đąTapani Kansa R.I.P.
Kommentit (165)
Talo WestendissÀ on Tapion nimissÀ , anakin ennen oli. Vaikka Niina on elÀnyt pitkÀÀn kotirouvana Tapanin rahoilla ei hÀn kuitenkaan hoitanut sairasta miestÀÀn. Ei tullut vanhuksen luokse vaikka joutui leikkaukseen. Veljen vaimo oli luvannut seuraavan pÀivÀnÀ tulla kÀymÀÀn kaupassa ja tyhjentÀÀ jÀÀkaapista yli viikon vanhat ruuat. Mutta silloin tiistain Tapani oli jo kuollut. Ei kai tuollaiset missivaimot mitÀÀn vanhuksia ala hoitamaan. Mutta talo WestendissÀ kyllÀ kelpaa kodiksi ja autot kelpaa. Ei edes vastaa puhelimeen. MeillÀ puhelin kyllÀ toimii vaikka olis latauksessa.Rakasti muka kovasti. Taisi rakastaa vain Tapanin rahoja.
Ninan kanssa saatuja lapsia Tapani rakasti sydÀmensÀ pohjasta.
SiirtÀnyt suurimman osan omaisuudestaan lastensa nimiin. VÀlit etÀiset. Edu kÀvi isÀÀnsÀ juttelemassa joskus pihatöissÀ. Lapsilla ei omia lapsia.
Jotenkin surullista.
Viimeisen haastattelun mukaan oli ylpeÀ aikuisista lapsistaan.
Miksi hÀn hautajaisiin kutsutaan Max 10 henkeÀ. Oudolta tuntuu. Vai oliko noin yksinÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hÀn hautajaisiin kutsutaan Max 10 henkeÀ. Oudolta tuntuu. Vai oliko noin yksinÀinen.
ErittÀin tyhmÀ kommentti. Luultavasti hÀn ei olisi halunnutkaan isoja hautajaisia. Tapani ei todellakaan ollut yksinÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ilmaisee selvÀsti tarvitsevansa tukea ja turvaa, niin toinen pistÀÀ vaan puhelimen ÀÀnettömÀlle ja vielÀ ensimmÀinen yö kun Tapani oli kotona leikkauksen jÀlkeen. KyllÀ ihminen osaa olla kylmÀ. Takuulla koettanut soittaa ja pyytÀÀ apua viimeisillÀ voimillaan. No, siinÀ on rouvalle loppuelÀmÀksi miettimisen aihetta ja nyt varmaan kieli poskessa odottaa osaansa perinnöstÀ. Tuotakaan muotia ei kukaan noteeraa muuten kuin Tapsan vaimona. Nyt alkaa varmaan samanlainen surutarinointi jokaisen mahdollisen lehden sivuilla tyyliin NykÀsen ja Kanervan lesket. Tulee mieleen tuosta se laulu ettÀ mistÀ tunnet sÀ ystÀvÀn.
niin miksi se veli ei pitÀnyt puhelintaan ÀÀnellÀ kun vielÀ ÀijÀ asuu ihan lÀhellÀ.
ninan kanssa soittelivat ma iltana,ok. nina joutui latamaan puh. ja ihmisellÀ jolla on asioita, 40m2 talo. voi kuule joutua kÀymÀÀn muissa tiloissa, saunoa,p
Tapani itse sanoo parin vuoden takaisessa haastattelussa, ettÀ heillÀ on "vapaa suhde".
Vaimonsa jÀisi kyllÀ mieltÀ kalvamaan, ettÀ ei saanut niitÀ puheluja, oliko sitten sairaala vai mies, joka neljÀ kertaa soitti kuolemaa edeltÀvÀnÀ yönÀ.
Vaimo kertoo miten rakastavia tekstareita mies tekstaili sairaalasta. Niin varmaan, olen huomannut, ettÀ miehet pehmenee ja muuttuu hellyydenkipeiksi vanhemmiten. Tapani kaipasi vaimonsa lÀheisyyttÀ, mutta ei saanut sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vaimonsa jÀisi kyllÀ mieltÀ kalvamaan, ettÀ ei saanut niitÀ puheluja, oliko sitten sairaala vai mies, joka neljÀ kertaa soitti kuolemaa edeltÀvÀnÀ yönÀ.
Vaimo kertoo miten rakastavia tekstareita mies tekstaili sairaalasta. Niin varmaan, olen huomannut, ettÀ miehet pehmenee ja muuttuu hellyydenkipeiksi vanhemmiten. Tapani kaipasi vaimonsa lÀheisyyttÀ, mutta ei saanut sitÀ.
Ăh, siis vaimona!
Olisiko perheessÀ ollut pÀihderiippuvuutta viimevuosina. Niina ainakin kouluttautunut tÀmÀn tiimoilta.
Tapani taisi rakastaa Niinaa aidosti. Niinasta en sitten tiedÀ rakstiko hÀn Tapania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka itse keksinyt ne Kansan tekstarit. Kaikkea sinÀkin uskot.
Niin feikki koko Nina ja kaikin tavoin.
Rakasti narsistista miestÀÀn pyyteettömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina ei ole rakastanut mitÀÀn muuta kuin Kansan RAHOJA ja WESTENDIN PALATSIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina ei ole rakastanut mitÀÀn muuta kuin Kansan RAHOJA ja WESTENDIN PALATSIA.
Vai oikein palatsiađđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiutettiin leikkauksen jÀlkeen liian nopeasti.
HÀpeÀllistÀ on Suomen terveydenhuolto nykyÀÀn, puhumattakaan sairauksien hoidosta.
Voihan olla,ettÀ rÀyhÀsi siellÀ ja vaati pÀstÀ kotiin. Veljen mukaan oli hyvÀkuntoisen oloinen ja halusi normaali rutiinit. Nina ei vastannut soittoihin. Puhelin ÀÀnettömÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minun vejeni tunsi Tapanin. Oli kuuleman mukaan vaikealuontoinen ihminen.
Loukkasi sitÀ Tuulikki Kuorikoskea tarpeettomasti mediassa,kun ne erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauniisti se Tapsa aina puhui ex naisystĂ€vĂ€stÀÀn ja tĂ€mĂ€ jĂ€tti hĂ€net yksin apua vaille, napsautti puhelimen kiinni.đ°
Se oli karman laki. Vaikka hyvÀ laulaja, voi olla silti itsekÀs,kuten monet muut.
Hoitovirhe esim. kotiinpÀÀstössÀ pitÀisi tutkia, mutta esim. myös se miksi ensimmÀinen leikkaus ei onnistunut. Toisen leikkauksen kohdalla varmastikin tilanne oli pÀÀssyt liian pitkÀlle onnistuakseen. YöllÀ on työvuorot jo vaihtuneet eli tÀssÀ varmaan kaksi eri kirurgia, useampi lÀÀkÀri. LÀÀkÀri jokatapauksessa kaiketi pÀÀttÀÀ kuka jÀÀ sairaalaan tai kuka otetaan takaisin sisÀÀn sairaalaan?
Ei minulta kysytty valvooko mua kukaan, taksilla menin tai sitten oon valehdellut ettÀ poika asuu. Mulla oli polvileikkaus ettei hengenmenon vaaraa ollut.