Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaiset!

Vierailija
12.03.2007 |

Te kaikki joilla pienet rinnat, miten sinuja olette kroppanne kanssa? Mulla todella pienet rinnat AA-kuppi. En oo oikeen koskaan tuntenu itseäni naiseksi sen takia. muuten olen kyllä kaunis. Olen imettänyt kaksi lasta, yhteensä imetin yli kolme votta. silloin olin tyytyväinen muotoihini (B-kuppi). Tuntuu niin väärältä kun ennen lapsia rinnat olivat hieman isommat kuin nyt mutta olin tosi kiinteä ja suht sinut itseni kanssa. Imetysaikana minulla oli muodot ja oli ihanaa kun pystyi pukeutumaan kaunuusiin ja istuviin vaatteisiin. Nyt olen ihan lauta ja mikään ei sovi päälle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen rupsahduttamat rinnat häiritsevät lähinnä seksiä ajatellen. Geeliliiveillä tai superboostillahan saa jo paljon aikaan. Mutta kun mies koskee tai katsoo löysiin rintoihini, ajatukset siirtyvät nautinnosta siihen " mitähän se minusta ajattelee" ... Mies ilmeisesti olisi valmis silikoineihin, jos olisi rahaa, näin olen rivien välistä lukenut, mutten ihan varma ole. Itse en niin lopullista ratkaisua ehkä kuitenkaan haluaisi. Luulen, että ahdistuisin jos tekisin sen. Ja varsinkin jos menisi pieleen, menisi sekin vähä, mitä rinnoissa on.

Kyllä tietty yhteissaunat nuorempien (eisynnyttäneiden) naisten kanssa eivät houkuttele myöskään...

Mutta ryhdillä ja kasvojen nätteydellä ja kivoilla vaatteilla kompensoin sen mitä rinnoissa menetän, ja luulen, että moni pitää minua silti varsin nättinä.

Vierailija
2/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos hyväksyt kumminkin jotenkin itsesi alasti ja tunnet itsesi kokonaiseksi niin mikset osta liivejä jotka kohottaa povea? Näin saisit rintoihin kokoa ja vaatteet istumaan. Erikoisliikkeissä on todella hyviä geelirintaliivejä ja näitä irrallisia " implantteja" jotka sujautetaan liivien sisään. Näin saat luonnollisen näköiset b-c kupit ilman mitään leikkauksia.

T: isorintainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös AA-kuppi, enkä ole edes hoikkarakenteinen (rintaliivit 80, AA), vaikka olenkin normaalipainoinen. Joten rintani eivät todellakaan tosi kroppaani.

Minulla imetys sujui loistavasti, mutta rinnat eivät tietenkään enää ole niin kiinteät kuin ennen.

En ole täysin sinut rintojeni kanssa, mutta yritän aina ajatella, että on sitä maailmassa suurempiakin huolia. En käytä toppauksia enkä mitään geeli-lisiä, ei minun tarvitse muita varten sellaisia laittaa. En usko, että tekisi oloani hullua hurskaammaksi. Mutta toisia kuulemma auttavat.

Kyllä usein toivon, että olisi isommat rinnat. Mutta en halua olla pinnallinenkaan. Poikaystäviä on aina riittänyt.

Silikoneja en ikinä hankkisi.

Vierailija
4/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni rinnattomuus ei haitta, hänen mielestään olen seksikäs mutta kyllä seksiä harrastaessakin toivoisi itselleen muotoja enkä oikein tykkää jos mies koskee pikku nyppylöihini.

Vierailija
5/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluu pienet rinnat. Minä korostan sitten niitä muita muotoja. Vyötäröä ja peppua. Annan vyötärön näkyä. Kävelen silti aika " rottingilla" pienistä huolimatta. Minusta on kaunista kun on nätti ryhti. En kuiten tyrkytä rinnuksiani, mutta en kyllä häpeile pienuuttani.

Vierailija
6/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ilman liivejä AA-kuppi, liivien kanssa B-kuppi

Vierailija
7/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös normaalipainoinen, mutta isokokoinen, joten rintaliivit ovat kokoa 80 A. Käytän topattuja liivejä, jotta olisin edes vaatteet päällä sopusuhtaisempi. Silikoneja olen harkinnut, mutta mieheni ei halua niitä, hän rakastaa vartaloani sellaisena kuin se on. Ja se tuntuu hyvältä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan