MOT-ohjelmasta jäi ihmetyttämään se ettei ole olemassa YHTÄÄN tutkimusta tai poliisin tilastoa seksuaalirikosten yleisyydestä takseissa
Kaiken maailman hömppätutkimuksia ja tilastoja tehdään ihan kaikesta mutta tästä ongelmasta ei ole tilaston tilastoa/ tutkimusta. Mitä ihmettä!?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulle jäi kyllä kuva, että on noussut taksiuudistuksen jälkeen ja luvutkin sanottiin (jotain sata jäi mieleen).
Eilisessä MOT -ohjelmassa joka on Yle Areenassa naispoliisi sanoi ettei niitä ollut ennen uudistusta käytännössä ollenkaan.
Jos ei ole tarkkoja lukuja nyt, niin ei ollut tarkkoja lukuja ennenkään. Joten hitunen lähdekritiikkiä nyt.
Taksiuudistuksesta päättivät PS, Kok, Kesk Sipilän hallituskaudella ennen PS:n hajoamista.
Se oli sitä "turhan sääntelyn purkua", joka ei sitten osoittautunutkaan turhaksi. Perskokkareiden "purku" pudotti taksialan verotuottoa j
Ei hänellä ole, mot -ohjelmassa eilen esiintynyt poliisi sanoi ilmiön olleen tuntematon ennen lakiuudistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulle jäi kyllä kuva, että on noussut taksiuudistuksen jälkeen ja luvutkin sanottiin (jotain sata jäi mieleen).
Eilisessä MOT -ohjelmassa joka on Yle Areenassa naispoliisi sanoi ettei niitä ollut ennen uudistusta käytännössä ollenkaan.
Mutta niiden yleistyminen ei johdu mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli mutua, arvio.
Tiedonkeruun ongelma on, että tekopaikkoja ei tilastoida. Se on yleensä oma tai tekijän asunto. Erittäin harvoin taksi, puska tai julkinen paikka.
Jos huomasit, koulutuksessa istui kantasuomalaiset myös. Hyvä homma. Mua nimittäin ahdisteli kotimainen kuski kasarilla kun tulin myöhään taksilla lentokentältä. Eli olin selvä ja arkivaatteissa.
Te miehet olette edelleen apinoita ihonväriin katsomatta. 25% teistä valkonaamoista hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan.
Jep ja poliisi myös vääristelee näitä tilastoja. Ai tekijällä suomalainen nimi? "Rikosta ei tapahtunut."
Ja mikä tarve sinulla on vääristellä ja puolustella raiskaajia?
Takseissa? Tässä on joku ajattelufiba.
Eikö tärkeämpää olisi tietää ja tilastoida AJOSSA OLEVAN TAKSIKUSKIN ASIAKKAASEENSA kohdistamia rikoksia? Tapahtui se rikos sitten autossa, puskassa tai kuskin/asiakkaan asunnossa.
Aika outo tilasto tulisi, jos tilastointiperusteena olisi "taksi".
Käyttäkää ihmiset aivojanne.
Muslimillakin on oikeus seksiin, varsinkin jos hänellä on seksuaalinen hätätila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Jännästi Islam alkoi teettää sitä just sattumalta taksilain uudistuksen jälkeen.
Kyllä etenkin i s lam -maista tulleet korostuneet rais kaustilastoissa koko ajan ja sama koskee muitakin Euroopan maita, missä heitä on - löysivät nyt vaan takseista hyvän uuden apajan; saavat taksikuskeina saalistaa juopuneita naisia kyytiinsä yön pimeydessä.
Jep ja poliisi myös vääristelee näitä tilastoja. Ai tekijällä suomalainen nimi? "Rikosta ei tapahtunut."