Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

😱Tapani Kansa R.I.P.

Vierailija
25.03.2025 |

Kevyet mullat Tapsalle

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
31.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenkin sormileikkauksen jĂ€lkeenkÀÀn  et saa olla yötĂ€ yksin ,leikkaukseen valmistautuessa kysytÀÀn / ilmoitetaan tilanne ,onko ketÀÀn valvomassa seuraavan yön yli ,nytkin Tapsan veli nouti hĂ€net pois uutisten mukaan ,on jonnin joutavaa tuomita ketÀÀn ennen molempien osapuolien kuuntelemista ,saattoi olla niin,ettĂ€ se mieliala ja mielipide on ex-laulajalla muuttunut pĂ€ivĂ€n mittaan olostaan , kyllĂ€ varmaankin  se autonkeula olisi kipuilun takia kÀÀnnetty takaisin sairaalaan ,lehtien mukaan sairaalassa oli kait oltu jo viikko ja kotiutumisen yhteydessĂ€ on laitettu jonkun nimi paperiin  ,joka katsoo potilaan perÀÀn ,mutta yksin tuo oli kotiin jĂ€tetty....

Ei minulta kysytty valvooko mua kukaan, taksilla menin tai sitten oon valehdellut ettĂ€ poika asuu. Mulla oli polvileikkaus ettei hengenmenon vaaraa ollut. 

Vierailija
142/165 |
31.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Talo WestendissĂ€ on Tapion nimissĂ€ , anakin ennen oli. Vaikka Niina on  elĂ€nyt pitkÀÀn kotirouvana Tapanin rahoilla  ei hĂ€n kuitenkaan hoitanut sairasta miestÀÀn. Ei tullut vanhuksen luokse vaikka joutui leikkaukseen. Veljen vaimo oli luvannut seuraavan  pĂ€ivĂ€nĂ€ tulla kĂ€ymÀÀn kaupassa ja  tyhjentÀÀ jÀÀkaapista yli viikon vanhat ruuat. Mutta silloin tiistain Tapani oli jo kuollut.   Ei kai  tuollaiset  missivaimot  mitÀÀn vanhuksia  ala hoitamaan.  Mutta talo WestendissĂ€ kyllĂ€ kelpaa kodiksi ja autot kelpaa.  Ei  edes vastaa puhelimeen.  MeillĂ€ puhelin kyllĂ€ toimii vaikka olis   latauksessa.Rakasti muka kovasti. Taisi  rakastaa vain Tapanin rahoja.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
31.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ninan kanssa saatuja lapsia Tapani rakasti sydĂ€mensĂ€ pohjasta. 

SiirtĂ€nyt suurimman osan omaisuudestaan lastensa nimiin. VĂ€lit etĂ€iset. Edu kĂ€vi isÀÀnsĂ€ juttelemassa joskus pihatöissĂ€. Lapsilla ei omia lapsia. 

Jotenkin surullista.

Vierailija
144/165 |
31.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viimeisen haastattelun mukaan oli ylpeĂ€ aikuisista lapsistaan. 

Vierailija
145/165 |
31.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi hĂ€n hautajaisiin kutsutaan Max 10 henkeĂ€. Oudolta tuntuu. Vai oliko noin yksinĂ€inen. 

Vierailija
146/165 |
31.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hĂ€n hautajaisiin kutsutaan Max 10 henkeĂ€. Oudolta tuntuu. Vai oliko noin yksinĂ€inen. 

ErittÀin tyhmÀ kommentti. Luultavasti hÀn ei olisi halunnutkaan isoja hautajaisia. Tapani ei todellakaan ollut yksinÀinen.

Vierailija
147/165 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ilmaisee selvÀsti tarvitsevansa tukea ja turvaa, niin toinen pistÀÀ vaan puhelimen ÀÀnettömÀlle ja vielÀ ensimmÀinen yö kun Tapani oli kotona leikkauksen jÀlkeen. KyllÀ ihminen osaa olla kylmÀ. Takuulla koettanut soittaa ja pyytÀÀ apua viimeisillÀ voimillaan. No, siinÀ on rouvalle loppuelÀmÀksi miettimisen aihetta ja nyt varmaan kieli poskessa odottaa osaansa perinnöstÀ. Tuotakaan muotia ei kukaan noteeraa muuten kuin Tapsan vaimona. Nyt alkaa varmaan samanlainen surutarinointi jokaisen mahdollisen lehden sivuilla tyyliin NykÀsen ja Kanervan lesket. Tulee mieleen tuosta se laulu ettÀ mistÀ tunnet sÀ ystÀvÀn.

niin miksi se veli ei pitÀnyt puhelintaan ÀÀnellÀ kun vielÀ ÀijÀ asuu ihan lÀhellÀ.

ninan kanssa soittelivat ma iltana,ok.  nina joutui latamaan puh. ja ihmisellĂ€ jolla on asioita, 40m2 talo. voi kuule joutua kĂ€ymÀÀn muissa tiloissa, saunoa,p

Tapani itse sanoo parin vuoden takaisessa haastattelussa, ettÀ heillÀ on "vapaa suhde".

Vierailija
148/165 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaimonsa jÀisi kyllÀ mieltÀ kalvamaan, ettÀ ei saanut niitÀ puheluja, oliko sitten sairaala vai mies, joka neljÀ kertaa soitti kuolemaa edeltÀvÀnÀ yönÀ.

Vaimo kertoo miten rakastavia tekstareita mies tekstaili sairaalasta. Niin varmaan, olen huomannut, ettÀ miehet pehmenee ja muuttuu hellyydenkipeiksi vanhemmiten. Tapani kaipasi vaimonsa lÀheisyyttÀ, mutta ei saanut sitÀ.

Vierailija
149/165 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimonsa jÀisi kyllÀ mieltÀ kalvamaan, ettÀ ei saanut niitÀ puheluja, oliko sitten sairaala vai mies, joka neljÀ kertaa soitti kuolemaa edeltÀvÀnÀ yönÀ.

Vaimo kertoo miten rakastavia tekstareita mies tekstaili sairaalasta. Niin varmaan, olen huomannut, ettÀ miehet pehmenee ja muuttuu hellyydenkipeiksi vanhemmiten. Tapani kaipasi vaimonsa lÀheisyyttÀ, mutta ei saanut sitÀ.

Äh, siis vaimona!

Vierailija
150/165 |
05.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisiko perheessĂ€ ollut pĂ€ihderiippuvuutta viimevuosina. Niina ainakin kouluttautunut tĂ€mĂ€n tiimoilta. 

151/165 |
07.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tapani taisi rakastaa Niinaa aidosti. Niinasta en sitten tiedĂ€ rakstiko hĂ€n Tapania. 

Vierailija
152/165 |
07.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akka itse keksinyt ne Kansan tekstarit. Kaikkea sinÀkin uskot.

Niin feikki koko Nina ja kaikin tavoin.

Rakasti narsistista miestÀÀn pyyteettömĂ€sti. 

Vierailija
153/165 |
07.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasti narsistista miestÀÀn pyyteettömÀsti.

Niina ei ole rakastanut mitÀÀn muuta kuin Kansan RAHOJA ja WESTENDIN PALATSIA. 

Vierailija
154/165 |
07.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasti narsistista miestÀÀn pyyteettömÀsti.

Niina ei ole rakastanut mitÀÀn muuta kuin Kansan RAHOJA ja WESTENDIN PALATSIA. 

Vai oikein palatsia😂😂😂

Vierailija
155/165 |
07.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi Niinaa pitÀÀ haukkua

Vierailija
156/165 |
12.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiutettiin leikkauksen jĂ€lkeen liian nopeasti. 

HÀpeÀllistÀ on Suomen terveydenhuolto nykyÀÀn, puhumattakaan sairauksien hoidosta.

Voihan olla,ettÀ rÀyhÀsi siellÀ ja vaati pÀstÀ kotiin. Veljen mukaan oli hyvÀkuntoisen oloinen ja halusi normaali rutiinit. Nina ei vastannut soittoihin. Puhelin ÀÀnettömÀllÀ.

Vierailija
157/165 |
12.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vejeni tunsi Tapanin. Oli kuuleman mukaan vaikealuontoinen ihminen.

Loukkasi sitÀ Tuulikki Kuorikoskea tarpeettomasti mediassa,kun ne erosivat.

Vierailija
158/165 |
12.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauniisti se Tapsa aina puhui ex naisystĂ€vĂ€stÀÀn ja tĂ€mĂ€ jĂ€tti hĂ€net yksin apua vaille, napsautti puhelimen kiinni.😰 

Se oli karman laki. Vaikka hyvĂ€ laulaja, voi olla silti itsekĂ€s,kuten monet muut. 

Vierailija
159/165 |
12.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksi kommunisti vÀhemmÀn.

Vierailija
160/165 |
28.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hoitovirhe esim. kotiinpÀÀstössĂ€ pitĂ€isi tutkia, mutta esim. myös se miksi ensimmĂ€inen leikkaus ei onnistunut. Toisen leikkauksen  kohdalla varmastikin tilanne oli pÀÀssyt liian pitkĂ€lle onnistuakseen. YöllĂ€ on työvuorot jo vaihtuneet eli tĂ€ssĂ€ varmaan kaksi eri kirurgia, useampi lÀÀkĂ€ri. LÀÀkĂ€ri jokatapauksessa kaiketi pÀÀttÀÀ kuka jÀÀ sairaalaan tai kuka otetaan takaisin sisÀÀn sairaalaan? 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kaksi neljÀ