Olin salilla kello 07:00. Näin se on kun elämä on hallinnassa.
Kommentit (45)
Kellon viisarit osoittavat seitsemää ja alan hitaasti venytellen harkita sängystä ylös nousemista ja 10 minuutin päästä olen keittiössä ja aloitan aamun juomalla lasin vettä ja teen aamupalalle rahka-annoksen (rahkaa, hedelmän paloja, kauragranolaa ja paahdettuja siemeniä). Laitan myös vedenkeittimeen veden pikakahvia varten ja otan voileipätarpeet esille. Sitten nautin hitaasti aamupalan nettiä selaillen ja joskus saatan istua siinä keittiön pöydän ääressä jopa parikin tuntia. Käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla eikä tänään ole kuntosalipäivä joten mihinkään ei ole kiire ja voin kuluttaa päiväni hitaasti nautiskellen ihan miten huvittaa, mutta jotain hyvää ruokaa kuitenkin teen ja käyn vähintään tunnin kävelylenkillä niin kuin teen muinakin päivinä. Tällaista on eläkeläisen elämä ja tätä autuutta kannatti odottaa yli 40 vuotta välillä vähän hampaat irvessäkin töitä tehden. Eläkeläisen elämässä ei ole muuta vikaa kuin tulojen vähyys, mutta aika paljon ja hyvin voi nauttia elämästä ilman, että siihen kuluu lanttiakaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin keräämässä tölkkejä kello 5 aamulla. Näistä aletaan jo taistella täällä työttömien parissa tiedoksi sinne salihemmolle. Pudotus tulee olemaan aika armoton.
Muistathan maksaa verot panteista
Heräsin 6.30, aloitin päivän harrastamalla naisystävän kanssa seksiä. Aamutoimien jälkeen syötiin aamupalaa ja seuraavaksi mietitään lähdetäänkö rannalle vai jäädäänkö kotiin uima-altaalle lounaaseen asti.
Iltapäivällä omalla salilla pt:n ohjauksessa treenit.
Mä en ole koskaan mennyt
saleille poseeraamaan,
vaan treenaamaan.
Kommentti nro 11 kuit. ei minulta.
.....
[Tämä on minulta A I N O A
kommentti tänään foorumilla
vauva.fi]. Olen aiemmin kommentoinut
päivittäin useita otsikoita.
......
Hyvää huomenta jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan mennyt
saleille poseeraamaan,
vaan treenaamaan.
.....
......
Haista paska. Haistakaa kaikki paska.
Vierailija kirjoitti:
Olitko ajatellut töihin mennä?
Olen jo TYÖeläkkeellä ja nyt aikaa on yllin kyllin tehdä kaikkea kivaa,
No sairaus sen hallinnan jossain vaiheessa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa: jos tyttö tai nainen menee kuntosalille, jossa käy sekä miehiä että naisia kannattaa pukeutua epäseksikkäästi ja peittävästi tai esim. miesten treenivaatteisiin. Ei meikkiä, ei koruja. Ei katsekontaktia miehiin.
Naisten salilla voi pukeutua trikoisiin ja olla naisellinen.
Tämä on turvallisuuskysymys. Paljon nähnyt kaikenlaista saleilla.
T. Kuntosalia vuodesta 1991 (nainen)
Ykkönen tässä, nainen minäkin. Olen käynyt monilla saleilla. Joillekin voi pukeutua tiukkoihin treenivaatteisiin, mutta esim. tänään olin virttyneessä, pitkässä t-paidassa. Ilman meikkiä olen aina. Mielestäni kuntosalille ei mennä keikistelemään. 1
Sinulta ei mätyskä kysellä. Minä menen sinne seksikkäässä asussa koska voin näin tehdä . 😂😂🤣🤣🤣🤣
Siis salille klo 7 ja JO 8.15 vauva palstalle.
Mun salireissut kestää tohon sadan metrin päähän 1 tunnin ja 45 minuuttia.
Et montaa sarjaa vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa: jos tyttö tai nainen menee kuntosalille, jossa käy sekä miehiä että naisia kannattaa pukeutua epäseksikkäästi ja peittävästi tai esim. miesten treenivaatteisiin. Ei meikkiä, ei koruja. Ei katsekontaktia miehiin.
Naisten salilla voi pukeutua trikoisiin ja olla naisellinen.
Tämä on turvallisuuskysymys. Paljon nähnyt kaikenlaista saleilla.
T. Kuntosalia vuodesta 1991 (nainen)
OK. Oot ilmeisesti aika vanha.
Pikemminkin olet sekaisin kuin seinäkello.
Ei tuo ole merkki elämänhallinnasta, vaan pikemminkin maanis-depressiivisyyden maanisesta vaiheesta.
Tuttavalla oli sellaista. Jos hän soitti aamupäivällä ennen kymmentä kertoakseen, että "oon jo tänään käynyt lenkillä, siivonnut ja leiponut 6 pellillistä pullaa", niin tiesi että hän on taas lopettanut lääkityksen ja päätyy pian osastohoitoon. Se touhu ei todellakaan ollut hänellä hallinnassa.
Se kuuluisa elämänhallinta Huoh! Mitäs sanoisit jos tiedän tapauksen, missä erästä on syytetty elämänhallinta ongelmista. mutta samalla hän on ollut vuosikymmenten ajan seuraavien kohde:
Maalitus. seuraaminen, rikosten kohde terveydenhuollossa, valheiden ja väärennösten kohde, lavastuksien kohde, kaikki viestintälaitteet hakkeroitu TV:tä myöten. Ihmissuhteiden ja sabotointi ja manipulointi. Haitan aiheuttaminen työ- ja opiskelukuvioussa. Taloudellisen haitan aiheuttaminen.
Elämönhallintataitoja voisi mielestäni miettiä siltä puolelta, jotka ovat olleet mukana edellämainituissa rikoksissa ja ihmisoikeusloukkauksista.
Ja hehheh jotkut luulee vielä, että jostain tuikitavallisesta jutuista on ollut kyse?
Vähän älyä peliin!
Jos kuulet, että noin on tehty 100% varmuudella, mitä ajattelisit elämänhallinta ongelmista tyyliin eu ehkä työssä, ei harrasta mitään , laskut myöhässä hui kauhistus kaiken muun ohella!!!
p.s on ollut kyllä työelämässäkin n. 20 vuotta. Ei mt diagnooseja muuta kun ehjä valehtelijoiden klubissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan mennyt
saleille poseeraamaan,
vaan treenaamaan.
.....
......
Haista paska. Haistakaa kaikki paska.
Pska, ummehtunut maakellarin dunkkis.
Se on juurikin tämän negaholistisen
'en ole mihinkään tyytyväinen' -
palstan perusviba klo 7-23/ 7 pvää/vkossa.
En meinaa kyetä enää lukemaankaan,
pelkkä saapuminen nostaa sykkeeni
ja kortisoli - adrenaliini alkaa virrata.
Tämä paikka on äärimmäisen myrkyllinen.
Täällä heitetään ihan hupina & viihteenä
tuntemattomille lausuntoja kuten:
'Tuun repiin sun pään irti, tiedän missä asut.'
Täällä viskataan vitsillä t@ppouhkauksia
ja [juridisesti raskaan vih@rikåstason]
kunnianloukkauksia. Miksi? Koska ollaan
todella tyytymättömiä: omaan itseen,
kumppaniin, ihan kaikkeen. S I K S I .
Summa summarum:
Kyse on > itsevihan projektiosta
> syyttömään ulkopuoliseen kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olitko ajatellut töihin mennä?
Oletko kuullut koskaan vuorotöistä? Tai esim. yrittäjyydestä jossa voit halutessasi alottaa työpäivät vasta vaikka puolenpäivän jälkeen? 😉
Salilla klo 7 ja vauvapalstalla 8-23. Kyllä on upeaa elämänhallintaa! :D
Hyvä ap! Täällä pullanmussuttajat valittaa kateellisena kun oma itsekuri ei kestä tai ovat muuten vaan laiskoja.
Antaa niiden itkeä
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa työt aina 07:00.
Olet töissä vauvapalstalla?
Kävin keräämässä tölkkejä kello 5 aamulla. Näistä aletaan jo taistella täällä työttömien parissa tiedoksi sinne salihemmolle. Pudotus tulee olemaan aika armoton.