Olin salilla kello 07:00. Näin se on kun elämä on hallinnassa.
Kommentit (45)
Hyi saakeli. Stressitasot pilvissä tuollaisesta. Mä treenaan säännöllisesti, mutten aamulla. T. Iltavirkku
Pari asiaa: jos tyttö tai nainen menee kuntosalille, jossa käy sekä miehiä että naisia kannattaa pukeutua epäseksikkäästi ja peittävästi tai esim. miesten treenivaatteisiin. Ei meikkiä, ei koruja. Ei katsekontaktia miehiin.
Naisten salilla voi pukeutua trikoisiin ja olla naisellinen.
Tämä on turvallisuuskysymys. Paljon nähnyt kaikenlaista saleilla.
T. Kuntosalia vuodesta 1991 (nainen)
Kuuntele nyt itseäsi. Jotain muuta sinun elämässäsi on pahasti pielessä kun joku alavatsan ulkonäkö on tuollainen pakkomielle.
Mä olin eilen uimassa noihin aikoihin. T. Työtön
Meillä sali aukeaa vasta kahdeksalta ja työt seitsemältä. Sinänsä voisin käydä ennen töitä treenaamassa, mutta kun ei sinne pääse.
Elämä hallinnassa? Ja paskat on.
Olisit töihin valmistautumassa jos olis hallinnassa.
Mee töihin tanan pummi. Salit vois kyllä kieltää kun on turhaa energian hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa: jos tyttö tai nainen menee kuntosalille, jossa käy sekä miehiä että naisia kannattaa pukeutua epäseksikkäästi ja peittävästi tai esim. miesten treenivaatteisiin. Ei meikkiä, ei koruja. Ei katsekontaktia miehiin.
Naisten salilla voi pukeutua trikoisiin ja olla naisellinen.
Tämä on turvallisuuskysymys. Paljon nähnyt kaikenlaista saleilla.
T. Kuntosalia vuodesta 1991 (nainen)
Ykkönen tässä, nainen minäkin. Olen käynyt monilla saleilla. Joillekin voi pukeutua tiukkoihin treenivaatteisiin, mutta esim. tänään olin virttyneessä, pitkässä t-paidassa. Ilman meikkiä olen aina. Mielestäni kuntosalille ei mennä keikistelemään. 1
Jos sun elämä olisi hallinnassa, niin olisit klo 7:00 valmistautumassa töihin.
Itse olisin ollut kujdelta, mutta nyt ei pyaty kun peukalo murtui ja on paketissa.
Mä olin töissä jo klo 7. Salille sitten heti työpäivän jälkeen.
(ja töissäkin on tauot, ennen kuin joku irvailee)
Vierailija kirjoitti:
Olitko ajatellut töihin mennä?
Jospa se meni sinne salille siivoomaan.
No hyi helvetti, onneksi oma elämänhallinta on siinä kunnossa, että sixpacki näkyy ilman että täytyy heilutella käsiä huoneessa.
Pääsin töistä klo 7.30. Näin se on kun taotaan lisillä rahaa.
Mä olin salilla 6:59 ja mulla on sentin pidempi muna.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin salilla 6:59 ja mulla on sentin pidempi muna.
Sitten sun muna on 1cm pitunen sillä ap tais olla nainen jolla elämässä ei oo muuta kuin salilla käyminen
Hahaa, minä olin jo kymmentä vaille seitsemän! Nyt juon yrttiteetä.