Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittävä yhdynnän kesto jotta nainenkin saa orgasmin

Vierailija
25.03.2025 |

Taaskaan ei ole tutkittu sitä, kuinka nopeasti nainen saisi orgasmin, jos esileikkiä ja kiihoitusta on tehty tarpeeeksi kauan ennen yhdyntää. Jos naisen vaatimasta 10-15min käytetään 10min tai yli hyväilyyn sormilla ja nuolemalla, niin yhdynnäss orgasmin saamiseen ei mene kuin pari kolme minuuttia. Saattaa vielä olla ainut tapa, että nainen saa yhdynnässä ylipäätän. Itse ratkaisin ongelman orgasmeista tuolla tapaa ja lisäten siten myös omaa kestävyyttä riittäväksi.

https://tieku.fi/terveys/miten-pitkaan-yhdynnan-tulisi-kestaa-tassa-tut…

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää 10 minuutin yhdyntä tai sitten 10 minuutin esileikki ja yhdynnässä sen jälkeen tulen muutamassa minuutissa

Vierailija
2/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka pitkä esileikki, niin ei se auta, jos on pieni kalu, joka ei tunnu yhtään missään,

N.27v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässäkin pitää olla sitä klitoriksen stimulointia.

Vierailija
4/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan perusteita yhdynnässä, eli hieroa lähärissä, sylissä tai nainen päällä hävyt vastakkain. Ainakin jos haluaa, että nainenkin saa. 

Vierailija
5/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota ap:n linkkiä? Siinä todettiin, että noin 32% naisista sai orgasmin vain penetraatiossa. Eli tuollaisiakin naisia on. 

Vierailija
6/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainenkin saada orgasmin? Miksi, mihin hän sitä tarvitsee?

Vierailija
7/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota ap:n linkkiä? Siinä todettiin, että noin 32% naisista sai orgasmin vain penetraatiossa. Eli tuollaisiakin naisia on. 

Ei ole oikeasti.

Tilasto on itse keksitty ja nainen saa orgasmin klitorista hyväillessä. Miehen hyväillessä, koska muuten se on runkkausta, jos nainen itse koskee itseensä.

Uskokaa jo!

Vierailija
8/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeasti.

Tilasto on itse keksitty ja nainen saa orgasmin klitorista hyväillessä. Miehen hyväillessä, koska muuten se on runkkausta, jos nainen itse koskee itseensä.

Uskokaa jo!

Olet väärässä. Usko jo.

Vierailija
9/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette osaa hyväillä naisen ihoa niin luovutakaa suosiolla. Yhdynhtä saataa olla joilekin naisille minimalinen merkitys

Vierailija
10/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen yltää kliimaksiinsa siinä ajassa kuin mies orgasmiinsa, mikäli nainen on aloittanut naiskentelemaan normaalisti, hedelmälliseksi tultuaan. Mutta nykyisin naiset joutuvat odottamaan normaalia naimista

jopa kymmenen vuotta (siis 8v - 18v)

MV?

ja ehtivät siinä ajassa ehdollistumaan kylppärin vesisuihkulle, löylykauhan kahvalle, ja jopa perheen lemmikin kielelle (yleensä koira). Sellaiset naiset kärsivät myöhäaikaisesta kliimaksista, tai ovat täysin frigidejä etenkin miehen kanssa.

Trends and Patterns in Menarche in the United States: 1995 through 2013-2017: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33054923/

Vierailija
11/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen yltää kliimaksiinsa siinä ajassa kuin mies orgasmiinsa, mikäli nainen on aloittanut naiskentelemaan normaalisti, hedelmälliseksi tultuaan. Mutta nykyisin naiset joutuvat odottamaan normaalia naimista

jopa kymmenen vuotta (siis 8v - 18v)

MV?

ja ehtivät siinä ajassa ehdollistumaan kylppärin vesisuihkulle, löylykauhan kahvalle, ja jopa perheen lemmikin kielelle (yleensä koira). Sellaiset naiset kärsivät myöhäaikaisesta kliimaksista, tai ovat täysin frigidejä etenkin miehen kanssa.

Trends and Patterns in Menarche in the United States: 1995 through 2013-2017: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33054923/

Kaikkeen jenkkihapatukseen sinäkin uskot. Harvemmin kuullut mitään noin tyhmää naisen seksuaalisuudesta. Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Jos on nuorean himoinnut miehiä niin himoitsee jatkossakin.

Vierailija
12/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette osaa hyväillä naisen ihoa niin luovutakaa suosiolla. Yhdynhtä saataa olla joilekin naisille minimalinen merkitys

Lesboille, ei muille.

Vierailija
13/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka pitkä esileikki, niin ei se auta, jos on löysä pillu, joka ei tunnu yhtään missään,

Sehän ei ole pillun vika vaan liian pienen kullin. Ei pidä ottaa itselleen isompaa naista kuin pystyy tyydyttämään.

Vierailija
14/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Kerran oli lähellä, kun mies hieroi nännejäni ja olin tosi kiihottunut

N26

Vierailija
15/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboille, ei muille.

Miten sinä mukamas sen tiedät? Ei se yhdyntä tuo onnea (orgasmi) kuin ihan pienelle joukolle naisia. Eikö tämä asia ole jo takaraivossa.

Vierailija
16/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä saanut orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Kerran oli lähellä, kun mies hieroi nännejäni ja olin tosi kiihottunut

N26

Eli kuulut siihen 68% naisista. Mutta se ei tarkoita etteikö olisi naisia, jotka saa orgasmin g-pisteen kautta. Toki joidenkin tutkimusten mukaan g-pistekin on osa klittaa.

Vierailija
17/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla kyllä, mutta on sellaisiakin jotka saavat ihan vain yhdynnässä. Ihan kuten tuossa jutussakin sanottiin.

Vierailija
18/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboille, ei muille.

Suurin osa naisista ei saa yhdynnässä, vaikka muuten kivaa olisikin.

Vierailija
19/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla kyllä, mutta on sellaisiakin jotka saavat ihan vain yhdynnässä. Ihan kuten tuossa jutussakin sanottiin.

Jos "jutussa" sanotaan, niin kaippa se juttu totta sitten. No ei.

Vierailija
20/78 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeasti.

Uskokaa jo!

Oletko sinä ihan pihalla vai trollaatko vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi