Seiska: Patrick Itäniemi kovisteli 17-vuotiasta tyttöä moottoripyöräkerholaisella
Yksi Seiskan lähteistä on 17- vuotias kokoomusnuori, joka oli tiiviisti mukana Patrickin projektissa, kunnes häntä pyydettiin allekirjoittamaan salassapitosopimus, mihin hän ei suostunut.
Tyttö kertoo Patrickin vihjailleen asianajajastaan, jolla hän väitti olevan yhteyksiä moottoripyöräkerhoihin.
Seiska haastattelu useita eri kokoomusnuoria, jotka kertovat moottoripyöräkerholaisella kovistelun olevan yhdistyksen sisällä tuttu aihe.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kokoomusnuoret-kertovat-karua-kiel…
Kommentit (125)
Kunpa nyt vaan floppasi oikein kunnolla tämä "rakastan itseäni niin kuin itseäni"-tyyppi näissä tulevissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lopulta paras ratkaisu jokaiselle osapuolelle oli, että Patrick ei enää toimi järjestössämme, sanoo Kokoomusnuorten puheenjohtaja Binga Tupamäki.
Mikäs Bingalle nyt tuli? Minä luulin, että kokoomusnuorissa saa vapaasti kohdella tyttölapsia asiattomasti ja vähän isompia läiskiä pitkin naamaa.
Oli niitä hyvin harvoja tai ainut, joka julkisesti puolusti puutarhatonttua melkein aikuisten naisten häirintä- ym. vyyhdissä ennen tämän siirtymistä persuihin.
Tämäkin on hassua: nainen, ulkomaalaistaustainen, nuori puolustaa groomaajaa, jolla oli jo kokkariaikoina rasseviboja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvää maalitusta. En usko näihin feikkiuutisiin.
Uskon demokratiaan. Ja sitä te vassarit yritätte epätoivoisesti murtaa.
Eli kyseessä oli siis demokraattinen uhkaus?
Mikä kommarii noin pahasti vaivaa? Menisit töihin niin voisit paremmin ja saisit aivoille ja ruumiille vähän aktiivisuutta.
Patrickinkin olisi syytä mennä töihin niin tulee ne laskut maksetuksi. Kokoomuslaista menestyjää larppaamalla ja tyhjän firman toimarina toimimalla ei tule automaattisesti rikkaaksi.
Fake it until you make it? Not!
Tälläkin palstalla maalitetaan Itäniemeä. Olen ilmoittanut keskustelun asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla maalitetaan Itäniemeä. Olen ilmoittanut keskustelun asiattomaksi.
Vai että oikein maalitetaan? Itse tuo typerys on tehnyt itsestään maalin - mennyt hiukan tuo taloustaitokisan voitto päähän ja kuvittelee olevansa joku Sixten Korkman???
Vierailija kirjoitti:
Mitä kovistelua? Miksi?
Pakotti heruttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein maalitetaan? Itse tuo typerys on tehnyt itsestään maalin - mennyt hiukan tuo taloustaitokisan voitto päähän ja kuvittelee olevansa joku Sixten Korkman???
Sixten Korkmanko riittäisi Pattelle - Keynes vähintään!
Kerran oli joku asiaohjelma jossa oli keskustelemassa oikea moottoripyöräkerhon jäsen ja häneltä kysyttiin että mitä mieltä kerho on jos joku random jamppa käyttää uhkauksessa muotoa että on yhteyksiä moottoripyöräkerhoon. Sai sen käsityksen että oman terveyden uhalla uhkailee moottoripyöräkerholla, jos oikeasti ei ole yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Warren Buffett taitaa olla osuvampi sukunimeä myöten.
Kokoomuksen amissedät päättivät käyttää poikaa mainoksena, mutta sisältö ja substanssi niin hömppää että raukka joutui naurunalaiseksi.Se mikä menee läpi maalaiskunnassa, jossa ylin opinahjo kauppaopiston sivupiste ei mene suurissa kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kumpikaan mainituista kokoomuslaisten mieleen. Kokoomuksen "talousosaaminen" kun ei perustu mihinkään taloustieteeseen vaan sokeaan ideologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kumpikaan mainituista kokoomuslaisten mieleen. Kokoomuksen "talousosaaminen" kun ei perustu mihinkään taloustieteeseen vaan sokeaan ideologiaan.
Olet oikeassa, sekä Sixten että John ovat aika humaaneja
Niin vain Patrickistakin tuli kohu Seiska-julkkis. Lupaava alku poliitikon uralle. 😁
Tuosta miehestä kuulemme vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. Den glider in!
Vierailija kirjoitti:
Tuosta miehestä kuulemme vielä.
Kunhan ei vain Alibissa tai Minfossa. Jollain prosenttijengillä saattaa vielä loppua huumorintaju tuohon länkytykseen ja katteettomaan uhkailuun heikäläisillä. Seiskan mukaan tytön uhkailu ei ollut yksittäistapaus vaan useilta eri kokoomusnuorilta on tullut kommenttia, että moottoripyöräjengiläisillä kovistelu on kuulemma ollut Itäniemeltä ihan peruskauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen amissedät päättivät käyttää poikaa mainoksena, mutta sisältö ja substanssi niin hömppää että raukka joutui naurunalaiseksi.Se mikä menee läpi maalaiskunnassa, jossa ylin opinahjo kauppaopiston sivupiste ei mene suurissa kaupungeissa.
Innokas, tilannetajuton ja itsestään suuria kuvitelmia elättelevä tulokas heitettiin bussin alle, jotta isot sedät saavat säätää kulissien takana rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innokas, tilannetajuton ja itsestään suuria kuvitelmia elättelevä tulokas heitettiin bussin alle, jotta isot sedät saavat säätää kulissien takana rauhassa.
No en mä tiedä onko Patesta edes mitään bussin alle heitettävää oikeasti
Mikä helvetin tiimi tolla pojalla on muka ollut? Onko isi maksanut tiimin...substanssi osaamista P. Itäniemellä ei ole juuri ollenkaan