Salamaihastuminen puolituttuun
Näin viikonloppuna pitkästä aikaa puolituttua miestä, olimme yhteisten ystäviemme juhlissa. Olen tavannut tyypin useasti vuosien saatossa, enkä ole ajatellut hänestä mitään erityistä, ennen lauantaita. Hän oli hurmaava ja hauska, hakeutui lähelleni koko ajan. Meillä oli kivaa, vaikka mitään ei ihmeellistä tapahtunutkaan. Hänen ulkonäkökin, jota en siis aiemmin ole pitänyt mitenkään kummoisena, alkoi viehättämään ihan yllättäen. Näin hänet ihan uusin silmin. Outo homma. Mietin juuri, että pitäisikö pyytää yhteystietoja kaveriltani, kun ne jäivät vaihtamatta.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?!
Yli nelikymppinen, en siis mikään teini enää. Miehen ikää en edes tiedä, varmaan jonkin verran minua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?!
Yli nelikymppinen, en siis mikään teini enää. Miehen ikää en edes tiedä, varmaan jonkin verran minua vanhempi.
Mitä sinä täällä kyselet? Kuulostat henkisesti epäkypsältä.
Totta kai pyydät!
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon, Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Anna olla. Ei kai aikuinen nainen käyttäydy noin lapsellisesti? Ihastuminen on vain mielihyvähormonin propagandaa päällesi, pääset siitä helposti eroon kyllä kun et ruoki sitä enää yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pyydät!
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon, Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Ihmiset paapovat itseään ihan liikaa. Kiinnostuksen osoittaminen ei aina tuo toivottuja tuloksia, ja paha mielihän siitä tulee. Ei muuta kuin sormet ristiin ja toivomaan, että toinen osapuoli ottaa riskin ap puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Ei kai aikuinen nainen käyttäydy noin lapsellisesti? Ihastuminen on vain mielihyvähormonin propagandaa päällesi, pääset siitä helposti eroon kyllä kun et ruoki sitä enää yhtään enempää.
En ole ap, mutta mikähän tässä oli lapsellista? Oletko koskaan ollut ihastunut? Minä olen ja jopa ihan aikuisella iällä. Kivalta tuntuu silloinkin, varsinkin kun huomaan, että tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pyydät!
Ihmiset paapovat itseään ihan liikaa. Kiinnostuksen osoittaminen ei aina tuo toivottuja tuloksia, ja paha mielihän siitä tulee. Ei muuta kuin sormet ristiin ja toivomaan, että toinen osapuoli ottaa riskin ap puolesta.
Rakas päiväkirja, taas vietän päivän toivoen ja odottaen kovasti löytäväni vierelleni jonkun tai että edes jotain tapahtuisi, mutta en aio tehhmä mitään konkreettisia tekoja asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on varattu niin näpit irti!
No ei se sinun miehesi ole.
-eri
Minkä ikäinen olet?!