

045 numeroita on myös raha-asiansa täysin sössineillä joten huomioi se jos on esim. konkurssin tehneitä luottotiedottomia tuttavia tai sukulaisia

Vierailija
2/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

045 numeroita on myös raha-asiansa täysin sössineillä joten huomioi se jos on esim. konkurssin tehneitä luottotiedottomia tuttavia tai sukulaisia

No estoon saa mennä nekin, eivätpähän tule pummimaan rahaa linjoja pitkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikilla lapsilla on 045 alkuiset numerot. Ollut jo vuosia. Mutta ne puhelinmyjät on 045 9....... Mä lyön niille luurin korvaan ja laitan estoon samantien aina. Noita menee viikossa useita, joskus jopa kymmeniä. 

Vierailija
4/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu varmaan mitenkään. Mulla on noita estettynä jo melkoinen litania, aina vaan uudesta numerosta pukkaa puhelua. Ihan v*tun rasittavaa pommitusta. Ja vähintään joka toinen viikko käy oven takana Sector Alarmin väki tyrkyttämässä palveluaan. Milläs ne estäisi?

Vierailija
5/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää suoramarkkinointikielto suomi.fi sivuilla

Vierailija
6/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta

Vierailija
7/7 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0600-13404 suoramarkkinointikielto, maksaa vain puhelun verran, vastaaja vastaamassa, toimi ohjeiden mukaan, voimassa 3 vuotta. Äläkä jaa sitä numeroasi joka kyselyyn ja kilpailuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi